nyt vieraana
Tunteeko kukaan vaikka rollolaista?
Mä tiedän rollolaisen, ollaan kotoisin samasta pienestä kylästä Varsinais-Suomesta.
En kyllä ole nähnyt livenä vuosikymmeniin...
Tunteeko kukaan vaikka rollolaista?
Muistelenko väärin, mutta onko Datalla nykyään pidemmät hiukset kuin ennen?
Taitaa nyt olla suunnilleen saman pituiset eli pitäisi kohta leikata taas.Muistelenko väärin, mutta onko Datalla nykyään pidemmät hiukset kuin ennen?
Onko kyseessä joku palstan teinipari?
Mitä jos kuvat ovat Internetin syövereistä...?Ennen kuin näin kuvia, niin pitkään ajattelin kyllä näin. Nyt alan jo uskoa, että data olisi oikea. Todellisuus on tarua ihmeellisempää.
Pelottavan näköinen muija.Alkuperäinen kirjoittaja Jähmettynyt katse;28817557:Astrolla on aina sama :O -ilme kuvissa.
Mikset kysy häneltä itseltään??Parikin tuttua mustaa nimimerkkiä tullut vastaan
Missä pienellä paikkakunnalla se Rollo on asunut varsinaissuomessa?
tuntuu niin kovin tutulta jotenkin
Sulla on kaunis vaimo Meikattuna olis ihan malliainestaYstävien ja rakkaiden ei tarvitse pelätä, mutta ehkä jos satutat hänen rakkaitaan. Oma puolivampyyrini :heart:
Haluaisitko olla hänen näköisensä?Astro on kyllä sellainen luonnontyttö Vain heinähattu puuttuu päästä
Sussa on jotain tosi erikoista..
Ei hän tarvitse meikkiä. Kaunis on kuvissakin mutta lumosi minut täysin kun näin hänet irl ekaa kertaa.Sulla on kaunis vaimo Meikattuna olis ihan malliainesta
Miks mä haluaisin olla jonkun toisen näköinen :O Ihan olen omaan ulkonäkööni tyytyväinen..Haluaisitko olla hänen näköisensä?
alkaa taas mopo keulimaan, rauhotu hyvä mies.Ystävien ja rakkaiden ei tarvitse pelätä, mutta ehkä jos satutat hänen rakkaitaan. Oma puolivampyyrini :heart:
Kenen näköinen sinä haluaisit olla?Haluaisitko olla hänen näköisensä?
Kyse on tarinoista...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28817623:alkaa taas mopo keulimaan, rauhotu hyvä mies.