Miksi tällä palstalla joitakin ärsyttää se, että kaikki eivät elä parisuhteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Biblia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Biblia

Vieras
Jotkut ovat ilman parisuhdetta omasta tahdosta tai tahtomattaan, mutta joidenkin mielestä tuo on jotakin aivan kamalaa kun tätä palstaa lukee. Parisuhteeton ihminen tuntuu joidenkin mielestä olevan alempaa kastia, säälittävä, luuseri, epäonnistunut, kukaan ei huoli ja ties mitä kaikkea. Kaikkein suurin punainen vaate joillekin on se, että kertoo ettei edes halua parisuhdetta. Joiden mielestä kaikki haluavat parisuhteen ja jos joku muuta väittää niin valehtelee.

Miksi? Miksi teitä ärsyttää se ettei joku ole parisuhteessa? Jos ei ärsyttäisi, niin ei silloin tarvitsisi rumasti kommentoida toisen persoonaa, elämää jne. vain sen takia, että ei satu olemaan parisuhdetta.

Kertokaa myös se, että miksi kaikkien pitäisi haluta parisuhde? Eihän se ole mikään elämän perusedyllytys joka on pakko saada. Ilman sitäkin voi elää vallan mainiosti. Itse olen kokenut niin kovia miesasioissa, että olen todennut parisuhtettomuuden parhaimmaksi vaihtoehdoksi koska silloin voin kaikkein parhaiten. Nyt tähän tietysti tulee joku väittämään, että en vain ole vielä tavannut sopivaa ja oikeaa miestä. No miksi pitäisi haluta sitä miestä? Ei elämä ja ihminen on mitenkään sen alempiarvoisempaa vaikka elää ilman parisuhdetta. Ei sitä vain kaikki halua.

Minä ymmärrän että osa ihmisistä haluaa säilyttää vapautensa. Silloin kun se on aitoa se on oikein hyvä.

Mut mikään ei oo niin säälittävä kuin riippumattomuuttaan, ikisinkkuuttaan ja itsenäisyyttään huutava nainen, joka kuitenkin lähtee joka sällin mukaan baarista ja seuraavana päivänä luulee löytäneensä Sen Oikean ja alkaa roikkua niissä äijissä tosimielessä kunnes joutuu pettymään, yllätys yllätys kun ne miehet säikähtää sitä epätoivoista vimmaa. Ja sit kun on koottu ne kolahtaneen itsetunnon rippeet niin jatketaan sitä sinkkuuden ja vapauden ylistyslaulua ja avioliitoille naureskelua. Kun kaikki pettää ja jättää ja kaikki miehet on sikoja jajaja.

Elät vaan tismalleen niin kuin tähänkin asti, etkä piittaa vähääkään siitä, mitä jotkut ahdasmieliset sanovat. Ole ylpeä siitä, että olet löytänyt itsellesi sopivan elämäntavan ja olet onnellisempi kuin monet niistä, jotka eivät uskalla erota huonostakaan parisuhteesta, koska pelkäävät niin kovasti ottaa yksin vastuuta elämästään. Uskalla olla oma itsesi siitä huolimatta, että yleinen mielipide voi olla sitä vastaan. Tsemppiä!

Eroaminen, päivän sana sinkkunaisten suusta! Sitä automaattisesti oletetaan että kaikilla on kurja suhde josta ei USKALLETA erota! Se on vain harhaluulo.
Maailmassa on liuta onnellisia naisia jotka eivät vaihtaisi tyttöystävän/avovaimon tai vaimon rooliaan mihinkään.

Eroaminen, päivän sana sinkkunaisten suusta! Sitä automaattisesti oletetaan että kaikilla on kurja suhde josta ei USKALLETA erota! Se on vain harhaluulo.
Maailmassa on liuta onnellisia naisia jotka eivät vaihtaisi tyttöystävän/avovaimon tai vaimon rooliaan mihinkään.

En ole ikinä tavannut sinkkunaista, joka noin sanoo. Sinulla näkyy olevan pahemman luokan harhaluulo.

Mä en ainakaan missään kohtaa väittänyt etteikö voisi olla onnellisia parisuhteita ja naisia jotka haluaa elää parisuhteessa. Älä yritä kääntää asiaa sellaiseksi mitä se ei ole.

Entä miksi tullaan ilkkumaan jos kovasti tahtoo parisuhteen silloin sanotaan että on läheisriippuvainen ja ei osaa elää yksin.WTF?! Koskaan mikään ikinä ei ole hyvä,ei ainakaan tällä palstalla.

Yhteistyössä