Missä säilytät imuria? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nokkonen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nokkonen"

Vieras
Kyselempä ajankuluksi kun tuo imuri taas vaihteeksi ottaa pannuun..

Missä teillä säilytetään pölynimuria? Laitatko aina takaisin oikealle paikalleen käytön jälkeen?

Itsellä tuppaa jäämään kodinhoitohuoneeseen kun siellä on kissanhiekkalaatikko ja hiekkaa jatkuvasti pitkin poikin. Siivouskaappi, jossa imurin "oikea" paikka on, on talon toisessa päässä ja muutama rappunenkin on matkan varrella. Olen laiskistunut viemään ja hakemaan imuria jatkuvasti mutta silti ärsyttää kun se on väärässä paikassa :D

Siivouskaapissa, johon sen myös laitan aina takaisin käytön jälkeen. Tosin parasta varmaankin olisi säilyttää imuri eteisessä, kun eteisen matto kerää niin paljon koirankarvoja, että vähän väliä saa olla imuroimassa.

En missään, olen pärjännyt monta vuotta jo ilman imuria. EI oel amttoja jotka pitäis imuroida ja siivouskin tapahtuu pääsääntöisesti sinin mikrokuituisella llevykehysmopilla, johon löytyy näita erikseen tarralla kiinnitettäviä "pyyhkeitä"
Puhdasta tulee lisäksi tarvitan vain lattiaharja joka siivoaa sen kasann mikä tulee hiekoista mutt apölyihinn tuo on ehdoton. parempi kun imuri. Ei oo pajon pölyjä tarvinnuut pyyhiskellä sn jälkeen kun on tuo hankittu, ei tu huoenilmaan pöälyä, kuten tavis imurista =)

Takan vieressä pienessä nurkassa. Hyvin näkyvillä ja saatavilla mutta ei tiellä. Ois siivouskaappiki tuulikaapissa, mut taidan jättää tuohon, ni tulee varmemmin imuroitua.

[QUOTE="Vieras";28709381]Siivouskomerossa. Eteisessä seisoo Electroluxin ErgoRapido pikkuroskan nopeaan korjaamiseen.[/QUOTE]

pikkurokiin meilä käytössä ihan perus harja ja rikkalapio. hyväksi todettu.

Mitä niistä? :D
Normi-imuria ja robotti-imuria kodinhoitohuoneen siivouskaapissa, varsi-imuria kodinhoitohuoneen seinällä seinätelineessä ja rikka-imuria keittiössä.

.. ja autoimuria autotallissa.

Mitä niistä? :D
Normi-imuria ja robotti-imuria kodinhoitohuoneen siivouskaapissa, varsi-imuria kodinhoitohuoneen seinällä seinätelineessä ja rikka-imuria keittiössä.

.. ja autoimuria autotallissa.

Oi, mä niin haaveilen robotti-imurista! Toinen rikka imuri on pian tulossa, vanha on jo sen verran huono et joutaa kissanhiekkojen siivoukseen :) Suunnittelin ripottelevani niitä juuri noi sinne tänne :)

En missään, olen pärjännyt monta vuotta jo ilman imuria. EI oel amttoja jotka pitäis imuroida ja siivouskin tapahtuu pääsääntöisesti sinin mikrokuituisella llevykehysmopilla, johon löytyy näita erikseen tarralla kiinnitettäviä "pyyhkeitä"
Puhdasta tulee lisäksi tarvitan vain lattiaharja joka siivoaa sen kasann mikä tulee hiekoista mutt apölyihinn tuo on ehdoton. parempi kun imuri. Ei oo pajon pölyjä tarvinnuut pyyhiskellä sn jälkeen kun on tuo hankittu, ei tu huoenilmaan pöälyä, kuten tavis imurista =)

Meillä on dyson, se ei päästä pölyhiukkasia takas huoneilmaan :)
Meillä pölyä pinnoille tuo ilmastointi, puhaltaa kokoajan uutta ilmaa ni pölyt vaan leijuilee

[QUOTE="nokkonen";28709438]Oi, mä niin haaveilen robotti-imurista! Toinen rikka imuri on pian tulossa, vanha on jo sen verran huono et joutaa kissanhiekkojen siivoukseen :) Suunnittelin ripottelevani niitä juuri noi sinne tänne :)[/QUOTE]

Meillä robotti-imuri on jäänyt vähälle käytölle, lähinnä isännän ja esikoisen leikkikalu, ei sitä itse siivoukseen käytetä juuri lainkaan. Mä tykkään tosta varsi-imurista eniten, sillä tulee sutastua oäivittäin jotain, normi-imurilla kerran viikossa kunnolla. (sohvat yms)

Yllättävää miten moni pitää imuria siellä, mihin se on sattunu jäämään. Mulla aina siivouskaapissa.

Meillä ainakin pikkulapsiperheessä joutuu vähän väliä imuroimaan ja kun esimerkiksi juhliin siivoan ja "luulen", että kaikki valmista ja pistän imurin kaappiin, joudun sen vieltä kuitenkin ottamaan, kun jotain kaatuu vähintään lattialle. On ihan turhaa pitää kaapissa, kun sitä kuitenkin koko ajan tarvii. Meillä viellä johtokin seinässä lähes aina. En jaksa sitä edes takaisin kaappiin laittamista, kun aina kun keittiössä jotain tekee, tulee aina murusia ja en itse tykkää yhtään mistään rikkalapiolla leikkimisestä. Meillä on pölypussiton, joten ei tarvitse pölypussienkaan kanssa leikkiä. Ja kyllähän tuota imuria vähän jopa rakastaa, joten miksi pistää se piiloon :D Vieraita jos tulee, siirrän imurin sohvan nurkkaan pois jaloista.

Yhteistyössä