Kukkuluuruu sinullekin :wave:!
:wave: - mitäs riekkuja ?!Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28704400::wave:
No olihan se aikasta monien tapahtumien reissu:wave: - mitäs riekkuja ?!
Oliko kivvaa reissussa? Mimmonen oli muuten hotelli? Toimiko palvelu?
Ja...ootko toipunut ?!
Olikos muuten kovastikin väkeä liikenteessä? Aivan ihanalta kuulostaa viikonloppusi kyllä....Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28704429:No olihan se aikasta monien tapahtumien reissu
Hotelli oli just mulle sopiva,huone mukavan tilava ja oma partsi oli kanssa plussaa.. taisinpa nähdä aamupalalla Ben Zyskowiz:kin, tai sitte oli vaan oikeesti kopio siittä
Palvelu oli loistava,het alkuun jouduttiin odottaan kymmenisen minuuttia,kun siivous oli vielä meneillään,saatiin sit ilmaset drinkkiliput joko fransmanniin tai jaloon. Taidanpas mennä parin kuun päästä sitte uudelleenkin sinne..
Toipuminen....hmmm... tavallaan ( rappista,ei ollu ollenkaan ) Tuli laulettua pari karaokekappaletta viereisessä hotellissa,kun oli ilmaset pääsyliput sinne.
Kyllähän sielä sattui yks jämerä hommakin... mua kosittiin :O
Mut kaikenkaikkiaan loistava viikonloppu
Ei mitään kukkapuska juttuja... en oo vielä vastannu mitään tuohon kosintaan..mutta kai tästä voisi tulla jotain vakavaakin joskus tulevaisuudessa.Olikos muuten kovastikin väkeä liikenteessä? Aivan ihanalta kuulostaa viikonloppusi kyllä....
...ja mitämitämitämitä??!!??!!
Johtiko tämä jämerä homma toimenpiteisiin ...eli mites tässä mä nyt suun laitan, tyrkkäänkö kukkapuskaa ja halipusirutistuksia suukkojen kera vai olenko ihan muina kattisina ....?
älä nyt kovin kauaa pidä lajitoveria jännityksessä :stick:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28704473:Ei mitään kukkapuska juttuja... en oo vielä vastannu mitään tuohon kosintaan..mutta kai tästä voisi tulla jotain vakavaakin joskus tulevaisuudessa.
Samaa mieltä. Miten kosintaan voi olla vastaamatta???älä nyt kovin kauaa pidä lajitoveria jännityksessä
...ihanaa ! Heittäydyt vaan, annat mennä, kerran hyvältä tuntuu...eli älä kauaa mietiskele, toisinaan on vain hyväkin laittaa pykälää isompaa vaihdetta silmäänAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28704473:Ei mitään kukkapuska juttuja... en oo vielä vastannu mitään tuohon kosintaan..mutta kai tästä voisi tulla jotain vakavaakin joskus tulevaisuudessa.
miten niin vaan?Täällä minä hei vaan!
:wave: - jokos on aamukampa käytössä?!Täällä minä hei vaan!
Eiks sitä niin sanota.miten niin vaan?
3päivää*lalalalaa*:wave: - jokos on aamukampa käytössä?!
Vähiin käy ennen kuin loppuu3päivää*lalalalaa*
Nyt pitäs kauheesti keksii ohjelmaa etten tylsisty sit.
En mä aiokaan..älä nyt kovin kauaa pidä lajitoveria jännityksessä :stick:
on ollut kiireitä, nytkin oon SaarenmaallaEiks sitä niin sanota.
Missäs sinä oot luurannu...:kieh::hug: heititkö lusikan jo nurkaa...Mitähähtäh?!
Niin kai sitä pitääs vaan antaa mennä... täytyy tässä illalla vähän alottaa keskustelua asiasta.....ihanaa ! Heittäydyt vaan, annat mennä, kerran hyvältä tuntuu...eli älä kauaa mietiskele, toisinaan on vain hyväkin laittaa pykälää isompaa vaihdetta silmään
No etääksipä olet ehtinyt ! Siellä on varmaan kaunista - tai semmoisen mielikuvan olen itselleni saanut rakennetuksi. Ja eesti on niin hauskan kuulostaon ollut kiireitä, nytkin oon Saarenmaalla
Iiiiiikkkkk !!!!Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28704589:Niin kai sitä pitääs vaan antaa mennä... täytyy tässä illalla vähän alottaa keskustelua asiasta..
No katotaan ny kui kaikki sit meneeIiiiiikkkkk !!!!
Ihunaa ihunaa ihunaa!!!! :kiss:
Kerran täällä vaan eletään ja siitä on otettava kaikki irti! Voi, mä oon niin tärinöissäni täällä....there is definitly love in the air !!
juu, täällä on varsin idyllistä, ei juuri lainkaan neuvostoliiton aikaisia rötisköjäkäänNo etääksipä olet ehtinyt ! Siellä on varmaan kaunista - tai semmoisen mielikuvan olen itselleni saanut rakennetuksi. Ja eesti on niin hauskan kuulosta