Paras grillimakkara ja miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitsupitsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitsupitsu

Vieras
Itse liputan täysillä Snellmannin JuustoEetvartin puolesta. Se on juuri oikeanlainen, ei sisällä mitään shittiä eikä edes kamaraa. Suutuntuma täydellinen. Minä joka en koskaan syö grillimakkaraa kylmänä, olen sitä mieltä että tuo on hyvää myös kylmänä. Järkyttävän hyvä rakenne ja maistuu tosiaan kylmänä, grillattuna tai vaikka ranskalaisten kanssa uunissa. Tavallinenkin Eetvartti ok, mutta ei saa niin täysiä pisteitä. Sisarusmakkara Iivari kans ok, sileärakenteinen mutta Juusto Eetvartti on ykkönen. Meillä ei osteta mitään muuta grillimakkaraa. Nam! Suosittelen!

Kabanossi habanero, sitä ei vaan tänä kesänä kaupasta löytynyt. Mökillä testailtiin Wilhelmin Hot Chorizot ja Pepperoni-salamit yms., ihan hyviä alkuun mutta muutaman viikon päästä rupes tosissaan ärsyttämään, toisaalta perusmakkaraakaan en jaksaisi kovin usein syödä.

Hätäisen miehen grillimakkara? Otetaan makkara pakkasesta ja isketään tulikuumaan grilliin :P

Noh, vitsit sikseen. Itse tykkään tosi paljon perus jauhomakkaroista. Kabanossit on turhan tuhteja itselle.

[QUOTE="Vieras";28778087]Camping on parasta, perusmakkara ilman turhia höpölöpömausteita[/QUOTE]

tiesitkö et jossain vertailussa huomattiin et campingissa oli vähiten lihaa? :D

ei ainakaan mitkään helvetin grillimaisterit, Jutin alasuojakin maistuu paremmalle
Mä kerran kokeilin ne kaikki grilimaisterit ja olivat kyllä ihan saatanan kammottavia.
Tuo juustoeetvartti on jees ja ukkopekan juusto myös. Yrttibratwurst-raakamakkarat myös hyviä.
Nuo hillokset ja muut ö-luokan leipomotuotteet ovat jo koostumukseltaan helvetin vastenmielisiä.

Snellmanin makkarat, juusto eetvartti on hyvää ja muutkin niillä.
Ukkopekat myös. Meillä ei kauheesti makkaraa mene kyllä, mut nyt kesällä jonkin verran. Ollaan grillattu ehkä 2 kertaa tän kesän aikana :p

PreviewAgent.fwx

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28778122:
Mä kerran kokeilin ne kaikki grilimaisterit ja olivat kyllä ihan saatanan kammottavia.
Tuo juustoeetvartti on jees ja ukkopekan juusto myös. Yrttibratwurst-raakamakkarat myös hyviä.
Nuo hillokset ja muut ö-luokan leipomotuotteet ovat jo koostumukseltaan helvetin vastenmielisiä.

Hyi yök kun ruoka on pahaa. Onneksi voi lykätä roskiin, vitut siitä ettei kaikilla ole mitä lykätä. Joo sori, jotenkin särähtää, kun aikuiset ihmiset haukkuvat ruokia saatanan kammottaviksi ja helvetin vastenmielisiksi. Voisihan sitä ilmaista asia kivemminkin (?).

Yhteistyössä