Ilmoitin tänään miehelle, että teemme 7 lasta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tuleva äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tuleva äiti"

Vieras
Mentii viikko sitten naimisiin joten ei se voi erotakkaan musta. Ilmoitin, että nyt aletaan tekee ja tehään ne kaikki niin putkeen kuin vaan mahdollista. Seuraavan kerran käytetään ehkäisyä sitten, kun ne 7 on tehty. Eli joka päivä seksiä on tiedossa. Pitää heti synnärillä alottaa sitten uuden teko. Ilmoitin myös jääväni kotiäidiksi ja mies saa elättää meidät näin säästetään päivähoitomaksut.
Pakko sen on tähän suostua, muuten jätän sen ja sitä se ei halua.

Mä oon niin innoissani, kun ei tarvii sit enää mennä töihin ja saa vaan olla kotona ja vaikka askarella kaikki päivät. Ja syksysin haravoida lehtiä tai jotain. Otan maanantaina lopputilin niin ei sit ainakaan työnteko aiheuta keskenmenoja.

unelmia saa ja pitääkin olla mutta ryminällä tulet sieltä alas jos jo nyt ajattelet että jos mies ei suostu niin otat eron :( eli kuulostaa että menit naimisiin vain siksi että voit tehdä lapsia eikä miehelläsi ole mitään muuta virkaa. Rakkaudesta ainakin minä menin naimisiin ja vaikka emme ois lapsia saanutkaan niin en ois eronnut miehestäni!!! Aikuistu!

Kiva kuulla että jollakin tulee menemään pahemmin päin helvettiä kuin mulla, onnea yritykseen, kiva niitä on tehdä alkuhuumassa!
Meillä huumasta jäljellä nalkuttava akka, elämää nähnyt hanuri ja tuulessa lepattava emätin, seksielämän hautajaiset vietimme kolme vuotta sitten kuopuksemme ollessa kaksi. Muistutamme taistelevia Metsoja keskenämme, ja minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta tuo nainen enää hevon helvettiä. Sen sijaan kiva flirttailla ympäriinsä, ja lähteä Thaikkuihin kavereiden kanssa syksyllä 'sukeltamaan' ;) Kerrankin harrastuksesta hyötyä! :)

Mies ehdotti, että eikö voisi tehdä aina monta samalla kertaa. Siis miksi noi miehet koittaa aina mennä siitä mistä aita on matalin. Onks sit kivä, kun lapset on saman näköisiä siis tyyliin kolme saman näköistä tyttöä ja kolme saman näköistä poikaa ja sit se yks lapsi. Pakko ois sit tehä 8 ettei sille yhelle tuu paha mieli, kun on erinäkönen. huoh...miehet on kyllä ääliöitä välillä. Eikäi mun oo pakko suostua saamaan 8 lasta? En millään jaksaisi kahdeksaa. Olen nyt 19v., että aikaa kyllä olisi vaikka tehdä 8.

Muista tyhjentää sivuhistoria kun poistut koneelta, muuten miehellesi selviää koko suunnitelma ja hän varaa ajan sterilisaatioon jo huomiseksi. Sitten hän syyttää lapsettomuudesta sinua ja sinulla on niin paha olla että menet töihin ja purat pahaa oloa olemalla oikea uraohjus tehden töitä 24/7. Miehesi perustaa kennelin ja jää kotiin hoivaamaan koiranpentuja ja elelee SINUN kustannuksellasi...:D

Alkuperäinen kirjoittaja pää pilvissä?;28838296:
unelmia saa ja pitääkin olla mutta ryminällä tulet sieltä alas jos jo nyt ajattelet että jos mies ei suostu niin otat eron :( eli kuulostaa että menit naimisiin vain siksi että voit tehdä lapsia eikä miehelläsi ole mitään muuta virkaa. Rakkaudesta ainakin minä menin naimisiin ja vaikka emme ois lapsia saanutkaan niin en ois eronnut miehestäni!!! Aikuistu!

Jaksan aina hämmästyä, miten jengi menee näihin provoihin.. :D

[QUOTE="vieras";28839210]Jaksan aina hämmästyä, miten jengi menee näihin provoihin.. :D[/QUOTE]

Vähiin jäis keskustelut, jos mahdollisiin provoihin ei vastais. Toisaalta koen, että jotkut ketjut trollauksesta huolimatta kirvoittavat hyviä keskusteluja.

Yhteistyössä