Mitkä olis hyvät rattaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kerttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kerttu"

Vieras
Ollaan mietitty, et nyt kun tuo meidän neiti on kasvanut ulos vaunuista, niin vois laittaa nuo kömpelöt ja tilaa vievät yhdistelmät myyntiin ja ostaa sellaset jämyt rattaat, joilla ois hyvä tehdä kävelylenkkejä, mut jotka ei veis kovin paljon auton takaluukussa tilaa ja ne sais näppärästi kasaan/auki.

Lisäksi niihin pitäisi saada vähän päälle 2-vuotiaalle isoveljelle seisomalauta kiinni. Oisko kellään ehdottaa mitään hyviä? Hinta sais olla jotain 300e, ei haittaa jos on alle:)

Kiitos etukäteen!

[QUOTE="vieras";28723710]Hankookin rattaat on ihan hyviä, kohtuu halpoja ja kestää monta vuotta. Michelin on myös ihan hyvä. Mikä koko pitäis olla?[/QUOTE]

Sellasta keskikokoa, ei hirveen isot ja tilaavievät ku ollaan kovia matkusteleen niin on sit hankalat ottaa mukaan.

Scootereita kanssa suosittelisin. Toimivat meillä niin 7kk:lla kuin vielä 2,5v isosiskollakin. Seisomalautaa ei ole vielä saatu hommattua.

Sitten on tietty jotkut brion ponyt jotka ovat meillä toimineet isommilla lapsilla, mutta ei vielä näillä reilu puolivuotiailla (meillä ovat oppineet myöhään istumaan).

[QUOTE="vieras";28723710]Hankookin rattaat on ihan hyviä, kohtuu halpoja ja kestää monta vuotta. Michelin on myös ihan hyvä. Mikä koko pitäis olla?[/QUOTE]

Meilläpäin näitä kutsutaan renkaiksi:)

Tää nyt menee ot, mutta mä olen aina miettinyt, miksi ihmiset ostaa isoja ja kömpelöitä yhdistelmiä vaunuvaiheeseen ja sitten yht'äkkiä käykin heppoisemmat rattaat? Miten vaunuvaiheessa ei niin haittaa kömpelyys ja ratasvaiheessa ei tarvitakkaan enää hyökkäysvaunuominaisuuksia? Kuitenkiin yleensä rattailla on pidempi käyttöikä, eikö mielummin maksaisi enemmän rattaista, kuin hyökkäysvaunuyhdistelmistä.

En suosittele brioja, mulla ollut kahdet ja ei hyvät. Emmaljungan nitro cityt mahtavat...Ozonet on samat eri istuimella, itse en usko että lapsi viihtyynisompana siinä kuppimaisessa mallissa mutta kokemusta ei ole

Tää nyt menee ot, mutta mä olen aina miettinyt, miksi ihmiset ostaa isoja ja kömpelöitä yhdistelmiä vaunuvaiheeseen ja sitten yht'äkkiä käykin heppoisemmat rattaat? Miten vaunuvaiheessa ei niin haittaa kömpelyys ja ratasvaiheessa ei tarvitakkaan enää hyökkäysvaunuominaisuuksia? Kuitenkiin yleensä rattailla on pidempi käyttöikä, eikö mielummin maksaisi enemmän rattaista, kuin hyökkäysvaunuyhdistelmistä.

Jatketaan OT:ta. Meillä ainakin ainoa syy harkita erillisiä rattaita oli se että lapsi ei isompana kunnolla mahtunut yhdistelmiemme ratasosaan nukkumaan. Tein juuri sen klassisen virheen, että esikoista odottaessa halusin suht pienet ja näppärät yhdistelmät. Kun eiväthän ne lapset kasva...

Yhteistyössä