Noin 166cm pitkät, paljonko painatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla on jostain syystä ollut aina tunne että olen liian hoikka, haluaisin siis tietää
kuinka paljon muut noin minun pituiseni painavat? Näenkö itseni aina vaan hoikkana,
vaikka painaisin kuinka paljon.. Pituutta on siis 166cm, ja tällä hetkellä painoa 60 kg,
alimmillaan paino ollut 54kg, kun lasten imetysten aikana paino pääsi tippumaan.
Minulla on c-kupin rinnat, ja takapuoltakin löytyy, mutta lantioni on kapea. Varmasti
vartalotyyppikin vaikuttaa siihen kuinka hoikalta näyttää?

Mutta siis näinkin suuri ongelma täällä :D Saisinpa muutaman kilon lisää painoa :)

Olen 166 cm ja nyt 56 kiloisena juuri sopivan hoikka. Yli 60 kiloisena alkaa jo tuntumaan/näkymään ikäviä makkaroita. Yksilöllisiä taitavat olla nämä jutut.

Itte olen 166 (tai oikeammin 166,5!), ja nykyinen paino on noin 58kg. Tahtoisin kovasti painaa noin 54kg, mutta nuo muutamat kilot pysyvät hirveän tiukassa.
Välillä olen onnistunut nappaamaan pari kiloa pois, mutta takaisin ne näköjään aina tulee, höh.

Voi, tää palsta on niin ihana, että kohta joku tulee kertomaan sun olevan liian lihava. ;) Oikeesti, mielestäni toi olis ihannepaino. Tällä hetkellä oma paino 65 ja pituus mulla pari senttiä lyhyempi. Mulla siis sais ne muutama kilo lähteä pois. Vaihdetaanko?

Itte olen 166 (tai oikeammin 166,5!), ja nykyinen paino on noin 58kg. Tahtoisin kovasti painaa noin 54kg, mutta nuo muutamat kilot pysyvät hirveän tiukassa.
Välillä olen onnistunut nappaamaan pari kiloa pois, mutta takaisin ne näköjään aina tulee, höh.

Niin, ja pahimmillani painoin 62kg, ja silloin oli fiilis aivan kamala, en viihtynyt yhtään niiden läskien kanssa. Tämä nykyinen on ihan OK, mutta tahtoisin palata noihin entisiin mittoihin.
Alimmillaa paino on käynyt 51 kilossa, ja se on taas liian vähän, luut paistaa turhan paljon.

166 cm ja 54kg. Olen liian laiha ja se ärsyttäää ja vie itsetunnon :( Kun imetys loppuu, niin kroppakin muovautuu.
Minun kroppani näytti mielestäni ihan täydelliseltä silloin, kun paino on ollut 65-70kg välissä.

Tällä hetkellä noin 65 kiloa, enkä viihdy kehossani. Lapsi on 3 kk, lihoin raskausaikana yli 20 kiloa.

Semmoiset 58 olisi ideaali, itsekin kävin edellisen lapsen imetysaikana alle 55 kilossa, ja se näkyi jo naaman roikkumisena.

Sikäli olen eri mallinen, että lantioni on tosi kurvikas painosta riippumatta. Rinnoista en osaa sanoa mitään, kun olen nyt ollut raskaana tai imettänyt kolme vuotta putkeen.

165 cm ja 66-67 kg. Haluaisin painaa 60 kg, jonka painoinkin ennen lapsia. Hääpäivänä painoin 57 kg ja se oli mulle kyllä liian vähän. Moni sanoi jopa tosi laihaksi. Ikinä en haluaisi olla alle 55 kg. Niin ne ihmiset näyttää erilaisilta samanpainoisina/-pituisina! :-)

165 cm ja 57 kg ja taatusti en ole mitenkään erityisen hoikka. Mulla on tosi pienet luut ja olemattomat lihakset. Pari senttiä pidempi urheilijakaveri painaa 10 kg enemmän ja arvatkaa vaan kumpi näyttää timmimmältä :D. Vaaka ei kerro koko totuutta!

Painan 72kg. Ylimääräistä on, mutta ruumiinrakenne onneksi tasoittaa. Realistisena tavoitepainona pitäisin n. 65kg. Leveiden hartioideni ja muutenkin jotenkin rotevan kropan kanssa näyttäisin varmaan aika järkyttävältä 54kg painavana.

Nähtävästi sama paino voi näyttää niin erilaiselta kantajastaan riippuen, tai sitten paino vaan koetaan eri tavalla. Kiva kuulla miten muilla. Itse olin jonkin aikaa 63kg kuopuksen imetyksen loputtua, mutta jostain syystä paino taas tipahtanut. Se 63kg olis ollu just sopiva mulle, yhtään ylimääräistä ts. läskiä ei ollut mielestäni silloinkaan, vaan pelkästään naisellista pyöreyttä, lähinnä huomasi rinnoissa ta takapuolessa. Mulla vaan ei tahdo paino nousta niin millään, tekee sitten mitä vaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja superläskikö?;28789462:
Painan 72kg. Ylimääräistä on, mutta ruumiinrakenne onneksi tasoittaa. Realistisena tavoitepainona pitäisin n. 65kg. Leveiden hartioideni ja muutenkin jotenkin rotevan kropan kanssa näyttäisin varmaan aika järkyttävältä 54kg painavana.

Minullakin on leveät hartiat ja pidin ennen itseäni isoluisena, mutta kappas vain, minusta kuoriutuikin siro nainen, kun sain laihdutettua.

Juu, mullakin on suht leveät hartiat, vaikka muuten en erityisen roteva olekaan.. Ehkä siksikin liian pieni paino näyttää hurjalta kun hartiat vaan korostuvat.. Jos joku vois tosiaan muutaman kilon mulle lahjoittaa :D

Olen samoilla pituuksilla 51-53kg välissä ja viihdyn tässä kyllä enemmän kuin hyvin. En ole mikään muodoton, mutta hoikka kuitenkin. Olen ollut lähemmäs 60kg ja silloin häpesin vatsamakkaroita, mutta olen ollut tuon painoinen ja myös tiukassa kunnossa. Joten riippuu hiukan mitä siellä ihon alla on, mutta nyt urheilun vähetessä, kroppa on paremman näköinen alemmilla kiloilla.

Yhteistyössä