H
"hulda"
Vieras
Vauva on siis tähänasti ollut täysimetyksellä ja nyt pikkuhiljaa on alkanut kiukkuamaan rinnalla. Imee ja huutaa, imee ja taas pian huutaa kiukkuisena. Olen koittanut imettää ja imettää vaikka vauva kiukutteleekin. Nyt olen kuitenkin huomannut, että aikaisemmin tyytyväinen vauva on ollut kokoajan kiukkuinen ja itkuinen. Olen pistänyt rokotusten, helteiden ja kutittavien ienten piikkiin kun vauva kokoajan imeskelee ja puree kiukkuisena kaikkea. Aikaisemmin nukkui 9 tuntia yhtäsoittoa yöllä söi ja nukkui vielä 2 h lisää. Nyt ehkä 4 yötä mennyt niin, että vauva herännyt syömään noin 2 tunnin välein ja päivisinkin nukkuu vain noin 30 min päiväunia ja herää kiukkuisena. Äsken kun huusi taas kiukkuisena ja hysteerisenä eikä suostunut rinnalle otin pakkasesta lypsämääni maitoa pulloon. Vauva joi kaiken 150 ml todella ahnaasti ja tämän jälkeen vielä imi rintaa jonkin aikkaa. Tsadaa nyt meillä on pitkästä aikaa tyytyväinen ja hymyilevä vauva 
Olen koittanut juoda paljon ja tuntuu, että vessassa saan ainakin juosta jatkuvasti. kotikaljaa join jossain vaiheessa litroittain mutta siitä tuli vauvalle järkyttävät vatsavaivat ja pierut. Myös mammateetä olen juonut monta kuppia päivässä. Netistä kun koitan etsiä tietoa niin kaikkialla vain sanotaan, että tuskin maidontulo loppuu jos näinkin kauan on tullut hyvin. Mutta nyt kyllä epäilyttää ettei minulta ole maitoa enää riittävästi tullut.
Haluaisin kuitenkin imettää jos vain suinkin mahdollista joten kaikkia vinkkejä kehiin ja olisi mukava kuulla toisten kokemuksia vastaavasta tilanteesta.
Olen koittanut juoda paljon ja tuntuu, että vessassa saan ainakin juosta jatkuvasti. kotikaljaa join jossain vaiheessa litroittain mutta siitä tuli vauvalle järkyttävät vatsavaivat ja pierut. Myös mammateetä olen juonut monta kuppia päivässä. Netistä kun koitan etsiä tietoa niin kaikkialla vain sanotaan, että tuskin maidontulo loppuu jos näinkin kauan on tullut hyvin. Mutta nyt kyllä epäilyttää ettei minulta ole maitoa enää riittävästi tullut.
Haluaisin kuitenkin imettää jos vain suinkin mahdollista joten kaikkia vinkkejä kehiin ja olisi mukava kuulla toisten kokemuksia vastaavasta tilanteesta.