Olisko teille OK, että mies siivoaa naisten puolella kun tyttölapsenne on uimiksessa?

  • Viestiketjun aloittaja Kyseliä
  • Ensimmäinen viesti
"jep"
Hyvä että paikat siivotaan. Aivan sama mulle onko mies vai nainen.

Onko tän aloituksen pointti se, että jokaikininen uimahallissa siivoava mies on pedofiili ja runkkailee siivouskoneen tahdissa samalla himoiten kullannuppujamme tiiraillen??
 
....
Ois OK, tietysti.

Huolestuttavampaa mielestäni on että tietyntyyppiset ihmiset jatkuvasti kuvittelevat miesten olevan väkisinkin jotain (tyttölapsista kiinnostuneita) pedofiilejä. Näitä ihmisiä tuntuis olevan ihan älyttömän paljon nykyään.

Nykyään lapset eivät saa edes uimarannoilla tai omalla pihallaan olla alasti ilman että joku tulee paasaamaan pedofiileistä. Tosi sairasta.
 
"Vieras"
Varmaan se kun monet täällä kirjoittaa, että ällöttäisi jos mies vahvaisi lastaan vaikka saunamaailmassa tai muussa missä ollaan kimppasaunassa.
Olihan joskus pitkä ketju jossa useimmat olivat sitä mieltä, että tyttölasten ja miesten välinen saunominen mökillä alastomana on ällöttävää ja epäilyttävää.

[QUOTE="jep";28681728]Hyvä että paikat siivotaan. Aivan sama mulle onko mies vai nainen.

Onko tän aloituksen pointti se, että jokaikininen uimahallissa siivoava mies on pedofiili ja runkkailee siivouskoneen tahdissa samalla himoiten kullannuppujamme tiiraillen??[/QUOTE]
 
"Vieras"
Taitavat olla itse niitä naisia jotka himoitsevat nuoremmista pojista.

Ois OK, tietysti.

Huolestuttavampaa mielestäni on että tietyntyyppiset ihmiset jatkuvasti kuvittelevat miesten olevan väkisinkin jotain (tyttölapsista kiinnostuneita) pedofiilejä. Näitä ihmisiä tuntuis olevan ihan älyttömän paljon nykyään.

Nykyään lapset eivät saa edes uimarannoilla tai omalla pihallaan olla alasti ilman että joku tulee paasaamaan pedofiileistä. Tosi sairasta.
 
"Vieras"
Aivan, onhan siellä paljon naissiivoojia ja toki miehiäkin uimassa miesten puolella. Samaten kuin naisia naisten puolella.

[QUOTE="vieras";28681753]Kyllähän pedofiileille pojatkin kelpaavat. Niin, siellä miesten puolella.[/QUOTE]
 
"vieras"
Miessiivooja ei saa mennä naisten puolelle siivoamaan pesutilojen ollessa käytössä. Naissiivooja voi hoitaa molempia puolia. Tämä oli sääntö muutamassa helsinkiläisessä uimahallissa jota siivosin viime kesänä.
 
näin
[QUOTE="vieras";28681927]Miessiivooja ei saa mennä naisten puolelle siivoamaan pesutilojen ollessa käytössä. Naissiivooja voi hoitaa molempia puolia. Tämä oli sääntö muutamassa helsinkiläisessä uimahallissa jota siivosin viime kesänä.[/QUOTE]

Samaan käytäntöön olen törmännyt itsekin. Naiset voivat hoitaa molempia puolia, mutta mies ei.
 
Vierasmies
Jos itse olisin siivooja uimahallissa niin varmasti menisin naisten puolelle siinä missä naiset miesten puolelle.

[QUOTE="vieras";28681927]Miessiivooja ei saa mennä naisten puolelle siivoamaan pesutilojen ollessa käytössä. Naissiivooja voi hoitaa molempia puolia. Tämä oli sääntö muutamassa helsinkiläisessä uimahallissa jota siivosin viime kesänä.[/QUOTE]
 
"Vieras"
Hyvä kysymys. Oliko kuinka monelle OK se, että teidän poikien ollessa uimahallissa, olisi siellä naissiivoaja?

[QUOTE="vieras";28681966]Entäs naissiivoojat kun poika uimahallissa?[/QUOTE]
 
peili
Alkuperäinen kirjoittaja näin;28681941:
Samaan käytäntöön olen törmännyt itsekin. Naiset voivat hoitaa molempia puolia, mutta mies ei.
Mihin "tasa-arvosääntöön" tämäkin perustuu? Pitäisi jonkun miesjärjestön koeponnistaa onko laillista. Entäs sitten, kun se siivoja tai uimari on intersukupuolinen?
 
Oikeuksien puolustaja
Sitäpaitsi miehet ovat todella hyviä siivoajina. Heillä on varmasti täysi oikeus mennä siivoamaan mm. naisten puolelle.

[QUOTE="vieras";28681927]Miessiivooja ei saa mennä naisten puolelle siivoamaan pesutilojen ollessa käytössä. Naissiivooja voi hoitaa molempia puolia. Tämä oli sääntö muutamassa helsinkiläisessä uimahallissa jota siivosin viime kesänä.[/QUOTE]
 

Yhteistyössä