Mikä niissä tiseissä kiehtoo?

• Viestiketjun aloittaja Onko tämä ikuisuuskysymys
  • Ensimmäinen viesti
Onko tämä ikuisuuskysymys
Mikä piru teitä miehiä rinnoissa oikein viehättää? En oo koskaan tajunnut mikä "se juttu" -oikein rintoja kohtaan on? Ja varsinkin hieman isompia tissejä.

Olen itsekkin 'ehkä lievähkösti' bi-seksuaali ja voisin viehättyä monien naisten kehoistakin siinä mielessä, mutta musta ta mua itteäni viehättää kehossa muut asiat kuin rinnat.
Tisseistä en vaan "saa" irti mitään. Mulle se on sama asia kuin jokin muukin neutraali ruumiinosa, esim. käsivarret.

Jos pitäisi valita niin mielummin semmoiset pienet tisut kuin jotku hirmu silikoonit. Musta se vaan ei näytä mitenkään erikoisen kauniilta, jos hoikalla on jotku DD-tötteröt.. Nehän käyvät mm. selällekkin jo kivuliaksi.. .Avatkaas miehet (ja naisetkin) mieltänne ja kertokaa mikä tisseissä on niin loistavaa, että miehet vaikka katselee joidenkin naisten kuvia missä tissit on selkeästikkin se jutun/ -kuvan pääasia.

Tämä tuli mieleen kun katsoin erästä Youtube-videota (musiikki) johon joku oli tehnyt kuvakollaasi-henkisen "musavideon" ja siinä oli kuvia naisista "bilettämässä" kaikilla joku tiukka toppi ja tissit tursus ulos. Ja kikki aika isoja tissejä normaalipainoisilla, osa selvästi silikooneja. Kaikkien miesten kommentit oli jotain luokkaa "wow <3<3".

Ja ei, en ole katkera pienitissinen ruikuttaja. :D Mulla on ollut rintoja aa-kupista aina c-kuppiin ja en ole mitänkään erityisesti ollut inoissani kun tissini olivat isot, tykkäsin mielumin mahdl . pienistä itselläni. Mulle ne merkitseee vaan ruoka-automaatteja vauvvoille.

Kohta saat ketjun täyteen "miehiä", jotka kehuvat isotissisiä kilpaa (ja haukkuvat homoiksi kaikkia miehiä, jotka ajattelevat toisin), ja "isotissisiä naisia", jotka haukkuvat pienempi rintaisia naisia (ja jälleen toisinajattelevia miehiä homoiksi). Eli provo/provot valtaavat tämän ketjun...

"vieras"
Isoja tissejä hehkuttaa "miehet", jotka luulevat, että niistä täytyy pitää. Kyllä ne pienet kiinteät on parhaita. "Miehet" pelkäävät leimaantuvansa petoviileiksi, jos hehkuttavat pienehköjä.

Kaikki isoja ryntäitä haluavat "miehet" ovat olleet jotenkin yksinkertaisia, ja estetiikasta ymmärtämättömiä.

Eli vastauksen a kysymykseesi. Ei niissä mikään kiehdo.

Avaan sateenvarjon plösähtäneitä keski-ikäisiä mammoja varten. Kohta sataa niskaan. Sitä itseään

"vieras"
Ei kai seksuaalisuuteen liittyviä asioista kuulu perustella mitenkään. Saahan sitä kiihottua vaikka kumiankoista. Jos joku on jonkun mielestä seksikästä niin se on.

ap jatkaa,, ,.
niin ja tässä en sitten "syyllistä" ketää isotissistä. Monestikkun tuntuu että nää aiheet joissa ihan siveellisesti kysyy jotain niin menee riitelyksi.

