Tunnetko kuuluisan palstalaisen?

"vieras"
[QUOTE="vieras";28818211]Jos mä olisin yhden mies niin mun sydämeen sattuis just nyt ikävästi. Sellainen kipupiikki vatsanpohjasta saakka.[/QUOTE]

Moraalitantta havaittu.

Kuuluisa palstalainen?

Mietin kyllä joskus, palstaileekohan esimerkiksi Martina Aitolehti, Vanessa Kurri, Piritta Hagman tai muut pienten lasten "julkkisäidit" satunnaisestikaan, mutta tuskin. :D

Jos tällä tarkoitetaan jotain "palstajulkkista" niin enpä osaa sanoa, Tiiru tosin taitaa olla yksi sellainen, jonka kaikki aktiivisesti palstalla käyvät tietävät?
Minut ainakin tietää jotkut harmaat, sellaista kommenttia on välillä jossain ketjuissa tullut. Ei tosin mitään hajua, keitä ovat. Eivät ainakaan hyviä kavereitani, tai edes tunne minua sen syvemmin (kommenteistaan päätellen).

Palstajulkkiksella eli kuuluisalla palstalaisella tarkoitan nimimerkkiä, joka painunut muille mieleen ja näin ollen nousee palstalla usein esiin. Useimmiten viestejä on määrällisesti paljon, tyyli on omanlainen ja tyyli tunnistettavissa juuri tälle tietylle kirjoittajalle.

Näinkin laajan lukijakunnan omaavalla palstalla pidän sitä kunnioitettavana, että joku jaksaa pysyvästi tänne kommentoida luoden nimimerkilleen omaa profiilia. Live-elämään tästä tuskin on suurta hyötyä, enemmänkin tämä lienee koukuttava tapa tappaa aikaa/irrottautua livestä.

"neitoperho"
[QUOTE="Vieras";28819146]Tunnen kuuluisan ja hän elää palstalla feikkinä.
Totta jutuissa alle puolet.

Näit taitaa kyllä olla suurin osa.
Melko hurjia tarinoita on tullut luettua.[/QUOTE]

Anna nimi myös.

Yhteistyössä