Osta suoraan suklaapatukka.Miten kaakaon himosta pääsee eroon?! kun en juo kahvia ja töissä juon teetä monta kuppia ja kotonakin,tosin vähemmän niin olen joskus sitten ostanut kaakaota mutta nyt olen kaksi viimestä kertaa ostanut sellasen bigbagin kun tulee halvemmaksi mutta mä tahdon tosta eroon! en kokonaan mutta haluan vähentää sitä juontia mutta miten??
mä en ole koskaan puhunut siitä oikeasta tai sielunkumppanista tmsSinuun mitenkään liittämättä tätä, tuli mieleen yleisellä tasolla tämmöinen:
Nainen monasti (ei kaikki) puhuu siitä oikeasta. Mutta kummasti kuumat ja isot menneisyyden suhteet on X rakkaus
Eikö se ole tavallaan jotenkin sellaista epäonnistumisen korostamista jos eletään sellaisessa kierteessä että jokainen uusi pitäisi olla "se oikea" kun ennemmin ajattelisi niin että jokainen sen hetkinen hyvä suhde on juuri se oikea paikka ihmiselle, eikä yliromantisoida sitä että joku mystinen ainoa oikea vaeltaa jossain päin maailmaa kaikille.
Kumminkin työn tekeminen suhteen eteen, molempien halu ynnä kemioiden sattuminen kohdalleen on aikalailla kaikki mitä pysyvämpään suhteeseen vaaditaan.
Huh, nonih, se siitä tän illan syvällisyydestä
Kyl mää sust jotain kaluttavaa saattaisin löytää
hemmetti nainen, ihan pikkanen säikähdys. :stick:
:kiss:Onneksi sinä olet puhtoinen kiltti nainen niin ei tarvitse alkaa kepittämään.
Nyt stop tuolle yliromanttiselle höpinällemä en ole koskaan puhunut siitä oikeasta tai sielunkumppanista tms
jos en ole vielä löytänyt sellaista niin en ole voinut puhua
hemmetti nainen, ihan pikkanen säikähdys. :stick:
jos sanon etten oikeen välitä niin asiankannattaja tulee ja toruu minuu entäs jos tulee patukkahimo?Osta suoraan suklaapatukka.
mulle tuli heti mieleen sun lauseesta tämä:No höh, miks tommoinen ilme??
Minäkään pahakseni pistäisMua sais kepittää ja urakalla..
ne ekat teini-ihastumiset :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28725254:Kepsukka höpäjää aivan asiaa Mut teininä kaikki oli niin suurta rakkautta
Mul on treffit tiistaina mutta taidankin sopia sen huomiseksi.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28725323:Minäkään pahakseni pistäis
vai semmosta ne nyt on vailla :snotty:Mua sais hepittää ja urakalla..
on mennyt kaikki kyllä hyvinMinust siit on joku kuukausi teil on vissiin hyvin hoitunut kaikki nuo eroon liittyvät jutut, toivottavasti
kevyt iltapalaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28725293:Jahas,iltapala kutsuu,juustokermaperunoita ja sisäfilettä
Sain mä viime to mutta en ollut ihan selvin päin. Tahtoo lisää.vai semmosta ne nyt on vailla :snotty:
:ashamed:jos sanon etten oikeen välitä niin asiankannattaja tulee ja toruu minuu entäs jos tulee patukkahimo?
Mua sais kepittää ja urakalla..
Ettei vahingossakaan paino pääse putoomaankevyt iltapala
niin vasta torstaina ja nyt jo pitäis saaha uusintaSain mä viime to mutta en ollut ihan selvin päin. Tahtoo lisää.