Sangria
Kaikki muutki häippäs mun juttujen jälkeenKyllä mä veikkaan, että ukon ruuti ei vielä tuommoisesta kastunut.
:ashamed:
Mä oon kyl iha kiltti tyttö et ei tarvii pelätä
Kaikki muutki häippäs mun juttujen jälkeenKyllä mä veikkaan, että ukon ruuti ei vielä tuommoisesta kastunut.
Kaikki muutki häippäs mun juttujen jälkeen
ja tietysti minihame päällä, joku tiukka farkkuhame vaikkatuu ihmeessä, sää voisit kiikkua tikkaille leikkaamaan ja mää voisin tukea niin ettet putoa
No johan täällä taas irstaillaan, mie meen pois Pitäkää kivaa likaiset ihmiset
Mä olen joskus nähnyt kiltin tytön.Kaikki muutki häippäs mun juttujen jälkeen
No johan täällä taas irstaillaan, mie meen pois Pitäkää kivaa likaiset ihmiset
en suosittele nokkosten takiaja tietysti minihame päällä, joku tiukka farkkuhame vaikka
tai toisaalta joku kevyt joka sitten nousee tuulessa
Tuohon tarkoitukseen sit suosittelen valmiiksi katsomaan aurinkoisen mättään, jossa ei kasva mustikkaa. Siis jos tahdotte olla vierekkäin/sylikkäin.Mulla on treffit viikonloppuna mustikassa.
Enks muka oo :stick:
entä jos varais mukaan jonkun viltin tms johon saa tulla tahrojaTuohon tarkoitukseen sit suosittelen valmiiksi katsomaan aurinkoisen mättään, jossa ei kasva mustikkaa. Siis jos tahdotte olla vierekkäin/sylikkäin.
Mustikkatahrojen pesu vaatekappaleista, siis jos niitä on päällä on aika mahdoton homma.
no oot tietysti, kepu vaan kiusaaEnks muka oo :stick:
teissä on jotain samaaYhtään ny ymmärrä mitä toi yks viheltelee
Aivan niin :kiss:no oot tietysti, kepu vaan kiusaa
Ei juma.. toi ilme..teissä on jotain samaa
Ei juma.. toi ilme..
Mitä sää vihjailet siel..piiskaa tommosel!
*läppäsee vyöllä persuksiin*
Joo, tarkistakaa alusta aina ennen puskapissille menemistä.en suosittele nokkosten takia
Hullu nainen!!! :O*läppäsee vyöllä persuksiin*
Joo mut kilttiHullu nainen!!! :O