V
"vieras"
Vieras
Pohjustusta: Olen vielä kotona vuoden verran ja pari äitikaveria tältä kylältä, jossa asutaan, on palaamassa takaisin töihin kuukauden sisällä. Hiljainen syksy/talvi siis tiedossa minulle, taaperolle ja vauvalle. Asutaan 20 km:n päässä isommasta kaupungista pienessä kylässä. Perhekerho kokoontuu kerran viikossa syyskuusta alkaen. Minun ja miehen suku ja muut kaverit asuvat kauempana. Työn puolesta tulleen kaverit taas ovat eri elämän vaiheessa kuin minä.
Tänään tuli mieleeni, että jos perustaisi fb ryhmän tämän alueen äideille/vanhemmille, jotka haluaisivat tutustua toisiinsa. Ei voi olla, että olen ainut yksinäinen tällä alueella.. Ryhmään liittyminen ei siis sisällä kyläilypakkoa
, mutta jos olen vaikka lähdössä laavulle paistamaan makkaraa lasten kanssa niin voisin laittaa ryhmään viestiä ja joku muukin halukas voisi tulla mukaan ja lapset saisivat kavereita leikkiin ja äidit jutteluseuraa. Täällä kun sellaista leikkipuistoa ei ole. ..ja samaa kautta voisi viestitellä hyviä vinkkejä ympäristön tapahtumista, kirppareista.
Miltä kuulostaa?? Voisin syksyn perhekerhossa kysellä kiinnostuneita äitejä mukaan ryhmään. Kaikki eivät välttämättä ole fb:ssa, mutta jos edes jotkut..
Tänään tuli mieleeni, että jos perustaisi fb ryhmän tämän alueen äideille/vanhemmille, jotka haluaisivat tutustua toisiinsa. Ei voi olla, että olen ainut yksinäinen tällä alueella.. Ryhmään liittyminen ei siis sisällä kyläilypakkoa
Miltä kuulostaa?? Voisin syksyn perhekerhossa kysellä kiinnostuneita äitejä mukaan ryhmään. Kaikki eivät välttämättä ole fb:ssa, mutta jos edes jotkut..