paskaa parisuhdeseksiä :(

• Viestiketjun aloittaja Nymfovaimoko????
  • Ensimmäinen viesti
Nymfovaimoko????
Urputan juu, teille nyt kun en kellekään lähellä olevalle kehtaa näistä ulista. Ainoa kaveri, jolle tällaisista vois avautua, asuu sadan kilometrin päässä :(

Kuitenkin.. Mistä kipinää seksiin? Me ollaan oltu kaksitoista vuotta miehen kanssa yhdessä, seksi on aina ollut.. no, huonoa.

Oleellisin ongelma on se, ettei mies kestä laukeamatta kuin ehkä pari minuuttia. Mistään asennonvaihdoista ehdi haaveillakaan, saati siitä, että mä ehtisin laueta. Se on perusjynkkyä sen pari minuuttia, sitten kierähdys omalle puolelle ja morjens.

Mä olen ehdottanut, että hoitelis mut ensin ja jyystäis sitten vasta. No, ei malta. Pitää päästä panemaan ja sen jälkeenkään ei sitten enää jaksa mun tarpeista kiinnostua. Mä olen tähän jo niin kyllästynyt, että on mennyt maku seksiin lähes kokonaan. Mä nautin seksistä, tai siis olen nauttinut muissa suhteissa ennen miestä ja alkuaikoina tässäkin suhteessa. Silloin, kun vielä jaksoin uskoa, että tilanne kohentuisi joskus.

Silti yritän.. Tepastelen korkkareissa ja hepenissä, värkkään huulipunat ja hiukset, jotta olisin niin nätti, että mies tajuais pitää muakin hetken hyvänä. Vaan ei auta. Yhdessä tilattiin netistä seksileluja, koskaan niitä ei ehdi käyttää vaan mies haluaa mennä suoraan asiaan. Välillä hoitelen miehen suulla tai käsillä, vastaavaa en itse saa ikään, aina pitää panna.

Ja sitten se, että seksin jälkeen pitäisi halia ja suukotella. En mä halua, haluan itkeä ja kiukutella. Mä jään kesken ja kun tiedän, ettei jatkoa seuraa, ei paljoa tee mieli halia.

MITÄ tässä tilanteessa voi tehdä?? Asiasta on puhuttu juu, mutta tyyli ei vain muutu.

älä anna
Sano seuraavalla kerralla, että jos se ei tyydytä sua ensin vaikka käsin tai suulla, niin sitten ei myöskään itse saa yhtään mitään. Eihän tuo ole reilua sua kohtaan, että jäät vaille tyydytystä, kun mies haluaa vaan äkkiä hoitaa oman puolensa ja siihen se sitten jääkin, ymmärrän hyvin että harmittaa ja suututtaa, :/ Ja kannattaa sanoa myös etukäteen, että mikäli et aio helliä ja makoilla jälkeenpäin, vaikka se on sulle tärkeää, niin silloin ei tule tyydytystä myöskään hänelle.

Nymfovaimoko????
[QUOTE="ville";28693384]Sanot, että ensi viikosta lähtien sinulla on hyvää seksiä riippumatta siitä, onko ukko mukana tai ei.[/QUOTE]

:D Onhan tuo kieltämättä mielessä käynyt. Koko ajan useammin.. Mutta en mä tuollekaan tielle haluaisi lähteä.

"eee"
Mitä jos yhden kerran ihan oikeasti alkaisit itkeä seksin jälkeen? Pysäyttäisikö se miehen ajattelemaan myös sinun tunteitasi?

Entäs uusintakierros ekan nopean laukeamisen jälkeen? Jospa toisella kerralla mies kestäisi jo pitempään ja sinäkin ehtisit saada nautintoa?

