Saako astro kaikki sun 3 lasta yhtä paljon perintöä sitten aikanaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos perinnön suuruus on niin ratkaiseva niin ei muuta kun itse tienaamaan sen verran ettei isän/isien perinnöt enää tunnu tai näy missään - kah ongelma ratkaistu ja lisääntymistä ennen ei tarvitse pohtia toisen kuolinpesän mahdollista tulevaa varallisuutta

Outo kysymyksenasettelu. Ihan ihmeellinen. Eikös kaikissa uusperheissä ole sama asetelma, että on sinun minun ja meidän lapsia (ja rahoja). Kyllä lapset oppivat siihen että on eri isät, eri mummot ja eri sukujuhlat. Eri henkinen perintö ja eri maallinen perintö. Monin tavoin lapset osaavat ajatella avarasti jo ennenkuin vanhempi menehtyy.

Eikä kukaan elämäänsä perinnön varaan toivottavasti rakenna koskaan. Silloin olisi jo kasvatus mennyt sivuun, ja mitä tätä kyseistä pariskuntaa olen palstalla seurannut, niin ei liene huoli se.

Jos perinnön suuruus on niin ratkaiseva niin ei muuta kun itse tienaamaan sen verran ettei isän/isien perinnöt enää tunnu tai näy missään - kah ongelma ratkaistu ja lisääntymistä ennen ei tarvitse pohtia toisen kuolinpesän mahdollista tulevaa varallisuutta

Ai että oikein tienaamalla varakkaaksi? Lasten isän kuuluu valita niin että suvussa on ns. vanhaa rahaa.

Yhteistyössä