Mitä tänään syödään

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja määää;28738864:
Lounaaksi lapsi söi valmis kinkkuperunasoselaatikkoa.
Päivälliseksi syödään possun sisäfilettä smetanakermassa haudutettuna, pottuja ja vihersalaattia.
Voisitko laittaa tuon possun sisäfile smetanakermassa ohjeen? Meillä olis pakastimessa naturellia possun sisäfilettä ja voisin huomenna kokkailla sitä.

määää
Voisitko laittaa tuon possun sisäfile smetanakermassa ohjeen? Meillä olis pakastimessa naturellia possun sisäfilettä ja voisin huomenna kokkailla sitä.
Mä paloittelen fileen n. 2cm paloiksi, paistan paloihin pinnan, maustan suolalla ja mustapippurilla, laitan vuokaan.
sitten kuullotan sipulia ja valkosipulia sekaan vähän vehnäjauhoja ja vettä ja vuokaan. huuhdon paistinpannun tilkassa vettä ja vuokaan.
Sekotan kerman ja smetanan ehkä vähän maustetta vielä, vuokaan.
Uuunissa 200c ja 20-30 min.

Jotenkin noin....

kahvikirahvi
Mää tein kukkakaalikeittoa, lihansyöjät saivat siihen päälle ripoteltuna paistettuja pekoninpalasia..
Myöhemmästä ruuasta en vielä tiedä, mutta iltapalaks varmaan paistan perunarieskoja.

"siis"
En tiiä vielä, kaupassa pitäs käyä kun ei oo mitää ruoka-aineksia. Yksin kun nyt elelee ni ei kauheesti jaksa kokkailla mitään vaan itelleen.
onko sun lapsi yökylässä tai reissussa isänsö tms kanssa?

Mulla lapsi ollut kerrallaan aina vaan yhden yön pois kotoota ja mua ei kanssa huvita todellakaan silloin tehdä ruokaa...jotain pikaista vaan naamariin kun ei keeta ole pakko tehdä ruokaa :D

Yhteistyössä