Taas se tapahtui! Ilmeisesti minusta kiinnostuu vain nuoret miehet.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tai sitten omanikäiset tai vanhemmat eivät jostain syystä kehtaa tehdä aloitetta.

Ehkä noin muutaman vuoden ajan olen saanut treffi yms. pyyntöjä parikymppisiltä miehiltä. Miehet ovat siis n. 20-22v ja minä olen kolmekymppinen.

En nyt tajua mikä noita miehiä vaivaa, oikein tyrkyttävät itseään. Ihan mukavia, järkeviä ja hyvännäköisiä toki ovat, mutta mielummin haluaisin vanhemman miehen.

Tässä olen vain ollut sinkku melko pitkään, että ehkä pian alan katsomaan noita parikymppisiä miehiä sillä silmällä. Tämä viimeisin nuori mies kertoi, että oman ikäiset tytöt eivät häntä kiinnosta yhtään. Ilmeisesti tämä on melko yleistä nuorten miesten keskuudessa, että vanhemmat naiset kiinnostaa. Ainakin omalle kohdalle on tullut näitä nyt jo liiankin paljon.

Heitä ei edes haittaa, että olen yh, kuulemma vaan pitävät lapsista. Ja eivät edes halua pelkkää seksiseuraa, vaan ihan kunnon suhde, seurustella. No en tiedä uskonko tuon, mutta niin sanovat.

Onko kukaan muu törmännyt tällaiseen "ongelmaan"?

Muutamia vuosia sitten, kun olin kolmikymppinen, juurikin itseäni nuoremmat miehet olivat kiinnostuneita. Baarissakin oikein roikkuivat perässä. Nyt kun olen 34, ei nuorempia miehiä enää pyöri ympärillä niin paljon. Enemmänkin omanikäisiä. Kai sitä sitten on rupsahtanu liikaa ;). Toisaalta en oo kyllä näiden selvästi nuorempien kanssa koskaan kokeillut, kuinka pitkälle olisivat valmiita etenemään, koska mulla on jo vakisuhde ollut monta vuotta.

Ehkäpä niitä enemmän omanikäisiä ei ole kummallekaan tarjolla. Kolme- ja nelikymppiset miehet haluaa kakskymppisen tytön, joten kakskymppisten poikien pitää katsella vähän vanhempia.

Muutamia vuosia sitten, kun olin kolmikymppinen, juurikin itseäni nuoremmat miehet olivat kiinnostuneita. Baarissakin oikein roikkuivat perässä. Nyt kun olen 34, ei nuorempia miehiä enää pyöri ympärillä niin paljon. Enemmänkin omanikäisiä. Kai sitä sitten on rupsahtanu liikaa ;). Toisaalta en oo kyllä näiden selvästi nuorempien kanssa koskaan kokeillut, kuinka pitkälle olisivat valmiita etenemään, koska mulla on jo vakisuhde ollut monta vuotta.

Niin, ehkäpä jättävät minut rauhaan kun alan rupsahtamaan:D Jotkut miehet ovat kyllä liiankin sinnikkäitä, eivät jätä rauhaan. Se on jopa outoa. Enpä minäkään ole muuta tehnyt kuin jutellut (olen sekavassa mielentilassa antanut numeroni, mutta vain kahdelle) Tekivät kyllä vaikutuksen minuun, en tosiaan kelle vaan numeroani anna. Ehkä se kun kauan on sinkkuna ja yksin saa haluamaan edes juttuseuraa miehistä. Vaikka ovatkin liian nuoria.

Ap

Mun äitiä on kans aina vikitelly sitä itseään selvästi nuoremmat miehet. Vielä viiskymppisenäkin sitä yritti iskeä parikymppiset klopit :). Ei äitee niitä tosin huolinu, mun isä on vain 8 vuotta nuorempi ku äiti ja siitäkin äiti sanoi että jos ois alunperin tienny sen iän niin ei olis alkanu sen kans mihinkään.

Mua taas on aina yrittäny iskeä sellaset vähintään 20 vuotta mua vanhemmat miehet.

[QUOTE="mei";28748850]Niin mullakin.
Johtunee siitä että pukeudun nuorekkaasti ja olen vähän räväkkä..

Tosin mua KIINNOSTAA itseäni sellaiset n.40 vuotiaat :P[/QUOTE]

Niin minäkin pukeudun nuorekkaasti (ei tarkoita samaa kuin paljastavasti) Tiedän, että varsinkin tuolla yöelämässä pyörii tosi paljon juurikin nuoria sinkkumiehiä. Olen kuitenkin tavannut näitä innokkaita miehiä muuallakin.

