Peyote
Hei vieras, saanko kumminkin kysyä, että onko kuinka tiukka vanne sulla nyt tällä hetkellä tuo, mikä kiertää sun pään ympäri?
Miksi sä jatkat, vaikka se urpo näköjään jo kyllästyi ja lopetti ulisemisen?Hei vieras, saanko kumminkin kysyä, että onko kuinka tiukka vanne sulla nyt tällä hetkellä tuo, mikä kiertää sun pään ympäri?
Sun vitun vammainen nuoleskelu. Mene muualle vammaamaan.Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28748029:Jaa, mikä sun ongelmasi on?
Itse sinä itsestäs semmosen teet, valitettavastiJos välttämättä haluat vääntää musta rasistin, niin ok.
Pidä pintasi.Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28748311:Ihan sun kiusalla en lähde minnekään
Varpana vammainen.Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28748311:Ihan sun kiusalla en lähde minnekään
johtunekko siitä että se on keijulainen?Bootypeppi näyttää tossa ihan keijukaiselta!
Norsukeijujohtunekko siitä että se on keijulainen?
Tästä kiitän!Pidä pintasi.
Sitäpaitti se näyttää maksavan vaivan. Jolloin olen iloinen puolestasi.
Maailma on täynnä kadehtijoita. Niitä, jotka ei itte uskalla mitään. Mutta uskaltavat nimimerkin varjosta tolloilla minkä ehtivät.
Kenenkään toisen onni ei koskaan ole ollut minulta pois. Eikä myöskään tapa millä onneensa törmää, jos on törmätäkseen. Tee mitä teet, mä pidän peukkuja pystyssä.
Johtunee, luultavasti.johtunekko siitä että se on keijulainen?
Herttainen nainen, edelleen Oot ihailtavan iloinen.
en herraparatkoon, näillä putkiaivoillako?....Oletkos sinä sellainen keijututkija?
Kyllä nyt todellakin vaikuttaa että sinun päätäsi kirraa joku vanne.Kokeile onko siinä sun vanteessa joku mekanismi millä saat löysättyä.
TodellakinBootylla erinomaisen sopivat jalkineet tuohon maastoon
Foliohattu päähän ja keijuenergiaa sieppaamaan!en herraparatkoon, näillä putkiaivoillako?
datahan se palstan keijufriikki on