Miespuolisella kaverilla kilahti. Jatkaisitteko kaveruutta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli tavattiin aiemmin illalla ja juteltiin ja juotiin vähän alkoholia.

Myöhemmin illalla/yöllä se soitti mulle ja huusi (ei ole koskaan edes korottanut ääntä aiemmin) että nyt tulet tänne ja annat sitä pillua, mä panen sua kunnolla yms.

Vastasin, etten tule sulle koskaan antamaan pillua. Ja sitten se kysy, että mikä vittu mua vaivaa, haluat tavata ja kiehnään siinä jne... En oikeestaan saanut kaikesta selvää, mutta esim. aiemmin kun tavattiin, niin en todellakaan kiehnännyt siinä, halattiin vaan kun lähdin pois.

Sanoin sitten vaan, että tälläinen mä vaan olen. Ja se vaan että, niin olet. Se soitteli mulle koko ajan ja skitsos ja jossain vaiheessa en viitsinyt edes vastata ja sitten se alkoi soittelemaan mun kaverille. Vastasin sitten vielä yhteen puheluun ja se loppu sen huutoon (en saanut vittuakaan selvää) ja se laitto luurin kiinni.

Varmaan oli siis todella kännissä, mutta en mä itse ainakaan tuollalailla käyttäydy vaikka olisin miten humalassa. Meni kyllä maku ja itse ajattelin etten taida enää tavata. Ollaan tunnettu melkein kymmenen vuotta.

Ainakin ottaisin etäisyyttä ja odottaisin ottaako mies yhteyttä. Ajan kanssa ehkä saattaisin antaa anteeksi tuollaisen käytöksen, mutta kyllä pitäisi luottamus kasvattaa uudelleen.

Eräs mies jonka kanssa olen ollut kaveria reilusti yli 10 vuotta on pari kertaa kännissä yrittänyt mua iskeä joku vuosi sitten. Sanoin kohteliaasti kiitos, mutta ei kiitos. Ei mies suuttunut ja alkanut huutamaan. Uskoi helposti eikä alkanut jankuttamaan.

Riippuis paljon siitä miten tyyppi asian hoitaa jälkeenpäin? Aika moni on varmaan joskus tullut kännissä sanoneeksi jotsin mitä katuu. Tuo oli kyllä todella överiä meininkiä. En itse vastaavassa tilanteessa tiedä kykenisinkö enää luottamaan tällaiseen tyyppiin. Ilmeisesti tämä henkilö elättelee haaveita että olisitte enemmänkin kuin kavereita.

Nyt tuli mieleen, että taisi sanoa vielä sellaisen asian, että "mä haluan sut". Siis ei ollut koko ajan ns. töykeä vaan lässytti tollasiakin. Mä en todellakaan ajattele siitä mitään tuollaisia, en ikinä ole. Ja se mun mielestä tietää sen ihan hyvin.

Mä en oikein usko tähän naisen ja miehen väliseen ystävyyteen. Liian usein oon huomannut läheltä, että jommallakummalla (yleensä miehellä) ei ole puhtaat jauhot pussissa eli jotain muuta haetaan kuin ystävyyttä.

Mulla on useampia miespuolisia kavereita, ja vaikka tiedän että niistä joku saattaiski haluta harrastaa seksiä, niin ne on ilmaissu sen hieman hienovaraisemmin :D

Tosin yksittäisen känniälämölön multa saa kyllä yleensä anteeksi.

Mää en haluais harrastaa edes fuckbuddyn kans seksiä jos se soittais kännissä ja rähjäis mulle että nyt pillua tai muuten.

hohhoijaaa...ei hetero mies ja hetero nainen voi olla vaan hyviä ystäviä...väistämätön tosiasia on että jommallakummalla tulee ajatuksia jostain enemmästäkin. Eli ihan turha kuvitella, että vois olla vaan kaksistaan kivaa kaveria, halata sillon tällöin jne... jos sä et halua suhdetta kyseisen miehen kanssa niin se on sitten kaveruudenkin loppu.

ainakaan yksikään mun ns miespuolisista kavereista ei ole voinut itsekkään jatkaa ystävyyttä sen jälkeen kun ovat osoittaneet ihastuksensa saamatta minulta vastakaikua...mä vaan olen jäänyt harmittelemaan että siinä meni sitten taas yks ystävä..

Mulla on useampia miespuolisia kavereita, ja vaikka tiedän että niistä joku saattaiski haluta harrastaa seksiä, niin ne on ilmaissu sen hieman hienovaraisemmin :D

Tosin yksittäisen känniälämölön multa saa kyllä yleensä anteeksi.

Mää en haluais harrastaa edes fuckbuddyn kans seksiä jos se soittais kännissä ja rähjäis mulle että nyt pillua tai muuten.

Oli kyllä yllättävän agressiivinen lähestymistapa. Luultavasti tiesi jo alunperinkin, ettei pillua ole saatavilla ja turhautuminen tuli sitten tuollai esille. Ollaan tosiaan nukuttu ihan samassa sängyssäkin, eikä mitään ole tapahtunut.

No tuo mies taitaa olla ihastunut ja halunnut varmaan jo kauan seksiä ap:n kanssa..

sitte ap on ehkä käytökseltään antanut ymmärtää että tykkää.. mutta ei kuitenkaan päästä lähelle kunnolla,mies on turhautunut!

Oli kyllä yllättävän agressiivinen lähestymistapa. Luultavasti tiesi jo alunperinkin, ettei pillua ole saatavilla ja turhautuminen tuli sitten tuollai esille. Ollaan tosiaan nukuttu ihan samassa sängyssäkin, eikä mitään ole tapahtunut.

Mies ei välttämättä ole ollut asiassa samalla aaltopituudella kanssasi. Joku, mikä ei merkitse sinulle mitään voi merkitä toiselle paljonkin. Jos olette suoraan asiasta puhuneet niin sitten varmasti tiesi homman nimen, mutta ei sekään estä toivoa elättelemästä..

Mies ei välttämättä ole ollut asiassa samalla aaltopituudella kanssasi. Joku, mikä ei merkitse sinulle mitään voi merkitä toiselle paljonkin. Jos olette suoraan asiasta puhuneet niin sitten varmasti tiesi homman nimen, mutta ei sekään estä toivoa elättelemästä..

Joskus aikoja sitten puhuttiin seksistä. Hän otti asian esille niin hienovaraisesti kuin vain voi. Ei mitään anna pillua juttuja tosiaan. Kerroin, että haluan vain kaveruutta, siihen ei sisälly seksiä tai muuta sellaista. Hän vielä kiitti kun sanoin suoraan. Ei hän mitenkään siis ehdottanut, että harrastetaanko seksiä. Silloin emme olleet näin hyviä kavereita.

Yhteistyössä