Onko teistä "normaali" jos mies käy joka päivä katsomassa deittiprofiilinsa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja thepink
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

thepink

Vieras
Siis emme toki seurustele tms :) Olen vielä työmatkalla kaukana ja pari viikkoa netissä jutellut yhden miehen kanssa. Hän käy joka päivä, joskus parikin kertaa päivässä katsomassa profiilinsa. Sinne siis jää aina ylös, koska on kirjaunut.

Mulle tulee vähän epätoivoinen kuva..

Ja joskus ennen joulua miehellä oli jo se profiili sielä. Ymmärtäisin, jos on vasta laittanut ilmoituksen, niin ehkä haluaa uteliaisuutta käydä kurkkimassa.

Minä käyn itse 1-2kt viikossa.

On?

Vilkaisenhan mä vaikka sähköpostin ja FB:nkin ja vuokra-asuntoilmoitukset ja sään joku miljoona kertaa päivässä, varmasti joku deittipalstakin pääsisi samaan tsekkailurutiiniin mukaan aika nopeasti jos mulla olisi siellä profiili.

Etenkin kun sinne sivustolle kuitenkin tulee joka päivä uusia potentiaalisia deittailtavia ja "nopeat syö hitaat" pätee siinäkin hommassa ainakin osittain.

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
onko semmonen palvelu minkä kautta voi laittaa viestejä? Kaverilla on monta viehettä vesillä ja käy ahkerasti kirjoittelemassa :)

Itse vaikutat vähän stalkkeri-tapaukselta kun olet toisen kirjautumisista tilastoa pitänyt - se ei ole "normaalia". Hellitä vähän.

Riippuu varmaan sivustosta, mutta minä ainakin olen "online" vaikka kuinka monessa paikassa jatkuvasti, kun jätän sivun auki koneelle. Ei se sitä tarkoita, että kyttäisin noita sivuja joka päivä. Eiköhän tuo minun facebook-sivunikin väitä että olen online 24/7 kun todellisuudessa katson sitä kerran päivässä tai harvemminkin.

Minustakin kummallisempaa on se, että joku kyttää toisen online-aikoja kovin tarkkaan. Kytätä toki saa jos kiinnostaa, mutta sitten ei kannata tuomita toista siitä, että on online samalla sivustolla, jolla itse kyttää tätä :D.

Minä käyn facebookissakin miljoona krt päivässä. Ja voisin kuvitella, että samassa yhteydessä kävisin tsekkaamassa deittiprofiilinikin, jos minulla sellainen olisi. Eli ei mielestäni kuulosta epätoivoiselta.

Tosin mielestäni deittiprofiili ylipäätänsä on niitä viimeisiä kumppaninlöytämiskeinoja, joten koen jo pelkästään sen hieman epätoivoiseksi yritykseksi löytää itselle sopiva kumppani :D Mutta ei siinä, jos tuottaa tulosta niin hyvä :D

Yhteistyössä