Millainen kirppis on A-laatukirppis Raisiossa Myllyn kauppakeskuksen takana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeesiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Random, en ole - mutta pitäisi käydä. Harmi kun se on lauantaisin vain kahteen asti auki iltapäivällä. Meiltä on pitempi matka Turkuun ja käymme samalla reissulla useammalla kirppikselä.

Mulla on vielä tuo A-laatukirppis koluamatta läpi, mutta nettisivuilla olevien kuvien perusteella näytti siistiltä.

Ensi viikolla ajattelin sinne suunnistella ja käydä tsekkaamassa sen livenä :)

A-laatukirppis oli alkuun tosi kiva, mut sit alkoi pöydät olee tyhjillään, osittain ainakin kesän takia niinkuin kaikissa muissakin paikoissa

Mut tosi siisti paikka

Nyt olen käynyt A-laatukirppiksellä kahdesti. Kivan avara tosiaan on, mutta pakkoko on sijoittaa ne vuokratut loosit ympäri kirppistä, jolloin saatat joutua kävelemään koko rivin läpi vain siksi, että sen varrella on kaksi loosia täynnä tavaraa.

Eikö niitä looseja voisi vuokrata ennemmin samalta riviltä tjtn. nyt, kun on hiljaisempi kausi? Kyllä mä normitilassa kävelen sen vaikka 100 kertaa ympäri, mutta näin raskaana, kun kolottaa joka paikkaan, kävelisin ennemmin vain sen matkan, kuin on pakko.

Nyt olen käynyt A-laatukirppiksellä kahdesti. Kivan avara tosiaan on, mutta pakkoko on sijoittaa ne vuokratut loosit ympäri kirppistä, jolloin saatat joutua kävelemään koko rivin läpi vain siksi, että sen varrella on kaksi loosia täynnä tavaraa.

Eikö niitä looseja voisi vuokrata ennemmin samalta riviltä tjtn. nyt, kun on hiljaisempi kausi? Kyllä mä normitilassa kävelen sen vaikka 100 kertaa ympäri, mutta näin raskaana, kun kolottaa joka paikkaan, kävelisin ennemmin vain sen matkan, kuin on pakko.

Tätä oon ihmetelly itekkin...

Esim.netissä varauksen tehdessä voi itse päättää mistä loossin ottaa ja varmaan ihan paikan päältäkin varatessa eli se on ihan loossien vuokraajista kiinni missä tavaraa on... Itse en enää tuolta loossia ota.Kauppa kävi huonommin kuin missään muualla mihin olen tavaraa vienyt ja hyllyt oli aivan pölyn peitossa!Alkoi allergista ihmistä hieman ahdistamaan...

ehdottomasti kannattaa mennä käymään. todella siisti paikka. sopivan kokoinen kiertää. tietysti, niinkuin muuallakin, tavaran määrä ja laatu/hinnat riippuu myyjistä eikä kirpparista, mutta nytten ainakin keväällä paikat hyvinkäytössä ja paljon tavaaa hyvään hintaan tarjolla. myyjien kannalta kauppa käy :) porukkaa käy aamusta sulkemisakaan saakka arkena ja pyhänä!

Ostan a-laadusta kyllä tavaroita, mikäli niitä löytyy. Vaatteita minulle harvemmin. Valitettavasti iso osa hyllyjä on tyhjillään jopa kuukausia, eikä niitä mitään siivota, odotetaan kuin kuuta nousevaa myyjää sinne. Varastelu on valitettavan yleistä kys. kirpparilla, koska valvontajärjestelmä on heikohko. Kassalta kukaan ei voi nähdä kaikkiin hyllyriveihin, eikä myöskään uloskäynnille. Muuten hyvä kirppis.

Vien kyseiselle kirpparille (ainakin suunnitelmissa ) ekaa kertaa tavarani. Toivon hyvää kokemusta, ja että saisi ainakin tavaroista paikan hinnan takaisin. Saas nähdä. :)

Kauppa kävi mukavasti, muutama tavara oli etsittävä lähtiessä toistenhyllyistä,
valvontakamerat näyttivät olevan jokakaisen käytävän välissä ja ulopääsy vain kassan
kautta. Selkeä ja siisti kirppis.

Itse ahkerana kirppiksenkävijänä pidän paikan valoisuudesta ja siisteydestä. Palvelu on myös ollut aina hyvää.
Myydessäni siellä tavaraa jouduin käymään päivittäin siivoamassa loosini, mikä tuntuu tyhmältä, koska paikka on pieni ja tyhjiä paikkoja on paljon. Jotenkin olettaisin, että siellä tehtäisiin edes kerran päivässä jonkin näköinen siivouskierros.
Tavaraa myös varastettiin yllättävän paljon. Myyjät eivät näe hyllyväleihin kassan takaa.
Ostajan kannalta homma toimii paremmin ja hinnat ovatkin suht ok. Siellä ei myöskään myydä turhaa krääsää ja lumppuja.

Pidän paikkaa kuitenkin Turun siisteimpänä ja jo sen takia käyn siellä usein.

Yhteistyössä