En tiedä poikien koulumaailmasta. Oma lapseni on vasta vuoden ikäinen. Minua kiusattiin koulussa ja pääosin kiusaajina olivat tytöt. Perättömiä juoruja, vaatteille naureskelua, piikittelyä ja tönimistä. Pahimpina pidän sitä, että jouduin lopettaa rakkaan harrastukseni, kun luokkalaiseni alkoivat käydä samalla heppatallilla ja kiusaaminen siirtyi sinne. Tallin omistaja lopetti kiusaamisen tykkänään, mutta kiusaaminen jatkoi koulussa ja pilkkaaminen "sun hoitoponi joutuu teuraaksi" sä olet huono ratsastaan" Et pääse ikinä kisoihin "sun perse näyttää isolta ratsastushousuissa"
ja toinen pahin on se, että oma "paras" ystäväni ei voinut koulussa olla kaveriani, koska muuten häntäkin olisi alettu kiusaamaan koska on mun kanssa.
Kerran mua heiteltiin koulussa (LUOKASSA) märillä papereille päin naamaa ja yksi heitto sattui. Sitten marssin suoraan rehtorin kansliaan. Kiusaajat joutuivat puhutteluun. Seuraavana päivänä minun ja parhaan kaverini takit oli heitetty lattialle, koska luulivat ilmeisesti, että ystäväni oli mukana "juoruamassa".
Paras kaverini suuttui tästä verisesti mulle "kiva nyt kun ne luulee, että mäkin oon ollut mukana, kiitti vaan" EIkä välittänyt paskaakaan siitä että MUA OLI KIUSATTU. Enemmän merkkasi se, että pahisten silmissä maine on mennyt.