Ehdota sävyä lasten kalustesettiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnenlyörä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onnenlyörä

Vieras
Kysymys nro 1 on niin makuasia, että en oikein tiedä. Meidän seinät on aika lähellä 318X ellei peräti kyseessä ole sama väri. Ja se on mulle henk. koht. kovin mieluisa.

Osaan vastata kysymykseen nro 2 paremmin: Ei mistään. Ne on kaikkialla kalliita. Ikävä kyllä. Mutta onneksi pienten kalusteiden maalaamiseen ei montaa desiä maalia mene :)

Kysymys nro 1 on niin makuasia, että en oikein tiedä. Meidän seinät on aika lähellä 318X ellei peräti kyseessä ole sama väri. Ja se on mulle henk. koht. kovin mieluisa.

Osaan vastata kysymykseen nro 2 paremmin: Ei mistään. Ne on kaikkialla kalliita. Ikävä kyllä. Mutta onneksi pienten kalusteiden maalaamiseen ei montaa desiä maalia mene :)

Juu, on makuasia, mutta kun itsellä on huono maku. :D Lähinnä en osaa hahmottaa ennen kuin näen valmiin. Harmaasävy olisi varmaan nykyaikaisempi kuin ruskeaan taittuva... Ostin viimeksi bauhausista ja tuntui kalliilta, mutta täytyy vielä vertailla.

Kannattaako se sävy ottaa jostain huoneen väristä, esim. metallinharmaa?

[QUOTE="vieras";28728111]323X on pikaisesti arvioiden mun valinta.[/QUOTE]

Kiitos kommentista. En ole ollenkaan visuaalinen, mutta tuo taitaa olla lämpimän sävyinen? Aika vanhanaikaisen värinen myös. Tykkään myös. :)

Yhteistyössä