Selittäkää tyhmälle!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jkdals
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jkdals

Vieras
Itse valmistuin ylioppilaaksi vuonna 1992 ja nyt aloitti tytär lukion. Selittäkää nyt tyhmälle kiertotuntikaavio, silloin mun lukio aikana ei tuollaisista oltu ikinä puhuttukaan.

Ja miten kannattaa hommata kirjat, jakso kerrallaan vai koko vuoden kirjat? Noottia annan kyllä meidän likan koululle, kuinka huonosti infotaan tälläisistä asioista, varsinkin kun on esikoinen kyseessä, niin kaikki on ihan uutta. Ei tuon 16 v harteillekkaan kaikkea voi jättää.

Koululta/ Wilmasta saa kirjalistan, jossa on kirjat kursseittain. Me ollaan ostettu kurssi kerrallaan ne kirjat, niin saavat sitten vaihdella kavereitten kanssa kun käyvät kursseja eri tahtiin. Jos epäselvää, kannattaa ottaa yhteyttä tytön ryhmäohjaajaan. He kyllä auttaa mielellään.

Koululta/ Wilmasta saa kirjalistan, jossa on kirjat kursseittain. Me ollaan ostettu kurssi kerrallaan ne kirjat, niin saavat sitten vaihdella kavereitten kanssa kun käyvät kursseja eri tahtiin. Jos epäselvää, kannattaa ottaa yhteyttä tytön ryhmäohjaajaan. He kyllä auttaa mielellään.

Tuo kirjalista olikin koulun sivuilla. Onko niin, että yksi kurssi käydään yhden jakson aikana. Kiitos asiallisesta vastauksesta.

Juu, ne käydään silleen että joka kurssiin valitaan tietyt aineet, esim ekalla kurssilla voi olla joku historia 1, matikka 2, ruotsi 3, enkku 4... jne. Oppilas voi itse tehdä sen kurssitarjottimen eli itse päättää missä ajassa ja milloin haluaa minkäkin kurssin suorittaa.

Meillä kanssa tyttö ostanu kirjat aina jakson mukaan, jamera myy käytettyjä sekä uusia ja lunastaa käytetyt takaisin. Tyttö on niitä kirjoja sit myynyt jameralle takaisin, joita ei enää tarvitse kirjoituksiin kurssin käytyään.

Yhteistyössä