Luonaistuote auttamaan nukkumisessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pink Poodle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pink Poodle

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
3 147
0
36
Mikähän olisi hyvä luontaistuote?
Viime aikojen stressitilanteet on vieneet siihen pisteeseen että heräilen yöllä monta kertaa ja nään paljon unia. Aamuisin olo on kun rekan alle jäänyt :(
En haluaisi marssia lääkäriin pyytämään unilääkkeitä, mutta ei ole auttanu lämmin maito ja mikään muukaan vippaskonsti.

Melatoniini, sitä saa nykyään ilman reseptiä. Kaikille ei toimi, mutta mulle toimi paremmin kuin varsinainen nukahtamislääke, ja muutenkin perhepiirissä on siitä hyviä kokemuksia (sukuvikana unettomuus :D). Aluksi siitä tuli kummallisia valveunia, mutta meni ohi.

[QUOTE="vieras";28740793]Melatoniini, sitä saa nykyään ilman reseptiä. Kaikille ei toimi, mutta mulle toimi paremmin kuin varsinainen nukahtamislääke, ja muutenkin perhepiirissä on siitä hyviä kokemuksia (sukuvikana unettomuus :D). Aluksi siitä tuli kummallisia valveunia, mutta meni ohi.[/QUOTE]

Joo, melatoniini on turvallinen, luonnollinen troppi.

Melatoniini auttaa, jos univaikeuksien syy on tosiaan melatoniinintuotannossa. Jos taustalla on esimerkiksi masennusta tai ahdistusta, niin vahvemmat tropit on tarpeen.

[QUOTE="Miksi";28740991]pitää vetää kemikaaleja, eikö tavallinen uni riitä?
Luuserit vetää nappeja.[/QUOTE]

Kato kun kaikille ei riitä sitäkään tavallista unta. Ei ihminen pärjää unetta. Sano sitte kun itse kärsit unettomuudesta eikä auta mikään keino.

Melatoniini on hyvä, mutta jos olet raskaana, niin vain pieniä määriä eikä säännölliseen käyttöön. Tällaiset ohjeet sain lääkäriltäni, kun raskautta olen yrittämässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä;28741097:
Jokainen eläin pystyy nukkumaan ilman mitään tabuja, tuo on vaan sellaista luusereiden lässytystä jotta saisivat pöntön sekaisin.

Vituttaa maksaa veroja tällaisten luusereiden takia!

Muista ettet ikinä käytä mitään lääkkeitä, kun kerran on pärjättävä itse.

[QUOTE="vieras";28740793]Melatoniini, sitä saa nykyään ilman reseptiä. Kaikille ei toimi, mutta mulle toimi paremmin kuin varsinainen nukahtamislääke, ja muutenkin perhepiirissä on siitä hyviä kokemuksia (sukuvikana unettomuus :D). Aluksi siitä tuli kummallisia valveunia, mutta meni ohi.[/QUOTE]
En taida uskaltaa tuota melatoniinia kokeilla jos valveunia tulee :/ Oon tosi herkkä kaikelle tollaselle.

Alkuperäinen kirjoittaja duharrätt;28741191:
Eläimet varmasti pystyvätkin.
Ihminen on ihan yhtä eläin kuin muutkin eläimet, ei meidän ylivertainen älykkyys meistä mitään luonnosta erillisiä eliöitä tee.
Luuserit aina vinkuu vaan, tussit sieraimissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;28741302:
Ihan mainiosti olen pärjännyt ilman mitään lääkkeitä, mutta minähän en olekaan luuseri..

Miksi ihmeessä kulutat aikaasi keskustelemassa täällä meidän luuserien kanssa? Miksi et hae vertaistesi seuraa?

Yhteistyössä