Gallup: Miksi et ole mökillä?

  • Viestiketjun aloittaja Johanna.L
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ei ole mökkiä, koska emme viihdy sellaisessa. Lapsilla pitää olla kaverit lähellä, joten koti on paras lapsillekin. Itse en tykkää mistään mökkihommasta esim. pihan laitto, kalastus, saunominen
 
"vieras"
Olin muutaman päivän, elokuussa varmaan vielä pari päivää. Sen enempää mökkeilyä en kesääni kaipaa. Hyvä, kun saa ilmaiseksi käyttää tutun mökkiä. Omaa tuskin tulee koskaan hankittua.
 
"Kaulin"
Meninkin, mutta jouduin jo tulemaan pois :( Talsin kaunista polkua pitkin pihaan, ja uittelin varpaitani laiturilta kaikessa rauhassa, kun mökki-isäntä tuli huutelemaan että "mitä asiaa". Kerroin että kesällä kuuluu olla mökillä, ja nyt heidän mökkinsä oli valikoitunut kohteekseni. Mökki-isäntä heitti minut vauhdilla ulos heidän kesäkeitaastaan, joten tulin takaisin kotiin.
 
t u
[QUOTE="Kaulin";28726244]Meninkin, mutta jouduin jo tulemaan pois :( Talsin kaunista polkua pitkin pihaan, ja uittelin varpaitani laiturilta kaikessa rauhassa, kun mökki-isäntä tuli huutelemaan että "mitä asiaa". Kerroin että kesällä kuuluu olla mökillä, ja nyt heidän mökkinsä oli valikoitunut kohteekseni. Mökki-isäntä heitti minut vauhdilla ulos heidän kesäkeitaastaan, joten tulin takaisin kotiin.[/QUOTE]

Omistaminen näkyy tekevän ihmiset hirveän itsekkäiksi. Tai oisko niin, että isäntä piti tapanaan pestä hampaansa siinä kohdassa, missä liottelit varpaitasi? Niin tai näin, hän pilasi kyllä päiväsi. Mokomakin porvari. Toivottavasti nukkuu huonosti.
 
"vieras"
Ei ole mökkiä, inhoan mökkielämää.

Miehen sukulaisten mökille olisi pakko mennä käymään, ei yhtään innosta istua päivää autossa ja olla sitten perillä ötököiden syötävänä.
 
Omistaminen näkyy tekevän ihmiset hirveän itsekkäiksi. Tai oisko niin, että isäntä piti tapanaan pestä hampaansa siinä kohdassa, missä liottelit varpaitasi? Niin tai näin, hän pilasi kyllä päiväsi. Mokomakin porvari. Toivottavasti nukkuu huonosti.
Niinpä. Itsekin olin tuossa taannoin mökin kuistilla kaikessa rauhassa aamukahvilla ja juuri siinä mietin että jotain haukattavaakin olis kiva olla. No sanoin sitten kun emäntä siihen viimein kampeutui, että voisi vähän enemmän panostaa aamiaistarvikkeisiin, vaikka tuoreet sämpylät edes.

Niin eikös eukko alkanut suorastaan huutamaan, ja haki vielä miehensäkin siihen :O Ihme sauhuajia, mökillehän just mennään lepäämään ja rauhottumaan.
 
  • Tykkää
Reactions: MolliMelooni
"vieras"
[QUOTE="vieras";28726264]Miehen sukulaisten mökille olisi pakko mennä käymään, ei yhtään innosta istua päivää autossa ja olla sitten perillä ötököiden syötävänä.[/QUOTE]Älä suostu uhriksi. Voit itse päättää, menetkö vai etkö.
 
t u
Niinpä. Itsekin olin tuossa taannoin mökin kuistilla kaikessa rauhassa aamukahvilla ja juuri siinä mietin että jotain haukattavaakin olis kiva olla. No sanoin sitten kun emäntä siihen viimein kampeutui, että voisi vähän enemmän panostaa aamiaistarvikkeisiin, vaikka tuoreet sämpylät edes.

Niin eikös eukko alkanut suorastaan huutamaan, ja haki vielä miehensäkin siihen :O Ihme sauhuajia, mökillehän just mennään lepäämään ja rauhottumaan.
Just noin. Mökkeilyn perimmäinen tarkoitus näkyy olevan monella hakusessa. Huokaus.

Mä pidän tapanani mökillä käydessäni tarkistaa, onko laitettu kasvimaata. Vast'ikään hain uusia pottuja, jotka kyllä osoittautuivat aika mauttomiksi. Kovin pieniäkin olivat.
 
  • Tykkää
Reactions: Zarppa
"vieras"
[QUOTE="vieras";28726290]Älä suostu uhriksi. Voit itse päättää, menetkö vai etkö.[/QUOTE]

No kerran vuoteen on sosiaalinen pakko mennä tapaamaan appiukkoa. Useammin ei yleensä tavata, jos meillä ei järjestetä jotain isoja sukujuhlia.
 
hyyhy
Pitäisi nyt äkkiä ostaa peitot, verhot, testata kaivovesi, ostaa laituri, jääkaappi, sohva, sohvapöytä ja muuta pientä. Ai niin ja vanhanaikaiseen saunaan vesiastiat... Puut pilkkoa jne.... Sitten voisi olla jo hetken mökillä :)
 

Yhteistyössä