Häämatkabudjetti 5000€ Minne matkaisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Irma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Uusi-Seelaantiin. All inclusive johonkin erikoiseen hotelliin.

Meillä about sama budjetti ja tuollaiset suunnitelmat. Uusi-Seelannin luonto on vaan kuulemma jotain ihan uskomatonta, ja koska pelkät lennot sinne maksaa jo mansikoita, niin häämatkareissuksi sopii tommonen isomman budjetin pyrähdys :D

Täällä ne hyvät vaihtoehdot onkin näköjään jo mainittu. :)

Itse haaveilen Malediiveistä, Fidzi, Uusi-Seelanti, sinnepäin.
Toinen vaihtoehto (miehen suosikki) olisi n. 3vk- 4vk reissu Amerikkaan, kuljettaisiin ympäriinsä eikä jäätäisi muutamaa päivää kauemmaksi paikalleen.

[QUOTE="Irma";28810502]2 kk[/QUOTE]

Me ollaan oltu 6 viikon turneella USAssa ja siinä ajassa ehti hyvin ajaa mantereen poikki ja takaisin, nyt tekisin toisin, viipyisin pitempään joissakin paikoissa. Siellä on edullista majoittua ja ajaa, jos ei luksusta halua, ainakaan koko aikaa. :)

[QUOTE="vieras";28810754]Mä menisin Madeiralle. Tai Balille tms. ei niin hirveen kalliiseen paikkaan kuin joku Havaiji.[/QUOTE]

Tarkoitus kirjoittaa Mauritius, ei Madeira.

Riippuu teidän lomamieltymyksistä: oletteko ranta-, kaupunki- vai kiertomatka ihmisiä?
Rantaa jos haluaa, niin Mauritius, Bali, Malediivit voisi olla hyvä. Jos taas kaupunkielämä kiinnostaa, niin Euroopassakin voi matkustaa tai sitten esim. Japanissa tai miksei USA:ssakin esim. NY, Losi, San Francisco ja joku neljäs vielä siihen. Tai sitten jos kiertomatkalle haluaa, niin itse lähtisin Uuteen Seelantiin ja Australiaan. Tossa ajassa (2 kk) ehtii koluta molempia, tosin ei mitään luksusta voi ottaa. Jos haluaa laatua, täytyy matkan pituudesta vähän tinkiä. 5000 ei riitä 2 kk luksuslomaan, jos matkustatte johonkin edellä mainittuun paikkaan..

Haluatteko olla reissussa kaksi kuukautta vai kaksi viikkoa? New Yorkissa tuolla pärjää sen pari viikkoa, Kaakkois-Aasiassa monta kuukautta. Itse ottaisin pitkän matkan, kun se on mahdollista, ja asuisin vaikka Malesiassa. Häämatkamme suuntautui sinne Nykiin.

[QUOTE="Susu";28811374]Omalla kokemuskella tuo ei kovin kummoisiin riitä, mut sehän on makuasia. Oma siskoni aikoinaan meni omalle mökille häämatkalle, eikä ollut rahasta kiinni.[/QUOTE]

Lisäisin vielä että 5000€ ja 2kk/ 2 henkilöä.

Yhteistyössä