Tunnetko kuuluisan palstalaisen?

Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28817655:
Datalta pakko kysyä, oletko kovakin trekkeri?
En erityisen kova vaikka mielisarjoihin kuuluu. En kuitenkaan pukeudu teeman mukaisesti taikka hanki sarjaan liittyviä tavaroita. En edes omista noita tallenteina. Pidän Data hahmosta ja Star Trekin utopiamaailmasta.

[QUOTE="vieras";28817717]Mitä koskaan ajattelitte, kun seukkasitte tällä palstalla? Eikö elämä olis ollut parempaa elää vain keskenään?[/QUOTE]

Eihän meidän tarina olisi lähtenyt alkuun ilman tätä palstaa. Täällä me kohtasimme ensimmäisen kerran. Millä tavalla se olisi parempaa?

Miten luokitellaan "kuuluisa palstalainen"? Ei nyt sillä että tietääkseni olisin koskaan ketään tavannut irl. Onko kuuluisa silloin jos itse kirjoittelee paljon vai silloin jos ko. henkilöstä kirjoitetaan paljon palstalla? Palstakuuluisuus on kyllä hiukan kuin pisara pissaa potassa, kuka oikeasti jaksaa innostua jostain nettisaitista niin paljon että pitää saitilla pyöriviä hahmoja jotenkin kuuluisina?

Peyote
Mä oon nähnyt Tytsin, eikös se oo aika kuuluisa palstalainen? Ja BootyPepin ja Tiirun ja Fortunaten ja muitakin mutta en jaksa luetella. Ja sen kolmijalan olen nähnyt, mutta en enää pitkiin aikoihin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Peyote
No sillähän ei ole mitään väliä, siinähän on ihmiset mehuissaan :D Onhan se nyt ihan eri asia olla luonnossa tekemisissä kuin täällä riehua :D
On se silleensä totta, että täältä luettuna jotkut jutut voi olla sairaan ärsyttäviä, mutta kuultuna suoraan ihmiseltä ne onkin ihan ymmärrettäviä ja järkeviäkin. Ja yleensä livenä ihmiset on aina tosi kivoja ollut. Täällä vaan tulee väärinymmärryksiä ja oma mieliala vaikuttaa ihan hirveesti siihen, miten tyhmästi kirjottelee.

On se silleensä totta, että täältä luettuna jotkut jutut voi olla sairaan ärsyttäviä, mutta kuultuna suoraan ihmiseltä ne onkin ihan ymmärrettäviä ja järkeviäkin. Ja yleensä livenä ihmiset on aina tosi kivoja ollut. Täällä vaan tulee väärinymmärryksiä ja oma mieliala vaikuttaa ihan hirveesti siihen, miten tyhmästi kirjottelee.
No näinpä juuri.

Minoon kyllä oikeastikin ihan perseestä, mutta ei se mitään kun tietää sen :D

Yhteistyössä