[QUOTE="...";28808261]No minulle rekrytoijana se, että haluat kaiken infon s-postilla ennen kuin päätät, haetko duunia, kertoisi juuri tuon sinusta -"ei ny mitenkään erityisesti tartte töitä saada, mutta vähän voisin vaihtelun vuoksi..."
Ei kauheesti virtaa ja innostusta...[/QUOTE]
Minulla nimenomaan on virtaa ja innostusta, mutta ei mitään äärimmäistä pakkoa saada työpaikka -enhän muuten edes kyselisi lisätietoja jos innostusta ja mielenkiintoa ei olisi.
Minulla on runsaastikin virtaa ja intoa ja tehokkuutta, mutta haluan sellaisen työpaikan jossa tätä voi käyttää hyödyksi. Siis työnantajan, joka tarjoaa tilaisuutta kehittää itseään ja työyhteisöään, mahdollisuutta urakehitykseen, kouluttautumiseen, ammattitaidon lisäämiseen. En etsi työnantajaa, jolla "ollaan vain töissä". Mulla on kunnianhimoa ja nälkää, haluan ottaa selvää mihin kaikkeen pystyn ja kykenen, tarvitsen siis haasteita. Sitä "vain työssäolemista" voin tehdä nykyisessäkin työpaikassani ja siksi olenkin etsimässä jotain muuta työtä, jotta pääsen etenemään ammatillisesti. Jokaisessa työpaikassa se ei ole mahdollista, ei ainakaan minun alallani.