Seksin jälkeen alavatsaa jomottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kivulias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kivulias

Vieras
Se on sellaista menkka maista jomotusta, todella inhottavaa. Yritän käydä aina pissalla seksin jälkeen ja jos pissa tulee niin helpottaa vähän, mutta ei kuitenkaan lopu kokonaan. Muutenkin seksi nykyää sattuu, menee todella kauan ennenkuin nautin enkä yritä peittää kipua.

Kipu yhdynnässä ja sen jälkeen voi johtua monestakin eri asiasta, ekana tulee mieleen endometrioosi, vulvodynia ja sitten pissavaivat, kuten tulehdus tai virtsarakon- tai putken ärsytys. Kannattaa varata gynelle aika, niin vaivoihin löytynee apua.

Taasko sä teit tästä samasta aiheesta aloituksen?

En? Ensimmäistä kertaa kysyn, kun vaivat ovat alkaneet vasta tässä vähän aika sitten.

Itse en palstaile niin usein, että muistaisin kuinka monta kertaa jostakin aiheesta on keskusteltu. Ja en ole koskaan nähnyt kysyttävän tätä kysymystä tällä palstalla., joten pahoittelen jos tämä on tälläinen keskustelun aloitus joka on viikottain ellei peräti päivittäin..

[QUOTE="aapee";28681934]En? Ensimmäistä kertaa kysyn, kun vaivat ovat alkaneet vasta tässä vähän aika sitten.

Itse en palstaile niin usein, että muistaisin kuinka monta kertaa jostakin aiheesta on keskusteltu. Ja en ole koskaan nähnyt kysyttävän tätä kysymystä tällä palstalla., joten pahoittelen jos tämä on tälläinen keskustelun aloitus joka on viikottain ellei peräti päivittäin..[/QUOTE]

Pillukarvoista täällä päivittäin puhutaan :D

Mutta kysymykseesi, ehkä kannattais hakeutua gynelle, jos vaiva on uusi.

Kipu yhdynnässä ja sen jälkeen voi johtua monestakin eri asiasta, ekana tulee mieleen endometrioosi, vulvodynia ja sitten pissavaivat, kuten tulehdus tai virtsarakon- tai putken ärsytys. Kannattaa varata gynelle aika, niin vaivoihin löytynee apua.

Googletin nuo kaksi jotka mainitsit, kun en ole koskaan niistä kuullut ja tuo vulvodynia, en osannut yhdistää, mutta tamponin, kun laitan niin sekin tuntuu epämiellyttävältä ja kivuliaalta jonkin aikaa. Olisiko sitten sitä? Mutta voiko ihan hetkessä tulla? Tai, kuvittelisin, että tuo olisi koko elämän ajan eikä "puhkeaisi" ihan yht'äkkiä.

Lueskelen vielä tuosta, kun vain pikaisesti yhdeltä sivulta luin.

[QUOTE="vieras";28681961]Pillukarvoista täällä päivittäin puhutaan :D

Mutta kysymykseesi, ehkä kannattais hakeutua gynelle, jos vaiva on uusi.[/QUOTE]

Joo, sen olen huomannut :D Meinasinkin laittaa sen tuohon esimerkiksi, mutta en viitsinyt. Olisi tämäkin keskustelu varmaan kääntynyt siihen, että koska ajelen karvani saan tälläisiä vaivoja :D

[QUOTE="aapee";28682058]Joo, sen olen huomannut :D Meinasinkin laittaa sen tuohon esimerkiksi, mutta en viitsinyt. Olisi tämäkin keskustelu varmaan kääntynyt siihen, että koska ajelen karvani saan tälläisiä vaivoja :D[/QUOTE]

No niin sehän selviskin sitten ;)

Mun käsittääkseni kyllä vulvodynia voi kehittyä myöhemminkin...

Yhteistyössä