Nymfovaimoko????
Alkuperäinen kirjoittaja älä anna;28693392:
Sano seuraavalla kerralla, että jos se ei tyydytä sua ensin vaikka käsin tai suulla, niin sitten ei myöskään itse saa yhtään mitään. Eihän tuo ole reilua sua kohtaan, että jäät vaille tyydytystä, kun mies haluaa vaan äkkiä hoitaa oman puolensa ja siihen se sitten jääkin, ymmärrän hyvin että harmittaa ja suututtaa, :/ Ja kannattaa sanoa myös etukäteen, että mikäli et aio helliä ja makoilla jälkeenpäin, vaikka se on sulle tärkeää, niin silloin ei tule tyydytystä myöskään hänelle.
Se ei sitten taas oo miehelle mikään ongelma, siis ilman seksiä oleminen. Se jaksaa kevyesti viikkotolkulla ilman, mä kiipeilen jo silloin pitkin seiniä. :/ Oon pitänyt yllä sellaista pari kertaa viikossa -tahtia, ihan jotta tää turhan nopea laukeaminen ei enää enempää nopeutuis, mutta kun nyt on jo sellainen olo, että en halua ollenkaan. Kun tiedän just, mitä sieltä saa, tai siis mitä ei saa.

Niin ja ei se haliminen mun mielestä tarpeellista ole, mies sitä harrastaa. Mulle tulee vain inhottava olo, kun toinen halii ja pusii ja ottaa kainaloon, kun itse siinä kohtaa tarttis vielä kunnon rynkyttämistä (anteeksi karkeuteni).. Mä en tätä menoa halua enää koskea koko ukkoon, enkä haluais, että tilanne menee siihen. Meillä on kuitenkin ihan semi-ok suhde, tullaan hyvin toistemme kans juttuun. Lapsiakin on kolme, en mä tätä kuviota halua lähteä särkemäänkään, siksi se pitäisi saada toimimaan.

Nymfovaimoko????
[QUOTE="eee";28693399]Mitä jos yhden kerran ihan oikeasti alkaisit itkeä seksin jälkeen? Pysäyttäisikö se miehen ajattelemaan myös sinun tunteitasi?

Entäs uusintakierros ekan nopean laukeamisen jälkeen? Jospa toisella kerralla mies kestäisi jo pitempään ja sinäkin ehtisit saada nautintoa?[/QUOTE]

Oon alkanutkin joskus. Useammankin kerran varmaan. Ei se tilannetta ole muuttanut. Puhuttu on, mutta mies lähinnä loukkaantuu kun arvostelen. :(

Uusintakierrosta ei heru, mies jaksaa uudestaan vasta seuraavana päivänä. Tai sitten sitä ei kiinnosta panna mua niin usein. :p

Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä;28693669:
En tajua, miksi ylipäätään jatkaa parisuhdetta saati perustaa perhettä, jos suhteessa ei seksi toimi?!
Toimiiko toisinpäin myös? Eli nainen ei halua ja mies haluaa, onko mies oikeutettu samaan vai onko sika? :D hei ihan oikeasti, kyllä tuollaiset ongelmat yhdessä voi voittaa :)

Ja suhde voi toimia oli seksi hyvää tai huonoa, tai onko sitä lainkaan.

aapeee
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28693701:
Toimiiko toisinpäin myös? Eli nainen ei halua ja mies haluaa, onko mies oikeutettu samaan vai onko sika? :D hei ihan oikeasti, kyllä tuollaiset ongelmat yhdessä voi voittaa :)

Ja suhde voi toimia oli seksi hyvää tai huonoa, tai onko sitä lainkaan.
Mä uskon kompromisseihin, siis että homma saadaan toimimaan molempia tyydyttävällä tavalla. Ei niin, että vain toinen joustaa.. sillä silloin (lue: tällöin) tilanne pidemmän päälle kurahtaa.

Kukaan tuskin on sika ihan näillä tiedoilla.. :) Suhteessa kun on niin paljon muutakin, kuin seksi. Mutta kuten mikä tahansa ongelma, hoitamattomana se korostuu ja heijastuu useampaankin elämänalueeseen.

Täällä on ehdotettu vapaata suhdetta ja parisuhteen lopettamista. Kumpikaan näistä ei ole järin varteenotettava, saati rakentava vaihtoehto. Siihen mä haen keinoja, että saisin miehen ymmärtämään tämän mun näkökulmastani. Jos hän sen jo ymmärtää, eikä silti välitä - se on sitten suurempi ongelma.

Mä uskon kompromisseihin, siis että homma saadaan toimimaan molempia tyydyttävällä tavalla. Ei niin, että vain toinen joustaa.. sillä silloin (lue: tällöin) tilanne pidemmän päälle kurahtaa.

