Luovutanko tämän miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiina"

Vieras
Eli minä aloitan aina, AINA juttelun facessa, tekstarilla tms. Mies vastaa mulle aina ja kyselee samaa asiaa myös multa. Vastaukset eivät ole kovin lyhyitä, vaan jos kysyn esim. miten juhannus meni, tulee rivitolkulla tekstiä ja lopulta kysyy mitä minä tein juhannuksena.
Jos en itse olisi kiinnostunut ihmisestä, vastaisin hyvin lyhyesti. Esimerkiksi "kiitos hyvin, olin mökillä. Entä sä?"
Päättelen siis pitkistä vastauksista, että haluaa jutella kanssani.
Mies ei ole KOSKAAN aloittanut juttelua itse. Jos minä en hänelle laittaisi mitään, niin tuskin miehestä koskaan kuuluisi.

On silti ehdottanut usein tapaamisia. Viimeksikin kysyi haluaisinko lähteä kahville, kun tulee työkeikalle kotikaupunkiini.

Mies voi olla vain vähän "jurokin" eikä vain oikein osaa aloittaa keskustelua ja tiedä mitä sanoisi...
Olen miestä paljon nuorempi ja ihan näpsäkkä nuori nainen, joten hän voi kai jännittää itseään..jos ymmärrätte mitä ajan takaa.
Tai sitten ei vaan ole kiinnostunut...

Argh..mies on kiinnostava, mutta en jaksa tätä "Pelleilyä".

Heitä pallo sille. Kysy sitä johonkin. Esim. lähteekö ensi viikon lauantaina sun kanssa paikkaan X. Jos ei hyvästä syystä pääse, sano miehelle, että haluaisit nähdä ja sano, että sinä odotat, että mies ehdottaa sopivan päivän treffailla.

Voi olla, että ei vaan ole hirmu sosiaalista ja ulospäinsuuntautunutta tyyppiä eikä oikein tiedä, miten deittailukuvioita hoidetaan naisten kanssa.
Voi myös olla että jännittää sua tai ei oikein usko että hänellä olisi mahdollisuuksia suhun.

[QUOTE="Vieras";28671814]Peluri.[/QUOTE]

No en minä häntä kovin tunne, joten voi toki olla. Hän on kuitenkin aika rauhallinen ja fiksu tyyppi monella tapaa.
Veikkaan, että ei vain ole oikein sosiaalinen ja ei vain tiedä mitä sanoisi ja tekisi. Ei ehkä osaa tehdä aloitetta, hitusen juro ja kesytettävä.

No meinaatko jatkaa suhdetta, joka perustuu pelkästään tekstittelyyn vai olisiko mahdollisuutta oikeaan suhteeseen? Kai sitä nyt pitäisi viettää aikaa yhdessä eikä päätellä yhtään mitään pelkästään tekstittelyn perusteella?

[QUOTE="ookoo";28671846]No meinaatko jatkaa suhdetta, joka perustuu pelkästään tekstittelyyn vai olisiko mahdollisuutta oikeaan suhteeseen? Kai sitä nyt pitäisi viettää aikaa yhdessä eikä päätellä yhtään mitään pelkästään tekstittelyn perusteella?[/QUOTE]

No mies on siis usein ehdotellut tapaamisia. Ei niin, että nähdäänkö ensi keskiviikkona, vaan esim. "lähe joskus kahville" "lähe mun kans joskus tanssimaan " "lähtisitkö kahville, kun tuun Ouluun" jne.. Eli olen odottanut, että mies sitten tosiaan ehdottaa esimerkiksi " Olen ensi viikon torstaina Oulussa. Sopisiko kahvit silloin?"

Mies ei aloita edes kuulumisten kyselyä ilman mun aloitetta. En kolmeen viikkoon ollut yhteydessä ja miehestäkään ei kuulunut mitään. Laitoin sitten synttärionnittelut, jolloin taas "nähdäänks oulussa, kun olen siellä?"

Kuitenkin siis vastaa rivitolkulla mun juttuihini, ei silti vastaa ellei mun viesti sisällä kysymystä.

Mun versio siis miehestä on, että on vähän juro ja ei oikein tiedä mitä sanoisi, on myös hieman ujo. Ei myös ehkä selvästi ymmärrä, että olisin ihan oikeasti kiinnostunut. Toisaalta saattaa jännittää sitä, että on itse 40v ja minä 25 ihan nätti nainen.

Mieskin on kyllä komea ;)

Mitä jos sanoisit hänelle ihan suoraan, että olet epävarma miehen tunteista, kun hän ei oikein tee aloitteita, ja kysyisit mitä mieltä hän on teidän suhteestanne ja toivooko hän sen etenevän?

