No niin. Ollaan taas peruskysymysten äärellä: Mitä lasissa?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";28748810]Vettä. Piti mennä juhliin miehen sisarusten kanssa, mutta masistelen yksin kotona. :([/QUOTE]
Älä hyvä ihminen masistele. Toisaalta ymmärrän; minäkään en tykkää juhlista. En tosin tiedä, miksi sinä et mennyt.

"vieras"
[QUOTE="aloittaja";28748819]Älä hyvä ihminen masistele. Toisaalta ymmärrän; minäkään en tykkää juhlista. En tosin tiedä, miksi sinä et mennyt.[/QUOTE]

Mä oon tämmöinen moniongelmainen nuori naikkonen, paniikkihäiriötä ja sosiaalisten tilanteiden pelkoa vakavalla masennuksella höystettynä. Koko illan olen taistellut itseni kanssa että lähdenkö vai en, mutta aika ylivoimaiselta tuntuu. Kunhan se avomies sieltä tulee kotiin niin tuo varmaan muutaman juoman mullekin kun oli ne sinne ostanut mun varalle. Vähän alkaa jo naurattaa tämä päätöksenteon vaikeus ja kotona istuminen tyhjän päiten. :)

Mun on parasta pysytellä vaan kahvissa. Tulin kaupasta ja vein jäätelöt autotalliin ja kotiavaimet jääkaappiin. Ruokakassi oli pesukoneen vieressä kodinhoitohuoneessa. Matkalla kauppaan menin viemään kirjekuoren postilaatikkoon, ihmettelin miten se ei meinaa mahtua ja hokasin, että olen tunkemassa lompakkoa sinne. Onneksi on ensi viikon jälkeen loma, taitaa tulla tarpeeseen :headwall:

"aloittaja"
[QUOTE="vieras";28748861]Mä oon tämmöinen moniongelmainen nuori naikkonen, paniikkihäiriötä ja sosiaalisten tilanteiden pelkoa vakavalla masennuksella höystettynä. Koko illan olen taistellut itseni kanssa että lähdenkö vai en, mutta aika ylivoimaiselta tuntuu. Kunhan se avomies sieltä tulee kotiin niin tuo varmaan muutaman juoman mullekin kun oli ne sinne ostanut mun varalle. Vähän alkaa jo naurattaa tämä päätöksenteon vaikeus ja kotona istuminen tyhjän päiten. :)[/QUOTE]
Älä hätäile. Mulla oli nuorena sama ongelma. En voinut käydä syömässä työpaikkaruokalassa. Kädet vapisi. En myöskään mennyt mihinkään juhliin paitsi hautajaisiin: siellä ei tarvinnut hymyillä.

Vanhemmiten kaikki muuttui - tää nyt ei varmaan lohduta sinua, mutta kuitenkin...

"vieras"
[QUOTE="aloittaja";28748954]Älä hätäile. Mulla oli nuorena sama ongelma. En voinut käydä syömässä työpaikkaruokalassa. Kädet vapisi. En myöskään mennyt mihinkään juhliin paitsi hautajaisiin: siellä ei tarvinnut hymyillä.

Vanhemmiten kaikki muuttui - tää nyt ei varmaan lohduta sinua, mutta kuitenkin...[/QUOTE]

Kyllä se aina vähän lohduttaa, kun kuulee tarinoita samanlaisia asioita läpikäyneiltä ja se valaa uskoa siihen, että tämäkin olisi vain ohimenevää. En mä ole täysin valmis näin 21-vuotiaana luovuttamaan. Kiitos :)

Yhteistyössä