Kukaan tuskin on sika ihan näillä tiedoilla.. :) Suhteessa kun on niin paljon muutakin, kuin seksi. Mutta kuten mikä tahansa ongelma, hoitamattomana se korostuu ja heijastuu useampaankin elämänalueeseen.

Täällä on ehdotettu vapaata suhdetta ja parisuhteen lopettamista. Kumpikaan näistä ei ole järin varteenotettava, saati rakentava vaihtoehto. Siihen mä haen keinoja, että saisin miehen ymmärtämään tämän mun näkökulmastani. Jos hän sen jo ymmärtää, eikä silti välitä - se on sitten suurempi ongelma.
Olet täysin oikeassa, jos ja kun mies ymmärtää asian sinun kannaltasi, se on jo puoli voittoa eli erittäin hyvä alku :) jos ei ymmärrä eikä halua ymmärtää, se on vain surullista.

Ulkopuolisen on aika vaikea sanoa tai neuvoa mitään, mutta tsemppiä toivotan "projektille" :) kohta varmaan joku neuvoo menemään seksiterapeutille, mutta sen hyödyllisyydestä ei varmaan kenelläkään mitään tietoa... Kaiken a ja o on se, että pystyy eläytymään toisen osaan ja ymmärtämään toista, siitä sen on lähdettävä.

miehen kulma
Mitä mä teen mun vaimon kanssa kun se ei ikinä halua seksiä.. antaa kyllä panna mutta se ei iknä halua oikeesti, se vaan antaa ja feikkaa et se tykkää ehdottaa mitä vaan ni ei se halua. Siis tosi perseestä. Yhdessä 20v ja sitärataa.. muuten asiat ok..

Nimimerkkisi on ihan väärä... Lähinnä olet puutteessa elävä vaimo.

Itsekin elin puutosvaiheita kun mies oli naimisissa työnsä kanssa... Tajusi onneksi vaihtaa työn sellaiseen jossa vaimo ei lähde vieraisiin. ;)

"vieras"
Sopikaa, että seuraavan kerran mies tyydyttää sinut ensin, tekee mitä sinä haluat, ja vasta sen jälkeen jyystää niin kuin itse haluaa. Jos mies yrittää luistaa ja alkaa heti hommiin, laitat jalat kiinni, ja muistutat, että nyt oli sun vuoro saada (ensin). Tai ota joku lelu ja käytä sitä yksin, vaikka tiedät että mies haluaisi kanssasi seksiä, niinhän sekin sulle käytännössä tekee, mutta pitää vain sinua lelunaan.

Tahallinen pihtaaminen suhteessa on mun mielestä perseestä, mutta tuossa tilanteessa ehkä ainoa keino millä saada mies tajuamaan missä mennään, että tilanne voisi muuttua.

aapeee
miten voi olla asiat ok, jos ei seksielämä toimi? Kyllähän se on niin, että kumppani ei himota ollenkaan tai on joku henkilökohtainen muu syy.
Kyllä mä ainakin haluan miestäni. Tai tähän asti halunnut, nyt tämän tilanteen kärjistyessa en enää niinkään.. Ja ilmeisesti hänkin mua, lähinnä kuittaa nopsan suorituksensa sillä, että olen niin ihana ja tunnun niin hyvältä, että hän tulee äkkiä. Kaikki toimii muuten, mutta mä vaatisin sängyssä enemmän huomiota, kuin hän jaksaa antaa. Aika pieni asia kun koko parisuhdetta ajattelee.

aapeee
Nimimerkkisi on ihan väärä... Lähinnä olet puutteessa elävä vaimo.

Itsekin elin puutosvaiheita kun mies oli naimisissa työnsä kanssa... Tajusi onneksi vaihtaa työn sellaiseen jossa vaimo ei lähde vieraisiin. ;)
No, tuo on miehen "vitsi", kun mä roikun lahkeessa, kiehnään ja ehdottelen. Että on hän onnellinen, kun on tuollainen nymfo vaimona. Mutta ei mua ainakaan enää jaksa naurattaa. Tottahan se on, että puutteessa mä elän. Voisin olla ehkä nymfokin, eri ihmisen kanssa :D

Yhteistyössä