Olen, miksi kysyt?Ootko sinkku?
Pituus noin 173 ja ympärysmitta noin 95.Pituus ja paksuus?
Öööö, kun ne on harmaita ja mä nyt musta?No mistäs sinut hänestä/heistä erottaa?
Halusin kyllä tietää "sen" pituuden ja paksuuden mutta ei ehkä kannatakaan, kun lyhyillä miehillä se on lyhyt kuitenkinPituus noin 173 ja ympärysmitta noin 95.
Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;28709367:oisit ottanut jonkun muun nikin
Ai jaa, sitä kysyit. No "sen" pituus on noin 18-19 cm ja paksuus veikkaan noin 5-6 cm. (harvemmin tullu mitailtua )Halusin kyllä tietää "sen" pituuden ja paksuuden mutta ei ehkä kannatakaan, kun lyhyillä miehillä se on lyhyt kuitenkin
Äidinkielen lisäopintoihin kyllä kannattaisi panostaaHalusin kyllä tietää "sen" pituuden ja paksuuden mutta ei ehkä kannatakaan, kun lyhyillä miehillä se on lyhyt kuitenkin
Mistä tulee tällainen harhaluulo? Eikä se pituus kyllä ole kaikki kaikessa vaan kyllä paksuuttakin pitää olla riittävästi. Lyijykynän paksuinen prinssinakki on aika onneton vehje.lyhyillä miehillä se on lyhyt kuitenkin
Kiitos.Nautinnollisia hetkiä kanalauman keskellä.
Miksi ei? Olisiko mun pitänyt laitta nikiksi joku hannele tai riitta? Ja esittää naista? Luulen että sellaisiakin on tälläkin palstalla jo ihan riittävästi joten enkö minä voi olla minä? Olen mies haluan näyttää sen esim tällä että kaikki ymmärtää että puhuvat miehen kanssa.Miksi melkein kaikkien tänne tulevien miesten pitää jo nikissään saada mainostettua että ollaan tosiaan miespuolisia...
Se on vain erinlainen lähestymistapa palstaan. Mistä me tiedetään josko tämäkin mies istuu kukkahame päällä no ei kun, jos ilmoittaa isolla olevansa mies niin sen täytyy silloin ollaMiksi melkein kaikkien tänne tulevien miesten pitää jo nikissään saada mainostettua että ollaan tosiaan miespuolisia...