muita jotka antanu cheekille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jassu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miks sä luulet et ois provo?
Enkä ees oo ainu mun tutuista jotka on päässy sen kans silleen. Varmaan puol suomee :D
Oisin vaan oottanu et se ois ollu jotenki...parempaa?!

[QUOTE="jassu";28849849]Miks sä luulet et ois provo?
Enkä ees oo ainu mun tutuista jotka on päässy sen kans silleen. Varmaan puol suomee :D
Oisin vaan oottanu et se ois ollu jotenki...parempaa?![/QUOTE]

En oo ollut mutta kysympä vaan, miten vois olla parempaa? Miten vois päästä fiilikseen jos tietäis, että mua ennen on ollut puol suomee?? En mä' rakkauden valoja tertte, mutta sellaisen tunteen, että toinen haluu just mua, eikä sellaista että oon seuraava jonossa ja pakko hoidella,

[QUOTE="jassu";28849849]Miks sä luulet et ois provo?
Oisin vaan oottanu et se ois ollu jotenki...parempaa?![/QUOTE]Vahvistaa sitä että naiset ovat pelkkä kulissi ja kikkeli on oikeasti se mikä kiinnostaa.

[QUOTE="jassu";28849633]Oli nimittäin pettymys.
Niin hot hot kundi mut... Ei oikeen saanu syttyyn sillä saralla.[/QUOTE]

No tavallinen nuorimies (kokematon ja laukee nopeesti), jolla vielä suuret suorituspaineet, kun julkkis on, niin tietää, että panoa spekuloidaan muidenkin kesken.
Ei tosta lähtökohdasta voi mitään erityistä edes odottaa.

No tavallinen nuorimies (kokematon ja laukee nopeesti), jolla vielä suuret suorituspaineet, kun julkkis on, niin tietää, että panoa spekuloidaan muidenkin kesken.
Ei tosta lähtökohdasta voi mitään erityistä edes odottaa.

Anteeksi, mutta miten sä saat kolmikymppisestä miehestä, joka on työskennellyt vuosia musiikkialalla ja pannut "puoli Suomea", kokemattoman?! :D

Anteeksi, mutta miten sä saat kolmikymppisestä miehestä, joka on työskennellyt vuosia musiikkialalla ja pannut "puoli Suomea", kokemattoman?! :D

Kokematon siinä mielessä, että ei ole luottamuksellisessa suhteessa saanut kokeilla ja tutkia naista ja sitä mitä naisen kanssa voi tehdä. Se, että on pannut puolta suomee on ihan eri asia, koska ekakerta, eka vuosi uuden tyypi kanssa on aina sitä uutta ja jännittävää ja suorittamista ja tosiaan 30 kymppinen on nuorimies oli sitten miltä alalta tahansa.

Tajuut mitä tarkoitan, jos sulla on kokemusta pitkistää ja hyvistä parisuhteista.
Laukeaminen ja yhdyntä ihan eriasioita kuin rakastelu ja luottamus, kun toinen toteuttaa jo ennen, kuin ehdit kunnolla edes tajuta mitä haluat.

Kokematon siinä mielessä, että ei ole luottamuksellisessa suhteessa saanut kokeilla ja tutkia naista ja sitä mitä naisen kanssa voi tehdä. Se, että on pannut puolta suomee on ihan eri asia, koska ekakerta, eka vuosi uuden tyypi kanssa on aina sitä uutta ja jännittävää ja suorittamista ja tosiaan 30 kymppinen on nuorimies oli sitten miltä alalta tahansa.

Tajuut mitä tarkoitan, jos sulla on kokemusta pitkistää ja hyvistä parisuhteista.
Laukeaminen ja yhdyntä ihan eriasioita kuin rakastelu ja luottamus, kun toinen toteuttaa jo ennen, kuin ehdit kunnolla edes tajuta mitä haluat.

Onhan sillä ollut tyttöystäviäkin, ihan jo ennen julkisuutta.

Itse uskon välinpitämättömyyteen tässä tapauksessa, en epävarmuuteen.

Että se halusi vaan itselleen helpotuksen, ja vähät välitti miltä ap:stä tuntuu tai mitä se haluu! :D eihän se nyt ap:tä uudelleen tule "näkee" ja sille on ihan sama mikä fiilis siitä panosta jäi :)) Aika hölmöö edes kuvitella että se mitään romanttista ois tai edes toisen huomioon ottamista.. :P

Sulla oli liian suuret odotukset, ei se sillon toimi.
Niin tässä kuin monessa muussakin asiassa, ei se totuus olekaan niiden kuvitelmien tasoa.

Ja kuinka usein tuollaiset "pikapanot" on mitän maata järisyttäviä kokemuksia?

öö..annoit cheekille?

a.) cheek on..tota noin. öö. miten sen kauniisti sanois, enemmän miehiin päin.
jos se yritti jotain todistella ja suhun haksahti niin ei ihme jos oli pettymys. mun miespuolinen frendi täällä lahdessa on käynyt kans lähempää kanssakäymistä cheekin kans.

b.) tai sit tää on joku huhu vaan joka on laitettu alulle koska jare ei ole valmis tekemään sillanpäitä..

joten älä vaan nyt kuvittele että tuosta mitään vuosisadan romanssia tulee =)

[QUOTE="minna";28851164]öö..annoit cheekille?

a.) cheek on..tota noin. öö. miten sen kauniisti sanois, enemmän miehiin päin.
jos se yritti jotain todistella ja suhun haksahti niin ei ihme jos oli pettymys. mun miespuolinen frendi täällä lahdessa on käynyt kans lähempää kanssakäymistä cheekin kans.

b.) tai sit tää on joku huhu vaan joka on laitettu alulle koska jare ei ole valmis tekemään sillanpäitä..

joten älä vaan nyt kuvittele että tuosta mitään vuosisadan romanssia tulee =)[/QUOTE]

No öö, sun sana jonkun toisen sanaa vastaan.

Henkilökohtaisesti Jaren tuntevana voin sanoa, että joko sinä tai frendisi valehtelee.

Kaikkihan Lahdessa tietää että Jare ei tykkää tytöistä. Voin kuvitella sen vaikuttavan myös seksin tasoon.

Aika monissa bileissähän sitä kovasti tytöt yritti mut lopulta illan päätteeksi päätyikin poikien sänkyyn. Nää on vaan niitä juttuja mistä ei julkisuudessa puhuta ja kulisseja pidetään pystyssä.

Mikä vitun 30-kymppinen?!!

Yhteistyössä