MIKSI mä tein sen? !?!?? elekää kivittäkö, please.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oijoijoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oijoijoi

Vieras
hemmetti. Lapset oli mummolassa yötä ja hain kaupasta pari saunakaljaa..no parin kaljan jälkeen alkoi menojalkaa vipattamaan ja lähdin paikalliseen. Eikä menny kauaakaan kun joku uros istu pöytään. Mä en ole harrastanu yhen illan juttuja!! ja nyt jostain syystä tuo uros pyys jatkoille ja mentiin meille. Sillon se tuntu hyvältä idealta. siinä sitten alko väsyttämään ja en kehannu hemppua pihallekkaan heittää..no arvaatte varmaan kun tuli kylmäkin ja piti saman peiton alle mennä lämmittelemään. voi jestas.
karu totuus iski vasten kasvoja kun aamulla käänsin kylkeeni ja tää kaappas mut uudestaan enkä ajatellu muuta ku että hyvvee tekköö. Sitte vielä vähän makoilua ja sanoin hälle että on tulossa vieraita mulle että sen pitäs mennä... Jätkä sitte pyys mun puhelinnumeroa! :O sanoin etten tiedä, jolloin se kaivo taskustaan mun numeron, olin sille antanu kai sen yöllä?!?
No paniikkireaktiona soitin ystäväni kylään ja hän tiesi kertoa että ko. mies on perheellinen.......................................................voi helvattu sentään. Kuinka alas ihminen voi alentua? Miks tää mies pyys mun numeroa, jos on perheellinen???!? itse oon sinkku, mutten halua miestä elämääni. tosiaankaan. eikä tää muutenkaan oo mun tapasta. eikä mulla ole ehkäsyäkään käytössä ku en ole seksiäkään harrastanu piiiiiiiitkiin aikoihin. Kauhee moraalinen krapula. apteekkikin kiinni joten jälkiehkäsyäkään turha toivoa. selviikö tästä moraalisesta krapulasta koskaan??

[QUOTE="vieras";28812332]Käyttikö kortsua vai päästelikö mäihat ineen?[/QUOTE]

No mitä luulet? EI käyny mielessäkään. voi jessus. voiko tästä selvitä hengissä?

[QUOTE="Meeri";28812336]Pahintahan tuossa koko jutussa oli se, että annoit vedellä paljaalla. Mitään muuta kummallista en jutussasi näe.[/QUOTE]

Kamalaa, kun kuulosti hirveeltä.."vetää paljaalla.." yäk.

[QUOTE="vieras";28812349]Entäs jos olet nyt paksuna?[/QUOTE]

no eikai sitä nyt kahesta kerrasta.. eikä mulla pitäs olla sellanen aikakaan kuukaudesta..tai et menkat loppu vasta 5pv sitten.

kai muutkin välillä tekee näin? MITEN MÄ TUNNEN ITTENI NIIN LIKAISEKSI JA HUORAKSI? Meneekö tää ohi? selviytyykö tästä? Mitäs sitte ku nään sen jossain (tää on pieni paikka) onnellisena vaimon ja lapsien kanssa? voi luoja.Pyyskö se numeroa sen takia et voi soittaa mulle ku tekee mieli seuraavan kerran? itkettää vaan...

[QUOTE="Meeri";28812374]Yks pikku juttu vielä oijoijoi... voivoivoi kun keksit kivan provon. Ihan totta, tää on sellanen sopivan kevyt sunnuntai-iltapäivän kevennys. Kiitos! :)[/QUOTE]

oiskin kuule provo. Ei tosiaan ole. avauduin sen takia, kun tuntuu niin hemmetin pahalta! eikä tästä oikein kehtaa kellekkään puhua, kuin yhdelle ystävälleni..joka sekin piti moraalisaarnan.

Älä välitä, jokainen mokailee joskus, eikä tuo edes ole paha moka sun puolelta:) Miehen puolelta kylläkin!

Tiedän tuon känniaamumorkkiksen. Mun perheellisen äidin ei tarvitse juoda kuin kiva huppeli ja pitää hauskaa oman miehen ja ystävien kanssa niin morkkis iskee juomisesta. Nuorempana nautin yhden yön jutuista, tuollaisista, mitä just kuvailit, eikä tullut kuin fyysinen krapula joskus. Eli tekeekö ikäkin sen...? Pitäisi olla muka jotenkin fiksumpi, ihan kuin satunnaisessa hauskanpidossa olisi jotakin väärää. (Omalla miehellä on ihan sama juttu. Vaikka juodaan todella harvoin (n. 5 krt/vuosi), morkkis tulee todella helposti, eikä hänelläkään ollut nuorena tätä.)

