G:Mukavinta tässä päivässä?

• Viestiketjun aloittaja "lumikide"
  • Ensimmäinen viesti
"lumikide"
Aattelin, että näin ennen nukumaan menoa sopisi tällainen positiivisten tapahtumine ketju? Elikä mitä hyvää on kuulunut päivääsi?

Itse vastaan tähän, että ehdottomasti tään päivän sää...Tällaista troopista säätä saa näillä leveysasteilla ja meren rannassa nauttia ehkä kerran viidessä vuodessa, jos sitäkään :)

juu-u
Huoltomies tuli katsomaan meidän saunaa että miten sitä korjaillaan,kun ilmoitin että siellä on laudepuita irti. Katsoi ja tuumasi että teillepä tehdään ihan uudet kaikki lauteet. Se oli niin mukava yllätys tähän päivään :)

öpö
Aamu, kun mun ihana 3-v tyttö tuli viekkuun, halas ja kysyi aurinkoisesti klo 07.00 "helätäänkö jo äiti, mua ei yhtään väsytä?" <3 Ei voi olla känkkäränkkä kun niin ihana herätyskello.. :)

kuuden mami
Olin lasten kanssa aamupäivällä mustikkametsässä, jo se yksinään oli päivän hyvä. Mutta yksi vuotiaan riemu kun mättäältä sai suoraan suuhun napsia mustikoita, kädet ja nassu sinisenä (vaatteista puhumattakaan.. :D )

Taas harmitti ettei kameraa tullut mukaan, enkä "vanhanaikaisena" osaa kännykällä oikein kuvia ottaa.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja öpö;28826979:
Aamu, kun mun ihana 3-v tyttö tuli viekkuun, halas ja kysyi aurinkoisesti klo 07.00 "helätäänkö jo äiti, mua ei yhtään väsytä?" <3 Ei voi olla känkkäränkkä kun niin ihana herätyskello.. :)
Tämä on oikeastaan eiliseltä, mutta meidän kuopus toi pihalla möyrittyään pätkän vuohenputkea, ojensi sen mulle ja sanoi "siellä on heltiäinen". Keltiäistä tarkoitti. :)

Yhteistyössä