Mä vaan haluaisin tietää miski ne tissit on miehille jotenkin "ihanat" jutut? Toisaalta voihan se olla että mussa on jotakin vialla, ei mua kauheesti esim. miesten kehossakaan mikään muu kiihota kuin kulli, ;D Ehkä se on sama juttu miehille ne tissit kuin mulle kyrpä (ja peppu, joskus..) . :)

"vieras"
niin ja tässä en sitten "syyllistä" ketää isotissistä. Monestikkun tuntuu että nää aiheet joissa ihan siveellisesti kysyy jotain niin menee riitelyksi.

Mä vaan haluaisin tietää miski ne tissit on miehille jotenkin "ihanat" jutut? Toisaalta voihan se olla että mussa on jotakin vialla, ei mua kauheesti esim. miesten kehossakaan mikään muu kiihota kuin kulli, ;D Ehkä se on sama juttu miehille ne tissit kuin mulle kyrpä (ja peppu, joskus..) . :)
No näin ja kun miehet ovat vielä visuaalisempia olioita, niin siinä se on. Eikö olisi outoa, jos sinulle tultaisiin sanomaan, että mikä siinä kyrvässä kiihottaa, perustele.

ap ap
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28748733:
Alle kuukauden oon ollut täällä ja jo nyt tiedän miten tässä käy :D
Etkö sä muka oo ollu Kaksplussassa jo pitempäänki? Ainaki vuoden? Vai sotkenko sut nyt johonki toiseen..?

Ja heheh, niin täällä taitaa yleensä käydä.

Eikä sitä seksuaalisuttaan tarvitse selittää, tämä aihe nyt vaan kiehtoo jostakin syystä. Tai mietityttää..

Joo no en minäkään mitenkään tisseistä viehäty, tai eivät mitenkään kiinnosta, vaikka muuten voin naisistakin kiinnostua. Mutta jokainen tavallaan.

Vielä vähemmän ymmärrän mikä silikonitisseissä kiinnostaa. Itelleni olisivat totaalinen turn off.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28748764]Kyllä silti jatkuvasti kuulee, että joku kiihottuu vääränlaisista asioista. Niin noloa sanoa asellaista.[/QUOTE]

Vaikkapa alle 16-vuotiaista. Hui kauhistus!

"vieras"
[QUOTE="vieras";28748727]Isoja tissejä hehkuttaa "miehet", jotka luulevat, että niistä täytyy pitää. Kyllä ne pienet kiinteät on parhaita. "Miehet" pelkäävät leimaantuvansa petoviileiksi, jos hehkuttavat pienehköjä.

Kaikki isoja ryntäitä haluavat "miehet" ovat olleet jotenkin yksinkertaisia, ja estetiikasta ymmärtämättömiä.

Eli vastauksen a kysymykseesi. Ei niissä mikään kiehdo.

Avaan sateenvarjon plösähtäneitä keski-ikäisiä mammoja varten. Kohta sataa niskaan. Sitä itseään[/QUOTE]

Tonnista vetoa että sinulla on pienet tissit.. :D

Kyllä itsekin tietynlaisia tissejä pidän tosi seksikkäinä ja saatan niistä jossain määrin innostua vaikka en kyllä luokittele itseäni mitenkään naisiin päin suuntautuneena. Se on se osa naista kuitenkin joka itseäni eniten miellyttää "siinä mielessä". Kokoa tärkeämpää on kyllä se muoto, useimmiten jotkut suht terhakat b-c-kupin luomutissit on niitä näteimpiä ^^ Isot tissit tosi usein menettää kauniin muotonsa siinä koon kasvaessa..

Ihmiset vaan innostuu eri asioista ja makuasioista ei tunnetustikaan voi kiistellä.

Jeesus kristus
Alkuperäinen kirjoittaja Onko tämä ikuisuuskysymys;28748700:
Mikä piru teitä miehiä rinnoissa oikein viehättää? En oo koskaan tajunnut mikä "se juttu" -oikein rintoja kohtaan on? Ja varsinkin hieman isompia tissejä.
Snadi yleistys. Olen mies ja maiorauhaset on mulle yhdentekevät. Jos jotain mieltä niistä olen, niin pienet ja kiinteät on jees.

Yhteistyössä