The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...hiisiläinen, menneehän se näemmä päivä näinkin, pelastusarmeijan tunnelmissa..vaikka kait sitä kuitennii on jotain saanut aikaiseksi. No, kohta hilipasen tuohon silityraudan varteen jatkoksi, katotaan mitä tullee vai keskeytyykö homma :D

Ja mitä ihmettä :O :snotty:...mennee tuo VTOFkin uusiin puihin kuulema, kun sieltä häipyvät takavaiistoon vasemmalle sekä Lauri että Paula, pöh. On näin äkkisiltään hankala kuvitella ko. proggista ilman heitä - saas nähdä ketä saavat paikkaamaan tyhjät penkit...

:wave: - mitäs riekkuja :D?!

Oliko kivvaa reissussa? Mimmonen oli muuten hotelli? Toimiko palvelu?

Ja...ootko toipunut :rolleyes: :cool:?!
No olihan se aikasta monien tapahtumien reissu :rolleyes:

Hotelli oli just mulle sopiva,huone mukavan tilava ja oma partsi oli kanssa plussaa.. taisinpa nähdä aamupalalla Ben Zyskowiz:kin, tai sitte oli vaan oikeesti kopio siittä :D

Palvelu oli loistava,het alkuun jouduttiin odottaan kymmenisen minuuttia,kun siivous oli vielä meneillään,saatiin sit ilmaset drinkkiliput joko fransmanniin tai jaloon. Taidanpas mennä parin kuun päästä sitte uudelleenkin sinne..

Toipuminen....hmmm... tavallaan :D ( rappista,ei ollu ollenkaan ) Tuli laulettua pari karaokekappaletta viereisessä hotellissa,kun oli ilmaset pääsyliput sinne.

Kyllähän sielä sattui yks jämerä hommakin... mua kosittiin :O

Mut kaikenkaikkiaan loistava viikonloppu :p

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28704429:
No olihan se aikasta monien tapahtumien reissu :rolleyes:

Hotelli oli just mulle sopiva,huone mukavan tilava ja oma partsi oli kanssa plussaa.. taisinpa nähdä aamupalalla Ben Zyskowiz:kin, tai sitte oli vaan oikeesti kopio siittä :D

Palvelu oli loistava,het alkuun jouduttiin odottaan kymmenisen minuuttia,kun siivous oli vielä meneillään,saatiin sit ilmaset drinkkiliput joko fransmanniin tai jaloon. Taidanpas mennä parin kuun päästä sitte uudelleenkin sinne..

Toipuminen....hmmm... tavallaan :D ( rappista,ei ollu ollenkaan ) Tuli laulettua pari karaokekappaletta viereisessä hotellissa,kun oli ilmaset pääsyliput sinne.

Kyllähän sielä sattui yks jämerä hommakin... mua kosittiin :O

Mut kaikenkaikkiaan loistava viikonloppu :p
Olikos muuten kovastikin väkeä liikenteessä? Aivan ihanalta kuulostaa viikonloppusi kyllä....

...ja mitämitämitämitä??!!??!! :D

Johtiko tämä jämerä homma toimenpiteisiin :rolleyes:...eli mites tässä mä nyt suun laitan, tyrkkäänkö kukkapuskaa ja halipusirutistuksia suukkojen kera vai olenko ihan muina kattisina :whistle:....?

Olikos muuten kovastikin väkeä liikenteessä? Aivan ihanalta kuulostaa viikonloppusi kyllä....

...ja mitämitämitämitä??!!??!! :D

Johtiko tämä jämerä homma toimenpiteisiin :rolleyes:...eli mites tässä mä nyt suun laitan, tyrkkäänkö kukkapuskaa ja halipusirutistuksia suukkojen kera vai olenko ihan muina kattisina :whistle:....?
Ei mitään kukkapuska juttuja... en oo vielä vastannu mitään tuohon kosintaan..mutta kai tästä voisi tulla jotain vakavaakin joskus tulevaisuudessa. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28704473:
Ei mitään kukkapuska juttuja... en oo vielä vastannu mitään tuohon kosintaan..mutta kai tästä voisi tulla jotain vakavaakin joskus tulevaisuudessa. ;)
...ihanaa :)! Heittäydyt vaan, annat mennä, kerran hyvältä tuntuu...eli älä kauaa mietiskele, toisinaan on vain hyväkin laittaa pykälää isompaa vaihdetta silmään :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28704589:
Niin kai sitä pitääs vaan antaa mennä... täytyy tässä illalla vähän alottaa keskustelua asiasta.. :whistle:
Iiiiiikkkkk :D!!!!

Ihunaa ihunaa ihunaa!!!!:) :kiss:

Kerran täällä vaan eletään ja siitä on otettava kaikki irti! Voi, mä oon niin tärinöissäni täällä....there is definitly love in the air :D!!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä