imettäisin vielä, mutta vauvani ei enää imisi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lehmänkello
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lehmänkello

Vieras
Onko neuvoja? 10kk lähestyy, osittaisimetyksellä menty, ei korviketta. Kiinteät maistuu hyvin, enkä pinehkön koon vuoksi niitä voi rajoittaa, mutta tissi kelpaa enää kerran yössä, muuten ei suostu imemään. Pumppaan puuromaidot, jotten eivan ehtyisi. Ohimenevää? Lopun alkua?
Ensimmäinen vierottautui 12kk iässä kun olin raskaana, toinen oli oikea imuri ja söi 1v8kk rintaa.

Se on lopun alkua valitettavasti. Mulla 6kk kattoo tissiä vaan hölmistyneesti eikä enää tajua miksi sillä osottelen, olisin halunnut pitää aamu imetykset vuoteen asti.

Pääsi ihan tahaton tyrskähdys kun kuvittelin tuon tissillä osoittelu- tilanteen :D

Kai se lapsi itse kertoo kun haluaa lopettaa. .. onhan tuossa tilanteessa se hyvä puoli, ettei tarvitse vierottaa! Meillä juur päinvastoin, vauva kohta vuoden ja syö tissiä vähintään kuusi kertaa vuorokaudessa. Jos ei päivällä ole saanut tarpeeksi niin illalla varmasti korjaa tilanteen eikä nukahda ennen kuin on saanut määräosan :) mitenkähän kauan meinaa tuota jatkaa.

[QUOTE="mami";28809871]Pääsi ihan tahaton tyrskähdys kun kuvittelin tuon tissillä osoittelu- tilanteen :D

Kai se lapsi itse kertoo kun haluaa lopettaa. .. onhan tuossa tilanteessa se hyvä puoli, ettei tarvitse vierottaa! Meillä juur päinvastoin, vauva kohta vuoden ja syö tissiä vähintään kuusi kertaa vuorokaudessa. Jos ei päivällä ole saanut tarpeeksi niin illalla varmasti korjaa tilanteen eikä nukahda ennen kuin on saanut määräosan :) mitenkähän kauan meinaa tuota jatkaa.[/QUOTE]

Meillä se tissi-imuri söi loppuvaiheessa 7 kertaa yössä, siinä vaiheessa kun vihaisena repi paitaa ja sanoi "anna litää maitoa" päätin lopettaa..Tässä tilanteessa on surkeaa se, että todella olisin tätä viimeistä vauvaani halunnut imettää rikkonaisista öistä ja mistä tahansa riippumatta ainakin sinne 14-18kk ikään..

Yhteistyössä