Miehellä liian pieni penis, Mikä neuvoksi?

  • Viestiketjun aloittaja Neuvokaa, please
  • Ensimmäinen viesti
Neuvokaa, please
Tapasin mukavan miehen, mutta nyt kun on aloitettu seksielämä, niin on tullut selväksi että hänen penis on kyllä liian pieni - mittaa kalulla lienee noin 12 - 13 senttiä ja paksuutta ehkäpä normaalisti.

Mitä tekisin - jätänkö vai vaadinko saada käydä vieraissa?
 
Maailma on julma paikka meille pienimunaisille. Ei voi muuta kuin olla yksin.Ei taida olla muuta mahdollisuutta sulla kuin jättää hyvä mies kun ei tuon puutteen takia sinulle kelpaa. Ei taida vielä nykyään olla mitään keinoa muokata penistään parisuhteeseen sopivaksi. Ehkä vielä meidän elinaikanamme...
 
9
Osta lasidildo. Lämmitelkää kunnolla. Työnnä käsissä lämmitetty lasidildo ensin pimppiin ja mies työntää peniksensä samaan reikään ! :) Normi munan kans kokeiltu avioliitossa ja Avot ! Kumpikin tykkää. Vastaaja nainen.
 
big one
Olen aina ollut sitä mieltä, että koolla ei ole väliä. Rakastan nykyistä miestäni, olemme seurustelleet kauan, ja olemme yhdessä varmaan kuolemaan asti. Hänellä on fyysisiä sairauksia, joiden vuoksi hän ei ole kyennyt seksiin enää 2,5 vuoteen, eikä tule pystymään. Hänellä on pieni, mutta ei se mua aikanaan haitannut. Mulle sattui kuitenkin tässä n. kuukausi sitten sellainen juttu, että eksyin erään minulle mahdollisimman epäsopivan miehen kanssa tekemisiin, eräänä iltana kun olin yksin. Joimme olutta ja olimme lähekkäin.. ja...se meni sitten siihen, että kokeilimme harrastaa seksiä. Siitä ei tullut loppuun asti mitään, koska mies oli liian kännissä ja selkävaivainen, mutta jonkin aikaa ehdimme olla sisäkkäin. Ja hänellä oli valtavan iso. Voi miten ihanalta se tuntuikaan kädessä, kuinka ihanalta sisällä.. Ei varmaankaan tule toistumaan, mutta siitä jäi muisto ja valtava kaipaus.
 
"vieras"
Toi on varmaan provo, mutta itse en ole koskaan ymmärtänyt tätä juttua. Tosin miesten mukaan olen tiukka, joten en edes kaipaisi mitään hillittömän suurta munaa :D Varsinkin munan paksuus on ollut ongelma minulle. Minulle riittää siis normaali tai pieni.
 
"Tony"
Itselläni 24 cm pitkä päästä paksu noin 15 cm. Vaimoni tykännyt teinistä saakka. Ei mitään ongelmaa. Orgasmeja saa joka kerta ja välillä jopa 3-4 krt. Kyllä se jömppä venyy.
 
[QUOTE="vieras";28843483]Lisäys: 12 cm on keskimittainen, 14-15 cm jo hurjan suuri kalu.[/QUOTE]

13,77 cm on keskimääräinen, keskimittainen siten vielä 10 cm - 18 cm
 
Viimeksi muokattu:
"Sari"
[QUOTE="vieras";28843482]Tämän palstan motto on: ei ole olemassa pieniä peniksiä, on vain liian löysiä toosia! Eli vika on AINA naisessa.[/QUOTE]

Ei ole. Se on vaan niiden parin epätoivoisen minimunaisen miehen joka ketjuun tunkema katkera sananparsi.
 
pikkukalu
Itselläni on myös vain tuo 13 cm.n kalu ja naisystäväni valittaa ihan samaa, useasti maininnut kaluni olevan pieni. Hän haluaakin että usein nuolen ja saan hänet tulemaan paremmin niin kuin kalullani. Itseäni kyllä harmittaa se että hän usein mainitsee asiasta.
 
jos lähes keskimittainen kalu tuntuu liian pieneltä niin ei ole muuta konstia kuin heivata ukko mäelle ja etsiä paremmin varusteltu

joku vähän fiksumpi nainen saa siitä itelleen mukavan miehen
ja on vaan ihan mahdotonta ja väärin tykätä isommasta varustuksesta? Se mieltymys ei korjaannu sillä että huudellaan onko nainen muka 20cm syvä, eikä treenatut lantionpohjalihakset auta miehen pituuteen jos oikeasti kaipaa sellasta mikä ei katoa yhden tai vielä kahdenkaan käden sisään. on se maailma kamala ja julma.
 

Yhteistyössä