Höyryhengitys auttaa sekä yskään että tukkonokkaan.mutta ei mulla oo kurkku kipee mua vaan yskittää et auttaako se siihen? ja nokka on niin tukossa mut onneks nyt tulee ulos se räkä ainakin toistaseks ja aamusin sitä tietty tulee ihan urakalla.
Höyryhengitys auttaa sekä yskään että tukkonokkaan.mutta ei mulla oo kurkku kipee mua vaan yskittää et auttaako se siihen? ja nokka on niin tukossa mut onneks nyt tulee ulos se räkä ainakin toistaseks ja aamusin sitä tietty tulee ihan urakalla.
On tää olo jo parempi mitä viikonloppuna oli nyt jo jaksaa liikkuakin ja touhuta mutta ei tätä nyt lomal ois tarvinnu tulla kun töissä ollut mitään et iski sitten toiseks viimesenä päivänä.:hug: - koetahan saada taltutetuksi tautiasi pois. Ootko kokeillu hunajaa?
Ja joo, komppaan täysin, ettei yöllä sais kyllä valvoskella ollenkaan...mutta minkäs teet, kun unet on jossain hitoksissaan...
..kunhan nyt ei kuitenkaan tuo pöpösi pitäisi sinua otteissaan koko loman aikaa...On tää olo jo parempi mitä viikonloppuna oli nyt jo jaksaa liikkuakin ja touhuta mutta ei tätä nyt lomal ois tarvinnu tulla kun töissä ollut mitään et iski sitten toiseks viimesenä päivänä.
Niin,mun piti ottaa et nukun lomal sit kunnon yöunia mutta ketunkarkit nyt joka ilta valvonu kahteen asti ainakin ja sit aamulla nukkuu pitkään mikä tosin ei mua haittaa mut olishan se nyt parempi kun menis ajoissa.No onhan tässä nyt ehkä pikkusen varaa valvoa kunhan ei koko lomaa valvois joka ilta niin myöhään.
No voi kilin kassit.....:hug: Noi on kyllä vähän epävarmoj tollaset yksityisiltä vuokraamiset kun mitä vaan voi sattua ja tapahtua ennenkun on mustaa valkosella ja nimet alla.Asiankannattajaa **tuttaa kuin pientä oravaa.
Tönönkattominen meni puihin. Sunnuntai- iltana isäntä laittoi viestiä, että tervetuloa tutustumaan kohteeseen keskiviikkona. Eilisiltana oli laittanut viestin, että on ehtinyt tässä välissä suullisesti jo sopia kohteen vuokraamisesta toiselle taholle.
Pomppii kiukuspäissään tasajalkaa.
Varmasti pitää kaksin käsin kiinni ja sitten kun ekana päivänä loman jälkeen avaan työpaikan oveen niin PUF olenkin ihan kondiksessa eikä nuhasta tietookaan. Näinhän se yleensä menee. ...Vai on se pois näistä keimeistä jos tämä höhhöpää menee ajoissa nukkuu...nyt sää imartelet:kiss:..kunhan nyt ei kuitenkaan tuo pöpösi pitäisi sinua otteissaan koko loman aikaa...
Ja joo, on sulla tässä aikaa korjata unirytmiä ja laitella säännölliseksi. Tosin se on sitten himpusti pois näistä riekkujaisista ...
No joo, ei tossa muu oudoksuta kuin se, että kohde ehtii mennä jo sovittua tapaamista odotellessa.No voi kilin kassit.....:hug: Noi on kyllä vähän epävarmoj tollaset yksityisiltä vuokraamiset kun mitä vaan voi sattua ja tapahtua ennenkun on mustaa valkosella ja nimet alla.
Paska juttu Toivottavasti tulee uusi tilaisuus vastaan päästä tönöön tönöttään ei ku siis asumaan :hug:No joo, ei tossa muu oudoksuta kuin se, että kohde ehtii mennä jo sovittua tapaamista odotellessa.