Käy hakemassa jälkiehkäisypilleri. Tod. näk. tyypillä ei ole mitään tauteja jos on perheellinen (ihme ettei ukko itse vaatinut ehkäisyä!). Jos soittaa, niin sanot vain, että ei ollut sen väärti ja jätät jutun siihen.

Pari päivää ja olo on jo paljon parempi! Ei ole sun vika jos perheellinen ukko ei kerro taustojaan!

• Tykkää
Reactions: Porho
[QUOTE="höh";28812402]Sulla on "sellanen aika" just nyt... Siitiöt elää viikon[/QUOTE]

siittiöt elää 2-3 päivää ja otollinen aika on 2viikkoa menkkojen jälkeen. eli ei ole. miks pitää tahallaan säikytellä, muutenkin niin kauhee olo!

Älä nyt, sinkkunainen, murheen alhoon vajoa tuollaisen takia! :D Ainut, mistä olisin vähän huolissani olisi tuo kortsuttomuus. Mutta et tiennyt, että mies on naimisissa, joten sen suhteen olisin vihainen ainoastaan miehelle. Ja aika lailla useimmat aikuiset ihmiset ovat on yhden illan juttujakin harrastaneet, ei se nyt ihan oikeasti mikään rikos ole! Rauhoitu ja rentoudu.

[QUOTE="Iiris";28812408]Älä välitä, jokainen mokailee joskus, eikä tuo edes ole paha moka sun puolelta:) Miehen puolelta kylläkin!

Tiedän tuon känniaamumorkkiksen. Mun perheellisen äidin ei tarvitse juoda kuin kiva huppeli ja pitää hauskaa oman miehen ja ystävien kanssa niin morkkis iskee juomisesta. Nuorempana nautin yhden yön jutuista, tuollaisista, mitä just kuvailit, eikä tullut kuin fyysinen krapula joskus. Eli tekeekö ikäkin sen...? Pitäisi olla muka jotenkin fiksumpi, ihan kuin satunnaisessa hauskanpidossa olisi jotakin väärää. (Omalla miehellä on ihan sama juttu. Vaikka juodaan todella harvoin (n. 5 krt/vuosi), morkkis tulee todella helposti, eikä hänelläkään ollut nuorena tätä.)

Käy hakemassa jälkiehkäisypilleri. Tod. näk. tyypillä ei ole mitään tauteja jos on perheellinen (ihme ettei ukko itse vaatinut ehkäisyä!). Jos soittaa, niin sanot vain, että ei ollut sen väärti ja jätät jutun siihen.

Pari päivää ja olo on jo paljon parempi! Ei ole sun vika jos perheellinen ukko ei kerro taustojaan![/QUOTE]

kiitos..tuntuu että ymmärrät tunteen.. jos oisin tienny että tästä tämmönen morkkis tulee ni en iki maailmassa ois lähteny eilen minnekkään. enkä näköjään jatkossakaan voi yksin mennä.

Otollinen aika on normikierrossa on 14pv siitä kuukautiset ALKOIVAT, eli jos sulla on viikon menkat ja loppumisesta on 5pv niin mennään kiertopäivässä 12 joka on jo tosi hedelmällistä aikaa.

• Tykkää
Reactions: Porho
[QUOTE="...";28812458]Otollinen aika on normikierrossa on 14pv siitä kuukautiset ALKOIVAT, eli jos sulla on viikon menkat ja loppumisesta on 5pv niin mennään kiertopäivässä 12 joka on jo tosi hedelmällistä aikaa.[/QUOTE]

eikun, loppuivat 5päivää sitten ja eikö se siitä lasketa? on meillä huomenna apteekki auki. ja periaatteessa saisin sen tänäänkin, mutta enpähän viitsi äidiltäni pyytää, että toisko samalla kun tuo lapset!! ei ole tarvinnut koskaan jälkiehkäisyasioita miettiä, mutta sen verran nyt googletin, että sen voi 3päivän aikana ottaa. kai sekin sitten on haittava jos lasketaan muka kuukautisten alkamisesta? voi luoja!

no eikai sitä nyt kahesta kerrasta.. eikä mulla pitäs olla sellanen aikakaan kuukaudesta..tai et menkat loppu vasta 5pv sitten.

Mun molemmat lapset on saanut alkunsa silleen et on seksiä harrastettu vajaa viikko menkkojen loppumisen jälkeen eli joku kp 10-12, jos taas vasta kp 14+ niin ei tulosta. Et sikäli en tuohon luottais kyllä yhtään....

Myös sitten on se tautipuoli, perheellisellä nyt ei ehkä riski niin suuri, mut onhan se mahdollista.

Mut hei tota sattuu ja se on elämää. Huomenna jo näyttää valoisammalta.

Yhteistyössä