no joku valopää oli rekannut tytsin nikkiä muistuttavan mustan nikin ja yritti vissiin hyönäyttää muaNyt harmittaa kun en nähny tuota ketjua. Tai sit olen kärsinyt jonkinlaisen amnesian tässä.
no joku valopää oli rekannut tytsin nikkiä muistuttavan mustan nikin ja yritti vissiin hyönäyttää muaNyt harmittaa kun en nähny tuota ketjua. Tai sit olen kärsinyt jonkinlaisen amnesian tässä.
Huomenia honey:kiss:Huomenta! Selvishä tuo outo kuumetauti nyt sit, enterorokkoa |O kolme sairastanut nyt, vain yhella ne rakkulat.
Aaaa, no sen nikin olen nähnyt kyllä. se oli se tytsi-69.no joku valopää oli rekannut tytsin nikkiä muistuttavan mustan nikin ja yritti vissiin hyönäyttää mua
ei siellä mitään maininnan arvoista ollut, tässä pikku lainaus joka löytyi kuuklellaAaaa, no sen nikin olen nähnyt kyllä. se oli se tytsi-69.
Ketjun kyllä missasin, harmi.
Huomenta vaan, kahvia pari ämpärillistä että jaksaaHuomenia honey:kiss:
Paranemisia sinne:hug:
Jokikyttä oli ihan jees kyllä. Ei ollenkaan huono että on ysäri leffa.Ja huomenta!!
Tuohon jokipoliisielokuvaan oisin kans tarjotellu Jokikyttää, mut se on tosiaan tehty vasta 90-luvulla..
Tuntuu että kun vähän sää viilenee niin jaksaa taas paremmin kaikkee
Siiiis, hän kävi suhun ihan kuumana, halus kuvat ja kaikki=)ei siellä mitään maininnan arvoista ollut, tässä pikku lainaus joka löytyi kuuklella
tytsi-69 Mietin asiaa, voi olla etten uskalla. Nyt menen nukkumaan päätä selväksi. Hyvää yötä kaikesta huolimatta. öitä.
no niimpä, pikkusen epäilen että 69 on joku majurin alter egoistaSiiiis, hän kävi suhun ihan kuumana, halus kuvat ja kaikki=)
ketju lähti sen jälkeen kun jotku väitti mun olevan mustisei siellä mitään maininnan arvoista ollut, tässä pikku lainaus joka löytyi kuuklella
tytsi-69 Mietin asiaa, voi olla etten uskalla. Nyt menen nukkumaan päätä selväksi. Hyvää yötä kaikesta huolimatta. öitä.
pikkusen haiskahtaa että et ehkä olekkaanketju lähti sen jälkeen kun jotku väitti mun olevan mustis
pusipusipikkusen haiskahtaa että et ehkä olekkaan
oon pettyny
:wave: pidä kivaaHöh, mun on mentävä.:kieh:
Olis kyl ollu kiva jäädä höpäileen:|
Pitäkää kivaa:kiss: Näkyy taas:wave:
olisko pensasaidan leikkaaminen mitä?No jopas hiljeni, pitänee keksiä jotain muuta jänskää tekemistä..:snotty:
:wave:Höh, mun on mentävä.:kieh:
Olis kyl ollu kiva jäädä höpäileen:|
Pitäkää kivaa:kiss: Näkyy taas:wave:
Liian jäskää jo se siit ei sit tie miltä näyttää mun käsittelyn jälkeen tarviitko apua?haluutko että tuun käsitteleen teidän aidan? omaan aitaan en koskeolisko pensasaidan leikkaaminen mitä?
tuu ihmeessä, sää voisit kiikkua tikkaille leikkaamaan ja mää voisin tukea niin ettet putoaLiian jäskää jo se siit ei sit tie miltä näyttää mun käsittelyn jälkeen tarviitko apua?haluutko että tuun käsitteleen teidän aidan? omaan aitaan en koske
Saisitki tukea hyvin, mul o korkeenpaikan kammotuu ihmeessä, sää voisit kiikkua tikkaille leikkaamaan ja mää voisin tukea niin ettet putoa
toki, en varsinaisesti halua että tiput mun päälleSaisitki tukea hyvin, mul o korkeenpaikan kammo
Joo no se ois kovin hauskaa :O ehkä parempi jos otan jotku pikkusakset sinnetoki, en varsinaisesti halua että tiput mun päälle
käyvä pensassaha kourassa
Kyllä mä veikkaan, että ukon ruuti ei vielä tuommoisesta kastunut.Nyt mä taisin säikyttää ruutisparan pahemman kerran kirjoitushäiriön takia :ashamed: