A
"aloittaja"
Vieras
[QUOTE="vieras";28775873]Hommaappa nyt joku kaveri sinne aina kun se tantta sinne tulee(todistamaan ja kuuntelemaan tädin uskomattomia ohjeita), kuulostaa siltä et joudut pian oikein kunnolla syyniin sultahan on hyvä viedä lapsi pois, tietävät ettet pysty laittamaan hanttiin, ja heillä on jo ässät hihassaan, lastis tausta, masennus, nuori ikä, jne...[/QUOTE]
Pitää yrittää, vaikkakin epäilen olisiko siitä mitään apua.
Järkytyin kyllä vähän kun tajusin että he voivat kirjoittaa raportteihinsa periaatteessa melkein mitä tahansa joutumatta vastuuseen.
Siihen riittää ilmeisesti vain hänen oma käsityksensä tilanteesta tai "huoli", minkä ei tarvitse olla linjassa minun tai mieheni käsitykseni kanssa.
Olen miettinyt itsekin että hänellä selvästi on ollut jonkinlaiset ennakko-odotukset minusta(negatiiviset sellaiset), on ollut todella epämiellyttävä ja kärkäs alusta asti.
Tuntuu että emme millään löydä yhteistä säveltä.
Ainoat hetket kun hän on suht mukava on silloin kun olen hänen kanssaan samaa mieltä ja kuuntelen vain hänen "ohjeitaan" ja tottelen häntä.
Näin mennään siis siihen asti että asiakkuus päättyy.
On kyllä pistänyt miettimään uskallanko lapsia enää ikinä hommata lisää..
Pitää yrittää, vaikkakin epäilen olisiko siitä mitään apua.
Järkytyin kyllä vähän kun tajusin että he voivat kirjoittaa raportteihinsa periaatteessa melkein mitä tahansa joutumatta vastuuseen.
Siihen riittää ilmeisesti vain hänen oma käsityksensä tilanteesta tai "huoli", minkä ei tarvitse olla linjassa minun tai mieheni käsitykseni kanssa.
Olen miettinyt itsekin että hänellä selvästi on ollut jonkinlaiset ennakko-odotukset minusta(negatiiviset sellaiset), on ollut todella epämiellyttävä ja kärkäs alusta asti.
Tuntuu että emme millään löydä yhteistä säveltä.
Ainoat hetket kun hän on suht mukava on silloin kun olen hänen kanssaan samaa mieltä ja kuuntelen vain hänen "ohjeitaan" ja tottelen häntä.
Näin mennään siis siihen asti että asiakkuus päättyy.
On kyllä pistänyt miettimään uskallanko lapsia enää ikinä hommata lisää..