Ap

Mitä ikäluokkaa ap haet? Useat 30-40-vuotiaat miehet varmaan haluavat omia lapsia juuri, ja hakevat ehkäkenties sellaista suhdetta, eivät naista, jolla on jo lapsia (vaikkei se estekään ole, joojoo). Sitten nuoremmat hakevat muuta - ja "toisella kierroksella olevat miehet" taas muuta. Suuntaa 40+ -miehiin?

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28748878:
Mitä ikäluokkaa ap haet? Useat 30-40-vuotiaat miehet varmaan haluavat omia lapsia juuri, ja hakevat ehkäkenties sellaista suhdetta, eivät naista, jolla on jo lapsia (vaikkei se estekään ole, joojoo). Sitten nuoremmat hakevat muuta - ja "toisella kierroksella olevat miehet" taas muuta. Suuntaa 40+ -miehiin?

Itselle olisi sopiva sellainen n.27v-34v mies, en valitettavasti ole tavannut 40+ miestä, joka kiinnostaisi minua. Ikä ei siis haittaa, mutta kun ne nelikymppiset ei ole minua kiinnostanut.

Ap

[QUOTE="vieras";28748802]Tai sitten omanikäiset tai vanhemmat eivät jostain syystä kehtaa tehdä aloitetta.

Ehkä noin muutaman vuoden ajan olen saanut treffi yms. pyyntöjä parikymppisiltä miehiltä. Miehet ovat siis n. 20-22v ja minä olen kolmekymppinen.

En nyt tajua mikä noita miehiä vaivaa, oikein tyrkyttävät itseään. Ihan mukavia, järkeviä ja hyvännäköisiä toki ovat, mutta mielummin haluaisin vanhemman miehen.

Tässä olen vain ollut sinkku melko pitkään, että ehkä pian alan katsomaan noita parikymppisiä miehiä sillä silmällä. Tämä viimeisin nuori mies kertoi, että oman ikäiset tytöt eivät häntä kiinnosta yhtään. Ilmeisesti tämä on melko yleistä nuorten miesten keskuudessa, että vanhemmat naiset kiinnostaa. Ainakin omalle kohdalle on tullut näitä nyt jo liiankin paljon.

Heitä ei edes haittaa, että olen yh, kuulemma vaan pitävät lapsista. Ja eivät edes halua pelkkää seksiseuraa, vaan ihan kunnon suhde, seurustella. No en tiedä uskonko tuon, mutta niin sanovat.

Onko kukaan muu törmännyt tällaiseen "ongelmaan"?[/QUOTE]

Noo, jos ovat mukavia miehiä, niin onko tuo nyt niin ongelma?

Minkä ikäinen tarkalleen oot?
Meinaan kun jotkut kutsuvat itseään "kolmikymppiseksi" vaikka ovat esim 27v. Ja 27v ei oo enää kuin 5v vanhempi kuin 22, onko se nyt sit niin paljoa ees...

[QUOTE="hih";28748924]Noo, jos ovat mukavia miehiä, niin onko tuo nyt niin ongelma?

Minkä ikäinen tarkalleen oot?
Meinaan kun jotkut kutsuvat itseään "kolmikymppiseksi" vaikka ovat esim 27v. Ja 27v ei oo enää kuin 5v vanhempi kuin 22, onko se nyt sit niin paljoa ees...[/QUOTE]

Kyllä olen jo kolmekymppinen, en alle.

Ap

Yhdellä kolmekymppisellä yh kaverilla on ollut useampia parikymppisiä poikaystäviä. Suhteet on kestäny keskimäärin pari vuotta, jonka jälkeen toteavat että haluavat elämältä eri asioita. Nuiret miehet kuitenkin vielä juosta baareissa jne. eivätkä jaksakkaan etesim arki iltoina ei voi lähteä baariin kun lapsen pitää olla ajoissa nukkumassa. Toiset nuoret ovat mielellään "leikkineet kotia" jonkun aikaa ja todenneet etteivät haluakaan vielä sitoutua lapsiin...

ja toiset eivät opi koskaan...

Mua tuli kerran iskemään parikymppinen (olin silloin 26 v..),asia muuten ihan ok mutta vähän aiemmin olin nähnyt tämän pojan suutelemassa äitini kanssa....Vittuilin tälle kaverille kyllä aivan suoraan :D

Yhteistyössä