no siinähän on sitten yksi vieläLeaonen leffat on hyviä, tästä ole kauaakaan kun kattelin kourallisen dollareita ja hyvät pahat ja rumat.
For a Few Dollars More - Wikipedia, the free encyclopedia
no siinähän on sitten yksi vieläLeaonen leffat on hyviä, tästä ole kauaakaan kun kattelin kourallisen dollareita ja hyvät pahat ja rumat.
Selailin laatikoita varastossa että mitä löytyis, tuollainen osui silmään Kalpea ratsastaja.
eipä oo jääny mieleenMuistaako ruutis jotain 80-luvun elokuvaa jossa oli jokipoliisi jolla V8 koneella pikavene? Koittanut sen leffan nimeä ettiä mutta ite niin nuori etten noita elokuvia muista vaikka joskus nähnyt.
Bruce Willis?Muistaako ruutis jotain 80-luvun elokuvaa jossa oli jokipoliisi jolla V8 koneella pikavene? Koittanut sen leffan nimeä ettiä mutta ite niin nuori etten noita elokuvia muista vaikka joskus nähnyt.
okei.eipä oo jääny mieleen
Ai se poistettiin :O no höh, jotain hauskaa ees tapahtu..jooh tylsää on, pitäs vissii mennä nukkuunNo hitto, olin just kirjottamassa tohon Ruutiksen ihailijan ketjuun niin se poistettiin.:|
Mun pitäs purkaa pari laukkua ja sitten kans tutilullaaAi se poistettiin :O no höh, jotain hauskaa ees tapahtu..jooh tylsää on, pitäs vissii mennä nukkuun
Mua ei nyt kauheest väsytä mut jos sänkyyn ni ehkä se mattinukku tulisMun pitäs purkaa pari laukkua ja sitten kans tutilullaa
Kauniita unia ja hattaran kuvia honey:kiss:
Öitä :hug:Mua ei nyt kauheest väsytä mut jos sänkyyn ni ehkä se mattinukku tulis
Hyvvee yötä muruska :kiss:
Jokikyttä - Striking DistanceMuistaako ruutis jotain 80-luvun elokuvaa jossa oli jokipoliisi jolla V8 koneella pikavene? Koittanut sen leffan nimeä ettiä mutta ite niin nuori etten noita elokuvia muista vaikka joskus nähnyt.
:hug: voimia sairastuvalle, muistelen että ei ole mikään ihan kauhia tauti toi entero?Huomenta! Selvishä tuo outo kuumetauti nyt sit, enterorokkoa |O kolme sairastanut nyt, vain yhella ne rakkulat.
:hug: tsemppiäHuomenta! Selvishä tuo outo kuumetauti nyt sit, enterorokkoa |O kolme sairastanut nyt, vain yhella ne rakkulat.
aika törkeetä että kerrankin kun paistattelin julkisuudessa niin ketju poistettiinNo hitto, olin just kirjottamassa tohon Ruutiksen ihailijan ketjuun niin se poistettiin.:|
Naiset kuumeni liikaa ja tämä energia aiheutti palstan toiminnan hidastumista?aika törkeetä että kerrankin kun paistattelin julkisuudessa niin ketju poistettiin
mikä lie ollut syynä?
Joku vihaa miehiä modeissa selkeesti!!!aika törkeetä että kerrankin kun paistattelin julkisuudessa niin ketju poistettiin
mikä lie ollut syynä?
Kateellisia kakkiaisia|O:xmas:Joku vihaa miehiä modeissa selkeesti!!!
:hug: Paranemisia!Huomenta! Selvishä tuo outo kuumetauti nyt sit, enterorokkoa |O kolme sairastanut nyt, vain yhella ne rakkulat.
Tosi korkeeta kuumetta ollu kolme päivää kaikilla paitsi nyt tytöllä näytti aamulla olevan 40.2. Rakkulat käsissä. Pläh...:hug: voimia sairastuvalle, muistelen että ei ole mikään ihan kauhia tauti toi entero?