Ärsyttää, kun on lähtenyt tälle "leivon tarjottavat aina itse" linjalle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :-/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:-/

Vieras
Huomenna tulis täti ja mummo kylään ja mua ei kiinnosta leipominen ei sitten hevon helvetin vertaa. Multa aina odotetaan, että olen tehnyt kaiken alusta asti itse.
Kehtaako sitä tarjota jotain valmis hässäkkää vai onko se ny pakko alkaa vääntää jotain tarjottavaa.

Miten se odottaminen näkyy? Oletko varma, ettei asia ole vain omassa päässäsi? Siksi toisakseen: jos valmistarjottavat eivät vieraille kelpaa, sopii juoda pelkät kahvit. :)

Miten se odottaminen näkyy? Oletko varma, ettei asia ole vain omassa päässäsi? Siksi toisakseen: jos valmistarjottavat eivät vieraille kelpaa, sopii juoda pelkät kahvit. :)

Samaa mietin.

Itse olen yleensä leiponut tarjottavat kun on vieraita tullut, mutta ei sitä mitenkään erityisesti olla odotettu vaikka ovatkin kehuneet. Kyllä ovat sitten valmistarjottavatkin kelvanneet ilman vastalaiseita kun niitä on esille otettu.

Mikä siinä kaupan pullassa on niin häpeällistä? Onko joskus tullu puolihuolimattomasti tokaistua, että "kyllä itse pitää tehdä kaikki alusta asti"? Jäykkä tunnollisuus monella elämänalueella esiintyessään vie jossain vaiheessa mielenterveyden. Oletkohan yhtä tunnollinen muissakin asioisa?

Yhteistyössä