Onko kokoa 38 oleva nainen läski?

• Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ei. Olen 162/74 kg ja kokoni on 40-42 ja minusta voi sanoa, että olen läski. Laihdutan parhaillaan ja tavoite on koko 38. Parit farkut jo odottavat kaapissa ja jäävät tuohon reisien puoleen väliin jumiin. Reilu 10kg pois niin varmaan mahtuvat.

"hmm"
Itse olen kanssa 157,5cm ja koko on 38... vähän olen pyöreä, mutta en nyt ihan kamalan läskikään... jos koko 36 menisi, niin olisin sopiva... pitäisi ainakin 10kg laihduttaa..

"..."
[QUOTE="vieras";28673722]157 ja koko 38. Voin kyllä rehellisesti sanoa, että valokuvat näyttävät ERITTÄIN pyöreän naisihmisen..[/QUOTE]

Käytätkö vaatteita ihonmyötäisinä vai vähän löysempinä?

Olen itse 166 cm / 54 kg ja mulle 38 on usein sopiva koko yläosaan. Toisaalta kireä t-paita kokoa xs saattaa myös mennä päälle ongelmitta.

"nainen"
[QUOTE="hmm";28673732]Itse olen kanssa 157,5cm ja koko on 38... vähän olen pyöreä, mutta en nyt ihan kamalan läskikään... jos koko 36 menisi, niin olisin sopiva... pitäisi ainakin 10kg laihduttaa..[/QUOTE]

Etkä ole. Mun sisko on tuon kokoinen eikä todellakaan ole pyöreä - ellei verrata tähän kultuuriin jossa naisen pitää olla tikkulaiha.

Minusta juuri lyhyt näyttää hyvältä jos on vähän muotoa eikä sellainen että voitaisiin sekoittaa teinityttöön. Surullista että ihmiset ei vaan suostu tätä ymmärtämään ja ehdoin tahdoin rumennetaan itseä laihduttamalla liikaa.

höpötihöö
163cm ja koko 38. Alaosasta lantiomitan/pepun vuoksi, vyötäröltä joutuu usein kirimään vähän vyöllä tai avaamaan saumat ja muokkaamaan pienemmäksi.. Yläosa tissien vuoksi, koko tällä hetkellä 70H. Paitapuseroja, suoria malleja jos käyttää niin teltoiltahan ne näyttää jos ei vyötäröä saa näkyviin. Vyötärön koko olisi se 34/36, mutta pakkohan ne tissitkin on sinne paidan sisään saada tungettua.

Mutta en koe olevani läski, vaan se kuuluisa 'muodokas.' Vaikka tämän palstan mukaan totta tosiaan läski, koska eihän kukaan muu sano itseään muodokkaaksi kuin läski. :D

määää
No näin 174-senttisenä toi olis varmaan aika sopiva koko. Ei edes 50-kiloisena mahtunut paljon tuota pienempiin kamppeisiin, jotkut harvat 36-koon kamppeet saattoivat mennä päälle.
Kun pääsisi nyt edes sinne kokoon 40 takaisin, niin olisi sekin ihan loistava, mutta nyt on tullut paisuttua sinne seuraavaan.

"..."
Riippuuhan tämä pituudestakin, mutta kyllä 38 kokoinen nainen on jonkin verran pyöreä, mutta ei vielä varsinainen läski kuitenkaan.
Minulla tulee hartialeveydestä rajoitetta sille mikä on pienin päällä suurin piirtein siedettävältä näyttävä vaate. 34-kokoinen muotoonleikattu paita saattaa kyllä mahtua napit kiinni etuosasta, mutta olla typerän näköinen, jos hihat alkavat väärästä kohtaa.

"..."
Jännä lukea 170-senttisten ja 38 kokoisten mielipiteitä itsestään. Olen 170cm, 64kg ja käytän 38-40 kokoisia vaatteita. Enkä missään nimessä haluaisi olla laihempi, vartaloni on tällaisena täydellinen. Sekin kertoo jotain että painoni on pysyny samana viimeiset 15 vuotta, poislukien raskausajat. Tämä on mun ihannepaino.

Harrastan kyllä paljon liikuntaa, ehkä kiinteys vaikuttaa ulkoiseen olemukseen?

555623
Se riippuu niin kovasti vartalotyypistä ja pituudesta ja kaikesta. Itse olen laihduttanut vuoden aikana n. 10kg, nyt olen n. 155cm / 60kg. Vieläkin on ylimääräistä. Ja en ole kiinteä. 38 koko kuitenkin mahtuu päälle, myös 36 jossain vaatteissa, se on aivan ihanaa. Vielä kun kehtais näillä kesähelteillä pitää shortseja.. Tai mennä uimaan, ostin bikinit, moneen vuoteen en ole ollut uimassa kun en ole kehdannut.

"vieras"
Olen 170 cm ja 60 kg. Kokoni on juurikin tuo 38. En pidä itseäni läskinä, mutta kyllä minusta rasvaa (myös ylimääräistä) löytyy. Ylipäänsä läski on minusta ruma sana, jota ei pitäisi kenestäkään käyttää, oli sitten ylipainoinen tai ei.

ok
Se riippuu niin kovasti vartalotyypistä ja pituudesta ja kaikesta. Itse olen laihduttanut vuoden aikana n. 10kg, nyt olen n. 155cm / 60kg. Vieläkin on ylimääräistä. Ja en ole kiinteä. 38 koko kuitenkin mahtuu päälle, myös 36 jossain vaatteissa, se on aivan ihanaa. Vielä kun kehtais näillä kesähelteillä pitää shortseja.. Tai mennä uimaan, ostin bikinit, moneen vuoteen en ole ollut uimassa kun en ole kehdannut.
Hassu juttu muuten. Mua ei tippaakaan nolota rannalla bikineissä, mutta shortseja en kehtaa pitää. Häpeän tikkujalkojani. Ehkä bikineissä sitä on vaan niin tottunut joka kesä olemaan, shortseja en ole käyttänyt 15 vuoteen.

Lällis
Olen 169 ja painan 70 kiloa ja käytän kokoa 38. Olen ylipainoinen mutta lihaksikas. Kun painoin 59 kiloa, käytin kokoa 34 tai 32. Mutta olen kyllä tyytyväinen, vaikka painan mitä painan, läski en ole.

"rrr"
Surullista jos tosiaan joku pitää 38 koon vaatteita käyttävää läskinä. Eihän se niin ole. Päinvastoin mun mielestä sellainen koko johon aika moni voisi tavoitella (lyhyempi siis). Terve, mutta ei tikkulaiha.

Yhteistyössä