Treffit leffassa = seksiä tarjolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies kysyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies kysyy

Vieras
Päätinpä tulla tänne kysymään, että miten tää homma menee. Eli voitte arvon neidit ja leidit kertoa ihan rehellisesti. Mulla on ollut semmonen käsitys, että jos menee mimmin kanssa leffaan niin aika usein on seksiäkin sitten tarjolla. No tänään olin ite leffassa mimmin kanssa ja uskoin että muutakin olis tarjolla mutta tässä sitä yksinään ollaan omassa kämpässä sit...

Eli miten on? Ja vaikuttaako leffa asiaan. Eli olisko parempi mennä mimmien kanssa kärvistelemään jotain romanttista paskaa vai avittaako kauhuleffa miehisen suojelun kautta siihen, että pikkupöksyt kostuu ja putoo pois?

No luulis naisten tietävän, että kyllä miehet yleensä seksiä haluaa. Ei mies lähe semmosen naisen kanssa leffaan eikä muuallekkaan jota ei haluis panna. En tiedä sitten yllättääkö tää monia naisia. Ilmeisesti sitten.

Ja kyllä mä vaan uskon, että aika moni on antanut leffan jälkeen... en sit tiedä onko se jotenkin noloa vai mikä on homman nimi kun täällä toista väitetään.

No mulle kävi kerran niin, että oli yhden kundin kans sovittu treffit + leffa päälle. No otettiin olut ja siideri ja todettiin että jätetään leffa väliin. Eli hypättiin suoraan siihen seksivaiheeseen :)

Mut en mä usko että kauheen moni nainen aattele, että heti seksiä kun leffaan mennään. Mutta ihan tyhmää myös se, että jotkut vertaa semmosta huoraamiseen jos sekstaakin... Naisilla on ihan samat oikeudet irtoseksiin kuin miehillä.

Ei leffaan meno tarkoita että haluaa seksiä. Mutta selvisikin jo miksi nainen ei sitä halunnut sun kanssa: kirjoitat naisen 'antamisesta'. Ihan kuin joku takapajulan aikamiespoika joka ei ymmärrä että nainenkin voi nauttia seksistä eikä seksi ole vain miehiä varten.

Miten leffatreffit ja seksi kuuluu yhteen ?

Tuo elokuvissa käyntihän on kaikkein mielikuvitukseton ja typerin ensitreffi paikka.
Ei siinä voi edes tutustua, kun istutaan hiljaa tuijottamassa elokuvaa.

Jos sinä arvon mies henkilö odotit jotain enemmän, niin olisi kannattanut ensin mennä syömään ja vähän parempaan paikkaan kuin nakkikioskille.
Sen jälkeen ravintolaan tanssimaan ja puhumaan, niin siitä se olisi lähtenyt, ei ehkä seksiin asti mutta jotain muuta kyllä.

Kyl ainakin 90-luvulla mentiin leffaan ja sitten tyttö kiusoitteli ja jätkä yritti hiplata. Joskus päästi tyttö pidemmälle, joskus ei. Mut kyl ite ainakin oon saanut käsihoidon leffateatterissa. Leffa oli ihan paska mutta kokemus mahtava.

Mutta ihan tyhmää myös se, että jotkut vertaa semmosta huoraamiseen jos sekstaakin... Naisilla on ihan samat oikeudet irtoseksiin kuin miehillä.

En todellakaan verrannut näitä keskenään. Turha laittaa semmoisia sanoja suuhuni.

Ajattelin vain säästää aloittajan aikaa, että jos seksiä pitää saada, niin varmista varmin keino on mennä alan ammattilaisten luo ja säästää ne leffalippujen hinnat.

Mustakin leffa treffipaikkana on just semmosta yläastetasoa, kun ei tiedetä muusta ja kuvitellaan, et aina "kuuluu mennä leffaan". Ja nykyään näemmä kuuluu myös pyllistää leffan jälkeen korvaukseksi leffalipuista :D

Kyl ainakin 90-luvulla mentiin leffaan ja sitten tyttö kiusoitteli ja jätkä yritti hiplata. Joskus päästi tyttö pidemmälle, joskus ei. Mut kyl ite ainakin oon saanut käsihoidon leffateatterissa. Leffa oli ihan paska mutta kokemus mahtava.

Ei oo tosikaan?! Säkö muka jo 90-luvulla treffailit tyttöjä? Vai oletko katsellut liikaa 90-lukulaisia tv-sarjoja?

Ulosantisi ja tietämystasosi perusteella vaikutat 17-18-vuotiaalta.

:) :) olet ihana :)

Nyt on 2013 luku ja jos olet 90-luvulla kokenut leffassa tuon, niin ota huomioon, että olit silloin nuori ja tuollainen käytös kuuluu teini elämään.

Nyt olet parikymmentä vuotta vanhempi ja oletettavasti naisystäväsikin oli parikymmentä vuotta vanhempi kuin silloin 90-luvulla ollut nainen, joka leffassa kanssasi oli

teinit ja aikuiset elää ihan eri elämää.

No luulis naisten tietävän, että kyllä miehet yleensä seksiä haluaa. Ei mies lähe semmosen naisen kanssa leffaan eikä muuallekkaan jota ei haluis panna. En tiedä sitten yllättääkö tää monia naisia. Ilmeisesti sitten.

Useimmat tapaamani miehet ovat olleet sitä mieltä, etteivät edes halua naisen 'antavan' alkuvaiheen treffeillä, jos ovat hakemassa vakituisempaa ja vakavampaa seurustelukumppania.

Naiset eivät voi varmaksi tietää, kuulutko yhdenillan-juttujen harrastajiin vai vakavampaa suhdetta etsiviin. Jos nainen itse kuuluu jälkimmäiseen kategoriaan, niin sitten tuskin seksiä on luvassa.

[QUOTE="Sanna";28814115]:) :) olet ihana :)

Nyt on 2013 luku ja jos olet 90-luvulla kokenut leffassa tuon, niin ota huomioon, että olit silloin nuori ja tuollainen käytös kuuluu teini elämään.

Nyt olet parikymmentä vuotta vanhempi ja oletettavasti naisystäväsikin oli parikymmentä vuotta vanhempi kuin silloin 90-luvulla ollut nainen, joka leffassa kanssasi oli

teinit ja aikuiset elää ihan eri elämää.[/QUOTE]

Olen syntynyt -73. Ja nykyään kyllä nuoret tytöt on seksuaalisesti avomielisempiä kuin 90-luvulla. Netissäkin on itteä esitteleviä kuvia. Ja tää tyttö jonka kanssa olin leffareffeillä oli syntynyt -87. No ei oo teini, mutta... no sitä voitte miettiä ite.

Olen huomannut, että on miehiä, jotka tosiaan luuulevat, etttä leffaan viemällä tai pari siideriä tarjoamalla saa seksiä. Ihan kuin sitä voisi "ostaa" leffalipulla. Minä en todellakaan aio päästää miestä pöksyihini tuolla tavalla. Jos panettaa, sitten naidaan ilman mitään kommervenkkejä. Sattuneesta syystä en lähde leffaan ja maksan aina juomaní itse, niin ei tarvitse kuunnella pettyneen miehen kitinöitä.

Yhteistyössä