Hän ei välttämättä tajua, että olet kiinnostunut. Voi luulla että olet vain sellainen small talkin heittäjä. Jos sinä olet häntä 15v nuorempi ja kaunis nainen, niin toki hän kokee olonsa vähän epävarmaksi ja voi luulla ettet sä kuitenkaan hänestä tykkäisi.
Vaikuttaa myös melkoisen urpolta sosiaalisesti..

[QUOTE="tiina";28671870]No mies on siis usein ehdotellut tapaamisia. Ei niin, että nähdäänkö ensi keskiviikkona, vaan esim. "lähe joskus kahville" "lähe mun kans joskus tanssimaan " "lähtisitkö kahville, kun tuun Ouluun" jne.. Eli olen odottanut, että mies sitten tosiaan ehdottaa esimerkiksi " Olen ensi viikon torstaina Oulussa. Sopisiko kahvit silloin?"

Mies ei aloita edes kuulumisten kyselyä ilman mun aloitetta. En kolmeen viikkoon ollut yhteydessä ja miehestäkään ei kuulunut mitään. Laitoin sitten synttärionnittelut, jolloin taas "nähdäänks oulussa, kun olen siellä?"

Kuitenkin siis vastaa rivitolkulla mun juttuihini, ei silti vastaa ellei mun viesti sisällä kysymystä.[/QUOTE]

No kannattaisiko tavata ja viettää aikaa miehen kanssa ja yrittää selvittää noin alkujaan että:
a) onko se varattu?
b) onko se vain epävarma itsestään?
c) pelaako se tällaista tunnustelevaa peliä monekin kanssa? vai
d) voisiko tekstailusta oikeasti kehkeytyä suhde?

Miksi jatkaa jotain tekstittelyleikkiä? Se voi ajatella, että kun et ole vastannut myöntävästi treffipyyntöihin, et ole kiinnostunut tjms. Ei mikään asia selviä eikä homma etene suuntaan eikä toiseen, ellet vietä aikaa sen kanssa.

Heittelenpä mahdollisuutena, että mies ei edes ole kiinnostunut sinun asioistasi vaan hänen maailmansa pyörii pitkälti oman navan ympärillä. Hän ei osaa tehdä luovaa kysymystä sinun elämästäsi, koska se ei häntä kiinnosta - tai sitten hän on sosiaalisesti rajoittunut, eikä keksi mitään kysyttävää. Itse en tuollaista jaksaisi, mutta kysymys kuuluukin: mitä sinä mieheltä haluat? Millaisen miehen haluat? Haluatko tuollaisen miehen? Jos et, älä pidä häneen yhteyttä. Jos haluat, varaudu siihen, että jatkossakaan mies ei tule osoittamaan kiinnostusta sinun elämääsi kohtaan, mutta olettaa sinun olevan kiinnostunut hänen elämästään.

Kuulostaa ehkä aika karultakin, mutta voisiko tässä kuitenkin piillä totuuden siemen? Kukapa tietää... Ja ihan tarkennuksena se, että minun mielestäni parisuhdetta ei aloiteta siltä pohjalta "kun se sattui olemaan sinkku ja asumaan lähellä", vaan parisuhde luodaan sille pohjalle, että molempien osapuolien tarpeet ja toiveet kohtaavat.

Viimeksi muokattu:
Se mitä netin kautta alkaneesta deittailusta tiedän kaveripirin perusteella, ovat kaikki pitäneet "peliä" useiden tyyppien kanssa yhtäaikaa. Jotenkin kuullostaa siltä, että tälläkin miehellä on verkot vedessä moneen suuntaan. Voi olla, että pitää sinua varalla odottamassa jos suhde johonkin muuhun naiseen ei onnistu.

Jos on tosissaan sinkku, veikkaan, että on näitä peräkammarin poikia, jolla ei ole edes kavereita, tai samanlaisia kuin itse on. Ei, ei ei tuu onnistumaan teidän kahden välillä, jos itse olet sosiaalinen ja liikenteessä. Saat hävetä silmät päästäs, jos ja kun esittelet hänet ystävillesi. Ensinnäkään, hän ei viihtyisi niissä piireissä, joissa sinä. Sitten sinä tulet mökkihöperöksi, kun suostut vain viettämään koti-iltoja. Mikä on ammatiltaan?

Kyllä kai 40-vuotias mies osaa jo treffeille naista pyytää. Tuskin pelottaa sinun ikäsi tai kauneutesi: minun kokemukseni mukaan nuoria poikia saattaa pelottaa, mutta ei aikuisia miehiä.

Voipi ehkä olla, että mies ei sitten kuitenkaan ole kiinnostunut riittävästi.

Neuvona sanoisin, että Kysy suoraan mieheltä milloin tulee Ouluun ja milloin tapaatte.

Yhteistyössä