Kertokaapa mitä junttia on, jos tykkää esim. sisustaa beigellä, käyttää guessin laukkuja, hankkia rosterikodinkoneet yms

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juntti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Juntti

Vieras
Mikä tekee asioista juntin? Miksi minä olen juntti, kun tykkään Guessin laukuista? Miksi olen juntti, kun haluan edelleen rosterikodinkoneet? Miksi olen juntti, jos tykkään ikean ektrop sohvista? Osaako joku perustella?

Miksi on junttia, jos tykkää asioista, jotka ovat jääneet pintatrendeistä pois? Mun mielestä on junttia tykätä jostakin ihan vain siksi, että se on muotia. Vai onko kyse siitä, että olet kateellinen ihmiselle, joka uskaltaa valita tavaroita ja asioita, joista itse pitää, piittaamatta muodista?

Juuri kuten Booty sanoi.
Mua lähinnä säälittää ihmiset, joiden mielestä joku valinta on juntti. En tiennyt, että on junttia ja wt:tä matkustaa Turkkiin, ennen kuin kerroin, että matka on varattu. Turkki on kuulemma niiq niiiin juntti kohde ja omg miten wt sitä on, jos sinne matkustaa!

Jäi epäselväksi vielä, mikä sen kohteen pitää sitten nykyään olla.

vaan siitä että olet liian tyhmä pysyäksesi edes niissä valinnoissa, jotka fiksummat ja ahkerammat sinulle koittaa kertoa.
Ärsyttäviä juntteja kaikki "individualistit"

Mikä tekee asioista juntin? Miksi minä olen juntti, kun tykkään Guessin laukuista? Miksi olen juntti, kun haluan edelleen rosterikodinkoneet? Miksi olen juntti, jos tykkään ikean ektrop sohvista? Osaako joku perustella?

Miksi on junttia, jos tykkää asioista, jotka ovat jääneet pintatrendeistä pois? Mun mielestä on junttia tykätä jostakin ihan vain siksi, että se on muotia. Vai onko kyse siitä, että olet kateellinen ihmiselle, joka uskaltaa valita tavaroita ja asioita, joista itse pitää, piittaamatta muodista?

Kysy mieluummin asiantuntijoilta. Bourdiru'n kirjassa on yli 500 sivua, mut nopeemmin vastauksen saa kulutussosiologian proffalta, tommi.hoikkala at helsinki.fi . En ole hän.

Niitä vituttaa, kun "heidän keksimänsä" siisti ja freesi sisustustyyli onkin yhtäkkiä muotia ja noin jokatoisessa kodissa.

En kyllä ymmärrä, kenen persettä kaivelee toisten koti ja asustemieltymykset.

Kouluttamattomat epäsivistyneet juntit ajattelevat noin. Heillä ei tule koskaan olemaan omaa makua, vaan orjailevat muotia ja haluavat hyväksyntää. Kuvittelevat olevana mageitakin tyyppejä, kun ovat aina muodissa mukana.

Sisimmässään kadehtivat niitä, jotka uskaltavat tehdä omia valintoja ja käyttää omaa järkeä. Ylittävät sitten ylentää itseään haukkumalla muita juntiksi.

Ai sä nyt loukkaannuit siitä, että toisessa ketjussa noiden todettiin olevan pois muodista? Ei kannata loukkaantua turhasta. Pää pystyyn, saat vetää vaikka koko kämppäsi pelkällä beigellä jos haluat. :D

Tuota...
Beige... on väri. Jos tykkää niin mikä ettei.

Guessin veskan tilalla voisin käyttää S-Marketin kestokassia.

Rosteriset kodinkoneet ei nappaa. Mutta jos jok tykkää...

No mainitsemasi asiat ovat epämuodikkaita, koska ne ovat olleet hetki sitten in ja nyt out. Jos taas pidät klassisista asioista, jotka eivät ole ihan trendin huipulla, niin et myöskään tipahda sinne trendin pohjalle. :)

Yhteistyössä