Minä taas olen kuullut aivan muuta asiaan hyvin perehtyneiltä henkilöiltä. Tosin, jos pennun kanssa alkaa barffaamaan, niin täytyy todella tietää, mitä tekee.Barffaustahan ei pennuille suositella, vasta noin vuoden iässä voipi aloitella.
Saako kysyä mikä tämä toimiva papanamerkki oli?Barffaustahan ei pennuille suositella, vasta noin vuoden iässä voipi aloitella. Totuta muutenkin raakaan lihaan aluksi pienillä annoksilla, voipi tulla ripuli muuten. Kuivamuoniakin on monenlaisia.
Meidän koira oli ensimmäisen elinvuotensa vatsavainen, tein itse yrjölänpuuroa ja välillä oli papanoita ja aina vain paskoi löysää kaurapuuroa. Kunnes löysin papanamerkin, joka palautti mahan kuntoon ja jo muutamassa kuukaudessa koira sai massaa pari kiloa lisää ( 5,5 kilosta 7,6 kiloon) ja turkki alkoi kasvaa kohisten ja kaikki kutinarapsutukset jäi pois jne.
Missä moista on suositeltu?Meillä syödään Pronature holistic appelsiini ankkaa, jolla maha on saatu kuntoon. Sitä ennen syötin eläinklinikalta Hillsin jotain vatsavaivaisille tarkoitettua papanaa, kaksi kymmenen kilon säkkiä, eli monta kuukautta ja ei ollut mitään vaikutusta koiran mahaan.
Ja barffausta ei suositella pennuille, mutta suosititukset on suosituksia. Ehkä sellainen voi barffata pennun kanssa, jos tietää ihan oikeasti mitä tekee.