Kokeile sitä hunajaa mitä fami neuvo mulle joskus, mp.n kurkkukivut se vei hetkessä kun joi hunajalla terästettyä teetä pari mukillista
:O - no EIKÄ?!Asiankannattajaa **tuttaa kuin pientä oravaa.
Tönönkattominen meni puihin. Sunnuntai- iltana isäntä laittoi viestiä, että tervetuloa tutustumaan kohteeseen keskiviikkona. Eilisiltana oli laittanut viestin, että on ehtinyt tässä välissä suullisesti jo sopia kohteen vuokraamisesta toiselle taholle.
Pomppii kiukuspäissään tasajalkaa.
..no joo, nuinhan nuilla taudeilla on kyllä ikävä taipumuksena toimia...mutta josko tässä laitettas pystyyn semmonen kollektiivinen hus-taudit-hiiteen-tinkuliiniltä- energiatanssipoppajeesuspläjäytys, niin kait tässä sitten ois toivontynkää sille oikealle lomallekin kunnon puolestaVarmasti pitää kaksin käsin kiinni ja sitten kun ekana päivänä loman jälkeen avaan työpaikan oveen niin PUF olenkin ihan kondiksessa eikä nuhasta tietookaan. Näinhän se yleensä menee. ...Vai on se pois näistä keimeistä jos tämä höhhöpää menee ajoissa nukkuu...nyt sää imartelet:kiss:
Kiitos.Paska juttu Toivottavasti tulee uusi tilaisuus vastaan päästä tönöön tönöttään ei ku siis asumaan :hug:
Törö!
Hurautan kaupunkiin päiväkahveille.[/QUOTE]
.... suuta makiaksi vaan sitten.... :wave:
Kerrostaloyksiössä kärvistely on hirveen helppoa. Mutta hemmetin tylsistyttävää. Ja kun ei mitään ittelle fiksua tekemistä ole tai siitä tekemisestä tulis meteliä, niin lähibaarin houkutus käy ylivoimaiseksi. Ei meikäläistä ole tehty varastoitavaksi betonikuutioon.Meikä vaihtoin tönöilystä taajamapoikuuteen.
Monta muutakin asiaa meni, mutta tilalle tais tulla yhtä paljon.
Silti plupsan puolella mennään.
=)
Mää oon kans monesti miettiny niitä hylättyjä mökkejä, nehän vois myydä halvalla jollekin jolla olis mielenkiintoa rempata.Kiitos.
Harvinaisempia tilaisuuksia ovat nuo. Etenkin tämmöiselle persaukiselle keski- ikäiselle kehäraakille. Eipä tässä iässä enää oikein asuntosäästäjäksikään ryhdytä.
Sinänsä kumma, että valtakunta on pullollaan hylättyjä taloja ja tiloja, jotka kumminkaan koskaan eivät päädy myynti- tai edes vuokramarkkinoille vaikka ottajia olisi. Vain rapistuvat kunnes romahtavat.
köh* ... päiväkaffet... köh*Törö!
Hurautan kaupunkiin päiväkahveille.
mulla muuten olis aivan jouten jokseenkin huonokuntoinen syntymäkotini syrjäisellä, luotaantyöntävällä ja kaukaisella paikallaKiitos.
Harvinaisempia tilaisuuksia ovat nuo. Etenkin tämmöiselle persaukiselle keski- ikäiselle kehäraakille. Eipä tässä iässä enää oikein asuntosäästäjäksikään ryhdytä.
Sinänsä kumma, että valtakunta on pullollaan hylättyjä taloja ja tiloja, jotka kumminkaan koskaan eivät päädy myynti- tai edes vuokramarkkinoille vaikka ottajia olisi. Vain rapistuvat kunnes romahtavat.
Tuo muuten kuulostaa suorastaan houkuttelevalta.mulla muuten olis aivan jouten jokseenkin huonokuntoinen syntymäkotini syrjäisellä, luotaantyöntävällä ja kaukaisella paikalla
isoisäni sai paikan sodan jälkeen rintamamiestilaksi ja rakentaa näppäsi sinne rintsin kesällä 1953, pellot pantiiin pakettiin ja kantturat korkealaitaseen 1968