:O
Sun eksän.Kenen näköinen sinä haluaisit olla?
Sun eksän.Kenen näköinen sinä haluaisit olla?
Rollon tapaamisesta vois vaikka vähän maksaakkin!Tunteeko kukaan vaikka rollolaista? Tai päätöntä? Tai lunaticcia?
oletko sinä palstan tasapainoisin?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28817623:alkaa taas mopo keulimaan, rauhotu hyvä mies.
En erityisen kova vaikka mielisarjoihin kuuluu. En kuitenkaan pukeudu teeman mukaisesti taikka hanki sarjaan liittyviä tavaroita. En edes omista noita tallenteina. Pidän Data hahmosta ja Star Trekin utopiamaailmasta.Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28817655:Datalta pakko kysyä, oletko kovakin trekkeri?
Miksi ihmeessä? Et ole tyytyväinen itseesi mutta miksi juuri hän?Sun eksän.
Ihan erinäköisiä kuin olen kuvitellut, todella kaunis pari
Kiitos kun vastasit itseltäni löytyy blu-rayna ST: TOS ja varmaan pitäis alkaa hankkimaan myös nuo TNG kaudet.En erityisen kova vaikka mielisarjoihin kuuluu. En kuitenkaan pukeudu teeman mukaisesti taikka hanki sarjaan liittyviä tavaroita. En edes omista noita tallenteina. Pidän Data hahmosta ja Star Trekin utopiamaailmasta.
Pitäis järkätä jossain välissä taas Helsinkiin tapaaminen.Mä oon nähnyt Tytsin, eikös se oo aika kuuluisa palstalainen? Ja BootyPepin ja Tiirun ja Fortunaten ja muitakin mutta en jaksa luetella. Ja sen kolmijalan olen nähnyt, mutta en enää pitkiin aikoihin.
Se olis kivaa. Viimeksi en tullut kun oli, kun en kehdannut vaan jotenkin. Aattelin, et ehkä kaikki on jotenkin ärtyneitä muhun.Pitäis järkätä jossain välissä taas Helsinkiin tapaaminen.
No sillähän ei ole mitään väliä, siinähän on ihmiset mehuissaan Onhan se nyt ihan eri asia olla luonnossa tekemisissä kuin täällä riehuaSe olis kivaa. Viimeksi en tullut kun oli, kun en kehdannut vaan jotenkin. Aattelin, et ehkä kaikki on jotenkin ärtyneitä muhun.
Höh, olis ollu kiva tapaaminen. Pieni porukka (tais olla vaan mä, tiiru, fortunate, Booty ja demdem). Oltiin syömässä ja sit Bootyn luona.Se olis kivaa. Viimeksi en tullut kun oli, kun en kehdannut vaan jotenkin. Aattelin, et ehkä kaikki on jotenkin ärtyneitä muhun.
On se silleensä totta, että täältä luettuna jotkut jutut voi olla sairaan ärsyttäviä, mutta kuultuna suoraan ihmiseltä ne onkin ihan ymmärrettäviä ja järkeviäkin. Ja yleensä livenä ihmiset on aina tosi kivoja ollut. Täällä vaan tulee väärinymmärryksiä ja oma mieliala vaikuttaa ihan hirveesti siihen, miten tyhmästi kirjottelee.No sillähän ei ole mitään väliä, siinähän on ihmiset mehuissaan Onhan se nyt ihan eri asia olla luonnossa tekemisissä kuin täällä riehua
Oi vau, no ens kerralla tuun.Höh, olis ollu kiva tapaaminen. Pieni porukka (tais olla vaan mä, tiiru, fortunate, Booty ja demdem). Oltiin syömässä ja sit Bootyn luona.
No näinpä juuri.On se silleensä totta, että täältä luettuna jotkut jutut voi olla sairaan ärsyttäviä, mutta kuultuna suoraan ihmiseltä ne onkin ihan ymmärrettäviä ja järkeviäkin. Ja yleensä livenä ihmiset on aina tosi kivoja ollut. Täällä vaan tulee väärinymmärryksiä ja oma mieliala vaikuttaa ihan hirveesti siihen, miten tyhmästi kirjottelee.