Kuinka pakkomyyntiä on noissa holiday clubin lomaosake-esittelyissä missä saa sen kylpyläyöpymisen pikkurahalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "peeaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä meni kerran kolme tuntia kun lapset oli mukana ja lasten aiheuttamista keskeytyksistä huolimatta vedettiin koko show läpi.
Kannattaa sanoa olevansa työtön asiivoja ja että kymmeneen vuoteen ei oleollut rahaa ulkomaanlomaan niin voipi päästä nopeasti pois.
Eikai sesinänsä mitään pakkomyyntiä ole, kukaan tuskin vasten tahtoaan ostaa kymppitonnin osaketta. Mutta pakko ne löpinät on kuunnella.

Tuttava kävi tuon esittelyn läpi halvan kylpyläloman takia. Nyt se itkee ja valittaa kun kokoajan tulee postissa ja sähköpostissa noita tarjouksia lomaosakkeista ja ovat soitelleetkin ja tyrkyttänyt noita. En tiennyt että soittelemaankin ryhtyvät.
Hänen mukaansa niitä tulee paljon, noita tarjouksia.

Meillä meni ekalla kerralla reilusti yli 3h, lähemmäs 4h. Tokalla kertaa oltiin reilu puoli tuntia siellä. Jep, ei olla ostettu mitään vaan käytetty nuo tarjousjutut vain hyväksi. Tulevaisuudessa varmasti käydään kuuntelemassa löpinät jos se ilmainen kylkiäinen on hyvä :)

Me oltiin n. puoli tuntia, kun alussa kartoitti myyjä tilannetta ja mä olin opiskelija ja mies töissä. Sanottiin suoraan, ettei loma-osaketta tällä hetkellä osteta, koska asuntoakaan ei vielä ole ostettu.

Tutut olivat myös ja selvisivät myös ulos ostamatta :) Eiköhän suurin osa ole niitä, jotka eivät osta.

[QUOTE="vieras";28765408]Tuttava kävi tuon esittelyn läpi halvan kylpyläloman takia. Nyt se itkee ja valittaa kun kokoajan tulee postissa ja sähköpostissa noita tarjouksia lomaosakkeista ja ovat soitelleetkin ja tyrkyttänyt noita. En tiennyt että soittelemaankin ryhtyvät.
Hänen mukaansa niitä tulee paljon, noita tarjouksia.[/QUOTE]

Niinpä, ilmaita lounaita ei ole. Minä kierrän kaukaa kaiken, minkä väitetään olevan ilmaista. Ja hieman naurettavalta kuulostaa tuollaisten "halpojen" kylpylälomien perässä juokseminen.

[QUOTE="vieras";28765642]Niinpä, ilmaita lounaita ei ole. Minä kierrän kaukaa kaiken, minkä väitetään olevan ilmaista. Ja hieman naurettavalta kuulostaa tuollaisten "halpojen" kylpylälomien perässä juokseminen.[/QUOTE]

Hieman samaan menee nykyään nämä lehtitilaukset ym. "tarjoukset", joiden kylkiäisenä tulee jos jonkinlaista kultakäätyä jne.. Välillä tekisi mieli lehteä tilatessa ilmoittaa, että älkää nyt vaan sitä roinaa tänne lähettäkö. Maailma hukkuu muutenkin tähän tyhjänpäiväiseen roinaan.

[QUOTE="vieras";28765654]niin jos laskee kummallekkin tuntiliksan ja 4h kestää niin ei tule halvaksi ei..[/QUOTE]

Eipä tule ei. Tietysti jos on työttömänä tms. eikä ole mitään tekemistä, niin voihan sita aikansa noinkin viettää. Itse kuitenkin lähtisin mieluummin lenkille kuin kuuntelisin myyntipuheita.

Kyllä me on tunnissa aina selvitty. Lapset mukana ja sanottu, että "jaahas pitää Pertille ja Vertille lähteä hakemaan lounasta tai volyymi alkaa nousta" tms.
Kahvit juotu ja keskusteltu lomailusta. Postia tulee pari kertaa vuodessa.
Käynneistä on kyllä jo aikaa. Lapset oli pieniä, minä hoitovapaalla, iso asuntolaina... palveli tarkoitustaan silloin!

Tämähän on hieman samanlainen juttu kuin ilmainen ristely, ei se yöpyminen oikeasti maksa paljon mitään, vaan se kaikki oheistoiminta mitä siihen liittyy. Jippii, päästiin ilmaiseksi kylpylään...

[QUOTE="Köyhä";28765646]Mistä noita halpoja kylpylälomia sitten saa, jos menee kuuntelemaan kyseiste höpinät? Laittakaa joku linkki, mie voisin hyödyntää![/QUOTE]

Ne ottaa SINUUN yhteyttä. Me ollaan käyty kaks kertaa ihan ilmaseksi, vuorokauden kylpyläreissu. Viikonlopun sais halvalla mut ei jakseta sitä jauhamista enää kun kylpylätkin kaukana.

[QUOTE="vieras";28765713]Tämähän on hieman samanlainen juttu kuin ilmainen ristely, ei se yöpyminen oikeasti maksa paljon mitään, vaan se kaikki oheistoiminta mitä siihen liittyy. Jippii, päästiin ilmaiseksi kylpylään...[/QUOTE]

Mikä oheistoiminta? Ainakin itse tykkään käydä maissakin joskus vaikka baarissa, ja minusta on hauska käydä Tukhiolmassa syömässä ja kahviloissa jne. Ei minulla ainakaan laivalla mitenkään tolkuttomasti rahaa mene.

Juu, en lähtis! Työkaverilla kävi hyvä tuuri, kun lähti tommoselle pariksi päiväksi kaverinsa kanssa "bilettää", ja *voi, voi, esittelijä olikin sairastunut, eikä tuuraajaakaan saatu*.. On se aikamoista "pakkomyyntiä", ja itse en jaksais sitä teatteria esittääkään, kun jo mennessä tietää, ettei oo aikomustakaan ostaa mitään osaketta.

Me saatiin kyllä ihan ilmanen kylpyläloma.
Meiän esittelijä veti totaallisesti herneet nenään, kun ei ostettu. Tai se suuttu jo siinä vaiheessa, kun menin vaihtaa vauvalle vaippaa. Tehtiin siitä valitus ja sitten se soitti vielä meille vihasen puhelin siitä kantelusta. En mene enää koskaan.

[QUOTE="vieras";28765654]niin jos laskee kummallekkin tuntiliksan ja 4h kestää niin ei tule halvaksi ei..[/QUOTE]

No me oltiin puoli tuntia ja saatiin 100 euron lahjakortti, jolla voidaan syödä holiday clubin ravintoloissa, kylpylään, hoitoihin tm. käyttää. Tuntitaksaksi tuli siis per henkilö 25 e verottomana. Enpä sellaista tienaa töissä, joten kannattavaa voi olla.

Oltiin viime viikolla 3 yötä kylpylässä.. Meillä meni se esittely mukavasti jutellessa sen myyjän kanssa kahvia juoden ja keksejä syöden. Käytiin katsomassa pari lomaosake huoneistoa ja sen jälkeen päästiin pois. Meillä oli mukana 2-vuotias ja 6 kk:n ikäinen vauva. Myyjä ymmärsi oikein hyvin, ettei ole ihan tällä hetkellä varaa ostaa mitään kun olen kotihoidontuelle jäämässä vuodeksi.. Ei ollut pakkomyynnin makua ollenkaan.

Oli kiva reissu ja voisi harkita joskus vielä uudelleenkin tuollaisen reissun ottamista vastaan.

Yhteistyössä